Moja recenzia Harryho Pottera na vráťme knihy do škôl :) čo poviete???
Jedného dňa, v ďalekej budúcnosti , budem sedieť na svojom gauči a pozerať večerné správy.
Keď zrazu príde na rad reportáž, že Jo Rowlingová umrela.
Viem, že nie len ja ale tisíce potterheadov po celom svete pôjdu a vyberú staré habity a prútiky. Prútiky, ktoré si kedysi dávno zakúpili u Olivandera, pozdvihnú nad hlavy a do pozadia im bude hrať Hedwig's Theme.
Potom zoberú do rúk , starú , ošúchanú knižku a nadýchnu sa jej vône. S týmto nýdychom sa oddajú spomienkam a opäť sa ponoria do príbehu chlapca, ktorý prežil.
Neodvažujem sa povedať či v tedy budem mať deti alebo budem vydatá. Ale ak sa tak stane a moje deti sa ma budú pýtať prečo plačem poviem im , že dnes umrela žena, ktorá v mojom živote zohrávala veľkú úkohu. Poviem im, že Harry Potter nezmenil môj život, vďaka Jo a Harrymu som mala to najkrašie detsvo na svete, vďaka Harrymu som začala čítať a som tým kým som. Porozprávam im , čo všetko som zažila s Harrym , Ronom a Hermionou. Porozprávam im , ako veľa pre mňa znamená tá knižka , ktorú držím v rukách.
Drahá Lily,
veľmi mi chýbaš. Veľmi bi sa ti tu páčilo. Neuveríš koľko skvelých vecí som zažil za tie tri týždne!...
Po prečítaní prvých riadkov , odhodila Scorov list do kúta a odmietala sa naň pozrieť. Uvedomovala si, že to nie je pekné ale nemohla si pomôcť. Lily až zabolelo pri srdci, keď videla , že sa mu vo Švédsku páči. Snažila sa z toho nerobiť veľkú hlavu ale radosť jej to teda nerobilo.
Inak si prázdniny užívala. Do susedstva sa presťahovali nový muklovia. Lily sa hneď skamarátila s Philipom a jeho priateľmi Leslie, Johnom , Mauriceom a Haylie. Podnikali spolu všelijaké výlety. Raz Philipovi rodičia odišli na víkend preč a on usporiadal večierok. A tak ako je na večierkoch zvykom , nechýbal ani alkohol . Všetci sa poriadne spili a Lily sa preto cítili hrozne. Mala nepríjemný pocit , že sa tam stalo niečo zlé, lebo ráno sa zobudila v posteli s Philipom. Avšak z večierku si nič nepamätala.
„ Hej Lily!“ zakričal za ňou Philip. Lily sa otočila a počkala , kým ju dobehol.
„ Práve mi volala Haylie, či nepôjdeme na pláž. Jej sestra nás tam odvezie. Prosím povedz , že ideš.“ prosíkal ju.
„ Nemôžem. Dnes príde návšteva.“
„ A to tam musíš byť?“
„ Noooooo.“
„ Tak sa ich spýtaj. O pol siedmej ťa čakáme pred obchodom.“ povedal, objal ju a utekal späť.
A naozaj o siedmej už sedela v mini dodávke a viezla sa na pláž.
Prvé dve hodiny sa smiali a zabávali. Lily bola v tej chvíli dokonale šťastná. Konečne bola Lily, len Lily. Nie dcéra slávneho čarodejníka a bývalej profesionálnej hráčky Metlobalu, bola len Lily.
Keď začalo slnko padať za obzor, sadli si tak , aby im more oblievalo nohy a pozorovali ako zapadá. Vtedy Philip vytiahol svoju gitaru a začal spievať:
„Tell me have you ever wanted
Someone so much it hurts?
Your lips keep trying to speak
But you just can't find the words
Well, I had this dream once
I held it in my handsShe was the purest beauty
But not the common kind
She had a way about her
That made you feel alive
And for a moment
You made the world stand still
YOU ARE READING
Lily Luna
FanficNa Rokforte prežila krásne 4 roky, ale čo ju čaká nasledujúce tri? Lebo staré spomienky môžu ožívať.