„Myslím, že somna to prišla!“ vyhlásila Lily a na stôl položila kopu papierov. Je u seba doma na vianočných prázdninách, za stolom sedí Melanie a na Lilynej posteli si spokojne podriemkava Roxanne.
„ Lily nechaj to tak.“ vzdychla si Melanie. „Mel ale ja som na to prišla.“ nedala sa odbiť mladá červenovláska. Roxanne zachrápala a prevalila sa na posteli.
„ Pozri.“ zložila si okuliare Melanie. „ Učitelia to vyriešia , tým , že budeš „pátrať“ Tracy nepomôžeš. Nechajto taka užívaj si prázdniny.“
„ Je to Finniganová.“
„ Podľa obalu balíčku je jasné , že bol objednaná Medových labkách. V Rokvile nebýva nikto kto je nejako spríbuznený alebo sa aspoň pozná so mnou alebo z jej či tvojou rodinou. Majiteľ Medových labiek , povedal , že dostal objednanie cez Sovie objednávky. Ukázal mi objednávku, ktorá bola podpísaná Harriet Johnsnovou. Podarilo sa mi vypátrať , že Harriet Johnsnová je reportérka Denného Proroka, ktorá má stĺpček Zaujímavosti z Rokfortu.
Vypočula som samozrejme aj iné fakulty. Koran mi povedal , že počul ako Nancy Eathtamová povedala Rickymu Hornsovi, že tá Harriet Johnsnová, je z Chrabromilu , lebo vraj vie moc o živote v chrabromilskej veži. Narážala na článok vidaný pred niekoľkými týždňami ,kde písala niečo zo súkromia chrambromilskej veže. Ten článok nakoniec vymazali ale niektorý si ho stihli prečítať.
Poprosila som Ala , lebo jemu jedinému v tejto veci verím, a April lebo ona nás počula, aby niečo zistili. Al práve dostal list od April, kde písala , že Monica Finniganová si zabudla na prázdniny vziať kopu lisotv, ktoré dostala. Medzi nimi bolo aj poďakovanie hlavného redaktora Denného Prorokra za prispievanie k novinám a že by bol rád keby pokračovali v spoluprávi aj ďalší polrok. Tak a to je všetko čo mám.“
Lily sa unavene zvalila na stoličku. Melanie bola chvíľu ticho . „ Celkom to aj dáva zmysel.“ ozvala sa na koniec.
Roxanne sa zobudila. Melanie a Lily boli preč. Roxanne vstala a išla ku oknu. Videla, že z diaľky sa sem blíži sova.
Sova vletela do Lilynej izby. Roxanne je dala trochu jedla a odviazala jej list. „ Čože?!“ neverila vlastným očiam. Strčila si list do vrecka a utekala nájsť Rose aby jej ukázala list a spýtala sa jej , prečo si malá Lily píše zo Scorpiusom Malfoyom.
YOU ARE READING
Lily Luna
FanficNa Rokforte prežila krásne 4 roky, ale čo ju čaká nasledujúce tri? Lebo staré spomienky môžu ožívať.