okulun 2 katında denizin platonik olduğu kızı duvar kenarından dikizlerken konuşuyoruz deniz le
-ne opısırık kedi gibi deniz
- ne alakası var şimdi
- korkaksın işte oğlum
- sen kime korkak diyon
-işte bu, hadi git kız orda bak ,git ve söyle benimsin de bir kere de güven kendine
-delisin sen yaa
- o zaman sen bilirsin
Merdivenden inmeye başlamıştım
-kız fıstık gibi kaparlar bu kızı sen de komşu kedisi mıymık gibi pısırık kedi muamelesiyle bakarsın artık .
-ne diyon anlamadım ama laf soktun heralde ( ha şunu bileydin )
- sen benim lafımı falan bırak ta kızın yanına gidiyon mu gitmiyon mu
-tamam tamam gidiyorum
İndiğim merdivenleri tekrar çıkıp denizi koridorun ucundaki duygu ya doğru ittirmiştim.
İlk 3 dk boyunca tokat yiyecek şimdi korkusuyla izlemiştim. Sonradan kızın baya ilgili bir şekilde konuştuğunu görünce rahatlayıp bahçeye kızların yanına inmiştim.
Defne nin kankası gelmiş. Çimlerde oturuyorlar. Yanlarına yaklaşınca beni fark ediyorlar
-oo prenses
Tokalaşıyoruz berk
- berk nasılsın
- iyiyim sen nasılsın
-aynı işte
Biraz sohbet ediyoruz. Sonuçta defne nin kankası olduğu için onları neşeyle bırakıp banklardan birine geçiyorum. Telefonumu açıyorum. Gmail den mail arkadaşım var . Onunla mailleşiyoruz bayadan beri. Rüzgar ı kaan ı falanda biliyor. Açıp mesajına bakıyorum
Bence sen zaten rüzgarı değil yaşadıklarınızı seviyorsun bide yaşayamadıklarınızı bi veda bile edemeden ayrıldıysanız eğer ve ayrılırken de seviyorsan bu rüzgar takıntısı oradan kalmış olabilir
Hmmm, rüzgar takıntısı haa , ben rüzgar ı takıntı haline mi getirdim gerçekten. Aynen bir veda bile edemedik birbirimize. Bi de ayrılmayı yediremedim kendime. Ben yani biz uzun bir ilişki yaşamıştık.1sene dile kolay. 1sene boyunca ben rüzgar sayesinde bir sürü sorunla başa çıktım. Rüzgar beni çok mutlu etti . Onun beni gerçekten sevdiğini hissetmiştim ta derinden, kalbimden hissetmiştim.
ama ayrıldıktan sonra onun sayesinde bir sürü yeni sorun çıkmıştı ve ben tek başıma mücadele etmek zorunda kalmıştım. Rüzgar la ayrıldıktan sonra kendimi hayatımda hissetmediğim kadar aptal ve salak hissetmiştim nedeni ni bilmiyorum ama 1 ,2 ay boyunca sürekli aptal olduğumu düşünmüştüm özgüvenimi kaybetmiştim rüzgar olmayınca hiç bir şey yapamayacakmışım yapsam da olmayacakmış gibi geliyordu.
Neyse ki ben biraz şanslıydım güney ve ırmak vardı yanımda. Onlar hakkını nasıl ödeyeceğim bilmiyorum ırmak benim mavişim , güney benim abim onlar benim her şeyim oldu. Irmak benim için aylarca biz de kaldı benim yanımda oldu.Güney rüzgar ı unutmam konusunda en büyük destekçimdi. Hatırlıyorum da beni her hafta sonu dershane çıkışı gezdirirlerdi yanlarında sürüklerdi parka sahile lokantaya hatta pes oynamaya ben güleyim diye her yere götürürlerdi sırf ben azıcık eğleneyim diye kim yapar böyle şeyleri . Hepimiz başka başka yere dağıldık şimdi .neyse yeter bu kadar depresyon ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORTAYA KARIŞIK
Подростковая литератураLiseye yeni başlamış, ve o ortama ayak uydurmaya çalışan bir kız, yeni arkdaslar , yeni okul , eski olan tek şey geçmişte bıraktığı sevgilisi Rüzgar , eski sevgiliyle aynı ortam ve aynı arkadaşları paylaşmak Nil için tam bir facia .. Aynı kafadan 3...