Sen Yoksan ,DUMAN Var [bu kadar basit]

115 3 0
                                    

Sabah okula gelişim ta bir facia olmuştu. Düzleştirici mi suya düşürmüştüm. Ceketime sos bulaşmıştı. Servisi kaçırmıştım. Ve kimse telefonlarımı açmamıştı. Bütün bunlara rağmen okula gelmiştim. Ama Neşe iyice canımı sıkmıştı. Baran okula gelmese oturup ağlayacak diye korkuyorum.
Ne baranmış anasını sattim. Bunlardan başka okulda köşe kapmaca oynamıştık . Teneffüste Barangilin grubuyla karşılamayalım diye onlar dışarı çıktıktan sonra dışarı çıkmıştık . Tam rahat rahat içeri giriyorduk ki karşıdan geldiklerini gördüm . Amaçladığim şey onlar bizi görmeden gitmekti ama biyoloji öğretmeni bizi durdurmuştu.
-kızlar benim bugün size dersim varmı? Güzel soru
Ben barangil bizi gördü mü diye bakarken , selin de benim bakışlarımı takip edip gördü , ardından Neşeyi dürttü, Neşe de Defne yi dürttü. Birbirimize napcaz netcez bakışı attık
-kızlar cevap versenize var mi ? Yok mu ?Neşe araya girmişti
-Ha hocam evet öğleden sonraki ilk 2 ders sizin
Hoca aradan çıkmıştı. Ve barangille aramızda yerdeki karolardan sayınca 7 karo kalmıştı . Bizde arka ya dön , marş marş diyerek hızlıca merdivenlere yönelmiştik. Biz önde onlar arka da merdivenlere çıkmaya başlamıştık.. Metey le Mert in konuşmasını duymuştum -ya şimdi çok boktan dersler var . bu dersten sonra okulu asalım mert mete ye sormustu -ben karışmam Baran a sor mert bu sefer baran - knk okulu asalımmı bu dersten sonra ?- yok oğlum adam gibi dersinize girin kaçma felan yok bugün ..Sınıfa gelmiştik biz kendi sınıfımıza onlar sınıflarına dağılmıştık. - ya baranı görüyormusun okulu da asmıyo artık (of neşe offf) gözlerimi devirmekle yetinmiştim..Barangili görmemizden 2 ders sonra BEDEN DERSİ , HOCA bizi sallamadı , takılın kafanıza göre dedi. Ve sıkılmış, bunalmış , eğlenmek isteyen bir adet NİL ,kafası kendinden bile güzel ( halil sezai ye bağladım ) , yeter ki ders işlenmesin düşüncesinde bir adet DEFNE, ölümüne gerizekalı kalalım,sevenler kavuşsun kavuşanlar ayrılmasın , kafamıza hiçbirşeyi takmayalım , hayat bize toz pembeeee karakterinde bir adet SELİN , hayatının merkezini sosyopat bir çocuğa (baran pikopat hikayesindeki emre nin nerdeyyse fotokobisi) bi çocuğa bağlamışbir adet NEŞE. yani biz 4 dingil koridorda sırayla duvara yaslanmış. HAYAT NEDEN BU KADAR BOKTAN , DUMAN NİYE YENİ ALBÜM ÇIKARTMIYOR , BEDEN DERSİ NEDEN BU KADAR SIKICI BİR HAL ALDI gibi sorularla boğuşurken .. Aklıma şarkı söylemek gelmişti . (ne zaman aklımdan gidiyo ki gelsin )bi yandan ellerimle alkış çalıyor. bi yandan da ayağımla yere vurarak ritim tutyordum....Kimseyi beklemedim , kimseden istemedim , hiç kimseye soramazdım , o beni bağlar ben yine durmam sor bana pişmanmıyım? herkesin gunahı boyuna , öyle bir adım atarsın , kızlar ilk başta şaşırmıştı sonradan onlarda katılmıştı .. yenilmeden gelirsin oyuna anlaaarsssınnnn bu özgüvende neyin nesi şurdan bi hoca gelse , hocayı bırak müdür çıksa sıçtığımızın resmi.. ben o özgüvenle dans edip şarkıyı söyleyip kendi başıma hoplayıp zıpplamıştım.kendi etrafımda dönmeye başlamıştım ama bi kas yığınına çarpmıştım , tam düşmeyi beklerken beni tutmuştu.- oo nil hanım burdaymışş bu sess..... ..... ...... GÜNEYY -güneyy - ta kendisi sonunda kendime gelebilmiştim -ne işin var senin burda - seni arıyordum , bi tane çocuğa sordum 2 katta olduğunu söyledi o her kimse benden çekeceği var.- -neden ama - ya seni görmeye geldim .. neşe şaşırmış olacak ki - nee siz tanışıyormusunuz nedense istemsizce ağımdan şunlar çıkmıştı - evet tanışıyoruz ama şimdi gidecek güney , değilmi? - yo benim bi yere gittiğim felan yok arkadaşlarınla tanıştırsana beni .. - offf Güney offf - konuşabilirmiyiz biraz ( sen , hayırdır?) - tmm 1dk kızlara yönelmiştim - kızlar ben biraz sonra gelicem sizi bulurum tm ? Güney le hızlıca aşagıya inmiştik . kızların cevabını bile beklememiştim. sonra ayrıntılı anlatırım onlara. içimde saçma bi korku olmuştu, müdür veya hocalardan biri güney i sorarsa ne diyecektim ben . cabucak konuşup göndermeliydim onu , tam hadi anlat demek için güneyin olduğu yöne dönmüştüm ki güney ortalıklarda yok . Hemen atrafa göz gezdirmiştim . Deniz le konuşuyordu hararetli bir biçimde bişeyler soruyordu Deniz de mahçup bir tavırla cevap veriyordu. Benim onlara baktığımı farketmemişlerdi daha. Güneyi incelemeye başlamıştım . Bu çocuk baya baya kas yapmış ya yakışıklılık aynı değişim yok zaten. Güneye bi aralar acayip takmıştım, babamın liseden beri arkadaşı olan ortağımız Cemal amcanın oğlu olur kendisi ben orta iki deyken bizim okuldaydı . Bİz çok iyi dost olmuştuk onunla ,arkadaş olunca bende hislerimin saçma olduğu düşüncesine varmıştım .benden bir yaş büyük tü ve herzaman bana bir abi gibi davranmıştı. Hata ondan korktuğum kadar emre abimden korkmadığım anlar dk lar biliyorum ben ayrıca denizle beni ,güney taanıştırmıştı. ben bunları düşünürken DENİZ benim baktığımı farkedip el sallamıştı. bende al sallayıp güneyi süzmeye devam etmiştim. Siyah pantolon, siyah tişört, siyah pelerin şeklinde bir ceket , siyah beyaz çizgileri olan spor ayakkabı , (siyah ,siyah ,siyah )dalgalı biraz uzun havalı saçlar derken Güney de denizle vedalaşıp bana dönmüştü . onu süzdüğümü farketmiş olacak ki göz kırptı. ( salak ) - pislik pislik bakmayı kes ve konuş hadi .. - gel oturalım şuraya - ya konuş hadi gideceksin şimdi oturmya gerek yok . - inat etmeyi bırak hadi benden önce gidip banklardan birine oturmuştu. - güney beni çok yoruyorsun(ben) - ya sorun buraya gelmemmi? akşam konuştuğumuzda okulunun burası olduğunu söylemiştin(güney) . - evet doğru ama gelmeni beklemiyordum (ben)- ne o istenmiyorum demek(güney) - hayır ama şaşırdım(ben) - benim istemediğim birileri burdamı yoksa ondan mı istenmiyorum(güney) - yo ne alaka(ben) - nerde o?(güney) - kim nerde ?(ben) - poyraz mıdır? rüzgar mdır? neyse işte (güney) - ya güney hadi sen git şimdi çıkışta konuşuruz olurmu(ben) - ya o piç burda senin etrafında , senin canın yanmıyormu ? haa NİL oynuyorsun ,güçlü kızım ben tavırları yapıyorsun . Güçlü kızı oynuyorsun herkese ,nerde o ağzını burnunu kırayım onun nerde haa(güney) - güney lütfen ama hem sana kim söyledi rüzgarın burda olduğunu ? sessizlik sessizlik ........ deniz allah seni kahretmesin emi .... salak ebbet özürlü eşşek herif ya çocukluk arkadaşın gelince sattın demi beni ... ben sana yapacağımı bilirim ... - deniz söyledi demi - yok bide söylemeseydi rüzgarla taklıyor oda - senin sorunun var diye deniz niye arkadaşsız kalcak - nil o adam herşeyi hskkediyor ya ben biliyorum seni ne hale getirdiğini yaptılarını uzak dur ondan ,ya izin ver kırayım ağzını burnunu ( geçen sene deseydi hadi lan ordan derdim ama çok pis kas yapmış şimdi ) - sen beni bırak ta hayal hanım napıyor koşturuyormu seni arkasından güney utanmıştı elini ensesine götürüp kaşımıstı , sonrada saçlarını karıştırmıştı .. - kıskançlık krizleri devam ediyor skıştırıp sıkıştırıp duruyor beni , ama hoşuma gitmiyor değil.. (güney) - ya 1 dk sen niye bir anda geldin buraya (ben) - RÜZGAR mesaj attı dün bana (güney) - eee ne demiş(ben) - konuştuk işte ben fazla üzerine gitmedim belki ağzıdan laf alırım diye sonra okulunu sordum adresini felan sonrada sana mesaj attım sende aynı okulun adını adresini verince devreler karıştı benim .. ( durup dururken mesaj atmandan belliydi bi bokluk olduğu ) - sende bir ziyaret edyim Nili dedin yani(ben) - tabi cnm , ben içcek bişeyler alayım geliyorum(güney) .. Güney gidince böyle arkadaşlarım olduğu için kenidimi özel hissettim yalan yok . VE mp3 ümü çıkartıp DUMAN - gönül şarkısnı dinlemeye başladım bugünlük bu kadar ben kaçar....

güney hakındaki yorumalarınızı merak ediyorum

.

ORTAYA KARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin