Şimdi şu dakika biri gelse 'gel, gidelim....' dese gitmeyen ,eşek oğlu eşek

52 3 0
                                    

Hayat , hiçbir zaman ne durumda olduğumu hesaba katmadı aynı zaman da Hayat, benim duygularımı da hesaba katmadı. Hayat ın matematik öğretmeninin, Allah cezasını versin.

(tm tm vurmayın ama hatırlatırım ben fazla depresyondan beynime kan gitmiyorken düşündüm bunları.) bir kere umutlanmaktan sıkılmıştım. ''Hayatımı düzene koyacağım'' palavrası da canım yakmaya başlamıştı.,annemle kavgalarımız , verilip tutulmayan sözler, yıllar öncesinden kalma kaf dağı büyüklüğündeki hayaller.. ne çektin be Nil..

Tmm edebiyat yapmayı bırakıyorum.Ders beden ,tek başıma 4 lü banklardan birine oturmuş bunları düşünüyorum. (ege nin )lacivert üzerinde binalar, yazılar olan ve bana bol gelen bir tişörtü üzerimde ,altımda siyah tayt pantolon .. yan tarafımdaki 2 bank ötesinde Kaan ve arkadaşları oturuyor. Kaan konusunda ne yapacağımı bilmiyorum, tanışıcam tanışıcam diyorum ama çocuk yerinde durmuyor ki. Ve ben öyle durduk yere tanışırsam da ne o öyle Abaza gibi. (hop hopp kapatalım bu konuyu) Rüzgar desen onu gördükçe canım acıyor, (kaan konusunu kapatalım derken rüzgar konusunu aç dememiştim ama .. her şeyin hayırlısı )böyle kalbinin derinliklerinde içten bi acı olur , ne dışarı belli edebilirsin ne de oturup ağlayabilirsin ama içten içe hissedersin ya onun gibi bişi işte . ( ancak böyle anlatabildim )

Ben ona gerçekten unuttun mu ? bakışları gönderirken o bana küskün ve bi okadar da öfkeli bakıyordu. Rüzgarı çok iyi tanıyorum onun vücudun nun %40 ı gurur %50 si de ego dan oluşmak ta. Diyeceğim o ki gurur denilen şey aramızdaki duvarların üzerine bir kat daha çekiyor.

Defne yle selin fotokopi çektirmeye gitmişti. Neşe de kan tahlil sonucu mu bişey alacakmış onun için ablasıyla hastaneye gitti. En iyisi kalkıp sınıfa gitmek deyip banktan kalkıp okula doğru yürümeye başlamıştım. Son birkez kaan a bakayım deyip yandan bir bakış atmıştım ama Kaan gil yoklar . (ben boş yere bir var bir yok demiyorum) Takıl kafana göre nil kimse sallamıyo seni tek başınasın moduna girip okul kapısına yönelmiştim ki ....

Kaan ve saz arkadaşları geliyor en önemlisi kaan sırıtıyor. Ya sadece sırıtıyor olmasına rağmen dudağının kenarında sayamadığım kadar gamze belirmişti. ( salak kaç metre var aranızda nasıl sayacan ordan) iç sesimi onaylayıp ,akıllı kız olup sanki hiç görmemişim gibi içeri girmiştim. Ama salakça sırıtmamı durduramamıştım.(akıllı kız modu buraya kadar işler bende) Defneyle selini görmüştüm ve gülüşüm solmuştu çünkü defne selinin saçını eline dolamış ha bire bağırıyor.

- ya noluyor napıyorsunuz siz

-yardım et nil saçım kalmayacak wallahi (selin)

Hemen gidip ayırmaya çabalamıştım hatta bir ara ayırmıştım ama bu seferde defne selin nin kafasına tokat geçirmişti

-defne noluyor ya vurma şuna zaten mal, iyice mal edecen .

-salak bu kız yaa gelmiş bana emir veriyor sen git fotokopileri çektir ben sınıftayım diyor(defne)

- ya bende baya bişey oldu zannetim 2 .sınıf kavgası yapıyorsunuz başıma.

Defne yle selin bribirlerine 'o başlattı ' der gibi bakarken bende telefonumdan müzik seçip kulaklığımı takmıştım. DUMAN-AH çalmaya başlamıştı . kulaklığın birini çıkartıp - ben sınıfa gidiyorum deyip sınıfa geçmiştim. Kendi sırama geçip başımıda sıraya koymuştum.Defne yle Selin yanıma gelmişlerdi yine laf atıyorlardı birbirlerine, müziğin sesini kısıp onları dinlemeye başlamıştım. -görüyormusun selin ,senin yüzünden kızın morali iyice allak bullak oldu. (defne) - asıl senin yüzünden böyle oldu saçımı çekmeseydin.(selin) kulaklığımı çıkartıp - bak hala mı kavga ediyorsunuz siz?

ORTAYA KARIŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin