BU MUDUR ?

41 3 2
                                    

Bugün Neşenin aramasıyla uyanıp okulda nöbetçi olacağımızı öğrenmiştim.Çantama ders kitaplarından başka evde ne buluyorsam onu koymuştum. Ve okula gelmiştim. İlk olarak Tuana ve Mehmet le nöbetçi biziz kavgası yapmıştık. (sınıfta herkes yer değiştirdiği için hatlar karıştı) Tabi sonradan olaya nöbetçi öğretmen el koymuştu ve kazanan biz olmuştuk.Nöbetçi masasına kurulmuştuk.Şimdi DİKKat çekiyorum buradan sonrasını iyice anlayarak okuyunuz.

Neşe tabletten kedi oyunu oynuyor habire tokatlıyordu.Bense telefondan Melis teyzemle mesajlaşıyordum.(yani bumuydu la nöbetçilik havasındaydık) Sonradan okulun dış kapısından siyah bir arabanın girdiğini gördük , arabadan çıkan adamı görünce vay be böyleleri de varmış demek falan havalarına girdik.neşeyle ikimiz bütün yakışıklı 9 sınıf öğrencilerini düşündük Rüzgar (tamam babası yakışıklı ama bu kadar değil) Baran ( babası dönemin başında eski müdür olduğu için konuşma yapmıştı hıh oda değil ) daha 10 kişi daha saymıştık yok . ( bir ara acaba Kaan nın babasımı diye düşünmedim değil.) Neyse gelince nasıl olsa anlarız diyerek gidip hemen yan tarafımızdaki kapalı kapıyı açmaya gittim. Adam yaklaşınca kapıyı açtım. Siyah kumaş pantolon ceket içine beyaz gömlek siyah kıravat , mavi gözler . beyaz saçlar hele, bi adama bu kadarmı yakışır . Flim artisti gibi adam maşallah.. ( 35 40 yaşlarında ama kimin babası)

İlk önce bana bakıp sonra neşeye bakıp gülümseyerek:

-Günaydın kızlar dedi

Hepbir ağizdan

-günaydınn

- kızlar ben öğretmenlerle görüşecektim.

- şimdi öğretmenlerin bir çoğu derste ama öğretmenler odasında olan öğretmenlerle görüştürebilirim.

- hm siz 9. sınıfmısınız

-evet

- ben Mete Öztürk ün velisiyim..

(ikimizde çok şaşırmıştık, (çok) az kalır çoooooookkkkkk ,ama dışarıya hiç bi tepki yok)

İkimizde gülümseyerek

- hangi hocalarla görüşecektiniz.

Gerisi mağlum işte ögretmeler odasına götürtüp öğrencinin durumu..asıl konuya gelelim

Şok şok Sabahın ilk saatlerinde, ilk dönemden beri kendisinden adeta köşe kapmaca oynar gibi kaçtığımız,dalga geçtiğimiz,arkasından her türlü beddua ve küfürü saydığımız Mete beyin father cığı geldi. Tabi adamın alnında ben mete nin babasıyım yazmıyordu ve anlamamız biraz zaman aldı. Sonrasında okulun içinde tam 8 defa yangın alarmı verir gibi gezinip öğretmenleri aradık bulduk. Sırf Metenin fathercığı için. Tabi az değiliz başkası olsa salla gitsin, ama öğretmenler Mete için ne diyo bizde duyduk. TAM yorgunluğumuzu atalım derken müdür yardımcısı

- Neşe kızım 10/b den şu kağıtta isimleri olan öğrencileri çağırırmısın?( neden neşe )

- Tmm hocam

Neşe hızlıca kağıdı alıp yukarı çıkmıştı tam 4 dk ka geçmişti ben kendi kedndime kaldınmı tek başına derken merdivenlerden ses duyup ORDA BİR NEŞE VAR UZAKTA O NEŞE MERDİVENLERDEN İNİYOR içimden mırıldanıp karşımda neşeyi beklerken..

Kaan nı görmüştüm arkasından 6 kişi ve Neşe gelmişti.benim şaşkın ama utangaç bakışlarıma karşı Kaan senmi nöbetçisin bakışı atıp hızlıca müdür yardımcısının kapısını çalıp içeri girmişti.. Tabi bende yupi lala la laaaa sınıfı 10 / b ymiş işte lalla dansı yapmaya başlamıştım.

-knk hadi yine iyisin..

-iyiyim tabii birde kaan la tanışsak çok ballı olacak ama ..

Sonrasında tam 25 defa merdiven inip çıkmıştık 100 den fazla çay , 50 den fazla kahve dağıtımı yapmıştık.. Hatta bir ara merdiven boşluklarında bir seksen yatıp Müdür yardımcısının 'nerde kaldı bunlar' sesini duyunca saliseler içinde ayaklanıp merdiven çıkmıştık.En son İngilizce öğretmenimiz Hakan hocaya çay götürmüştüm,Öğretmenler odasından çıkmıştım tam merdivenlere yönelecekken Kaan ve arkadaşının merdivenlerin başında bir şeyler konuştuğunu görmüştüm. Diğer tarafdaki merdivene doğru giderken Hakan hocanın sesini duymuştum.

- NİLL (kaan hızlıca kafasını kaldırıp hakan hocaya bakmıştı)

Bakışlarımı kaanı tarama incelemeden alıp ,hakan hocaya doğru 1, 2 adım atıp

- Efendim hocam

- Bir daha çay istersem küp şekeri 3 tane at

- Tmm hocam

Konuşmanın bittiğini zannedip kaan nın olduğu merdivene yönelmiştim.

- ben öyle 3 beyaz karşıtı felan değilim kafana göre takıl diyenlerdenim

samimi bir şekilde sırıtarak kafamı sallamıştım. Gözlerim kaan a takılmıştı.

Bana mı bakıyordu o? Kıyametmi kopacak bildiğin bana bakıyor ben nolduğunu anlamadan kafasını sallayıp kendine gelmişti (bir an kendini tokatlayacak zannettim) çok baktın dön önüne der gibi hızlıca merdivenlerden inmişti... Fesat mı düşüneyim yoksa normaldir mi diyeyim bilmiyorum... offf ne çektin be Nill ( vasfiye teyzeye bağladım)

Dadadan müdür yardımcısı 10 b ye gidip bilmem kaç numaralı öğrenciyi çağır diyor.Ya ben nasıl girecem şimdi oraya. Derken 10 b sınıfının önüne gelmiştim.Yattı balık yan gider düşüncesiyle kapıyı çalıp açmıştım içeri tam girmeden kapıdan

-1010 numaralı öğrenciyi müdür yardımcısı çağrıyor.

AHH bizim mert miş yaa bende Kaan olur diye korkmuştum (çünkü müdür yrd. İlk çağırdığında okuldan kaçıyorlar diye kızmıştı Kaan a. kınama falan verirler diye düşünmüştüm)kaan en arka sırada oturuyordu kapıyı açınca kafasını yan yatırıp bana göz ucuyla bakmıştı.(bense kaan a bakmadan içten içe hey sen !! kumral saçlı ela gözlü olan benimsin dedim sana ) kaan felan derken iyice kro oldum çıktım ya

Mert le aşağıya inmiştik (mert i geçen sene den tanıyorum çok yakın olmasakta tanışıyoruz işte) ben nöbet yerime ,mert mağlum yere (müdür yrd. Odasına)

Neşe nin de benden farklı olmadı . Çay kahve taşırken saydım üç defa baran la burun buruna geldiler . Biz kahvenin olmasını beklerken de Baran kantinin penceresinden bizi görüp içeriye girmişti üzerine masalardan birine oturup Neşe yi izlemişti..

Bunlardan hariç Defne ve selin le teneffüs aralarında dedikodu kurulu toplantısı yapmıştık.

Dedikodular arasında olanlar :1-Defne nin eski sevgili olayını daha çözüme ulaştıramadık, 2-Rüzgar ın ( şeytan görsün yüzünü diyecem şeytan bile bu beni aşar kardeş der kesin )

Sarışın kız olayını konuştuk ve açmamak üzere kapadık.net 3- metenin babasının gelmesi(asıl konu buydu)

4- baran ve neşenin Türkan şoray , kadir inanır masumluğunda karşılaşmaları ...(çok pisliğim,, tm vurmayın)

Böylece hizlı bir şekilde bitmişti .. yorucuydu, bunaltıcıydı, ekşınlıydı, dırdırlıydı, ortaya karışık bir şeydi ama iyisiyle kötüsüyle bitmişti işte ...

Ve saat 20.00 .. ben kuzenlere dışarıya çıkmak için söz verdim onun için her zamanki gibi

-paragrafı bitirip, yazdıklarımı baştan sona tekrar okuyup yanlışları düzeltip, kaan nın olduğu yerlerde çocuk harbi iyi yaa off offff çekip , rüzgara 1 sene yetecek küfür saydırıp normal hayata dönüyorum..

İşte ilk madde gibi paragrafı bitireyim ozmn

Ben kaçar..

ORTAYA KARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin