תמיד יש הפתעות בחיים, אבל באותו הרגע כולנו נשארנו בהלם.
לטאהיונג יש אחות?! אני עוד מבינה למה לא ידעתי על זה...כי זה לא שאני מכירה את כולם הרבה זמן...אבל הבנים? הם החברים הכי טובים שלו, אפילו הם לא ידעו שום דבר על כך.
זה היה נורא מוזר, לטאהיונג לא היה את הזמן לספר לנו מה בדיוק קורה.
הוא מיהר לחדרו על מנת להתארגן לנסיעה כלשהי ואנחנו פשוט ישבנו בסלון, על הספה.
בוהים בתקרה, מנסים להבין את המצב מסקרנות ומבלבול לא מובן.
״מה אתם חושבים על מה שטאהיונג אמר?״ הוסוק נאנח.
״האמת ששמתי לב שטאהיונג לא היה בבית כבר כמה ימים...״ יונגי גירד בעורפו.
נכון, כשחושבים על זה...טאהיונג לא היה בבית כבר כמה ימים, אבל לא יחסתי לזה חשיבות רבה, כנראה התרגלתי לכך שעובדים קשה ולפעמים ישנים מחוץ לבית.
תמיד ידעתי שאם אחד מהם לא בבית, זה תמיד בגלל העבודה.
״הוא אמר לפני שבועיים שאביו התקשר אליו וקרא לו לבוא הביתה, למרות שטאהיונג לא הבין ושאל מה קורה, אביו לא סיפר לו מדוע ורק רצה שיחזור הביתה.״ הסביר ג׳ימין.
מה? אז למה טאהיונג לא סיפר לנו שום דבר...טוב, אם הוא לא סיפר יש סיבה, לא נשפוט ישר.
״נראה שהוא ממש ממהר, בטח כשהוא יחזור הביתה יהיה הסבר יותר מפורט מזה, כך שיסביר לנו מה בדיוק קרה.״ פניתי לכולם במחשבה.
הדלת נפתחה לפתע וטאהיונג נכנס. כולנו חקרנו אותו עם עיניו הגדולות בעודו מתקדם אלינו בזריזות.
״היי, אני ממש מצטער! אני יודע שיש לי כמה דברים להסביר לכם ואתם בטח מבולבלים ומודאגים, אבל אין לי את הזמן כרגע. אני צריך לצאת עכשיו לשדה תעופה לאסוף את אחותי...כן, מסתבר שיש לי אחות. אסביר לכם את הכל ישר שאחזור, מבטיח!״ לקח את תיקו שהונח על השידה ויצא לאחר מכן.
״מה זה היה כרגע?״ מלמל ג׳ין וכולנו הגבנו לו במשיכת כתפיים.*********************************************
היי, קוראים לי ליאור והכותבת של החיים של אחרי חברה מאוד טובה שלי. אני אהבתי מאוד את הסיפור ובמיוחד בגלל זה לא יכולתי לשתוק על עונה 2.
העונה ה-2 תהיה מנק׳ מבט שונה, של ג׳ני. הוא יהיה המשך לעונה הראשונה, אך הפעם ידובר בחייה של ג׳ני, הדמות הראשית.
אם התחלה חדשה ושונה, עם מחשבות משלה, יתווספו דמויות בהמשך, אהבות חדשות ועוד.
מקווה שתאהבו את הרעיון והכתיבה שלי.
אשתדל לעשות את הכי טוב💪🏻
jennie189
YOU ARE READING
החיים שאחרי 2 🔮
Romanceשיר ממשיכה בחייה, בעליות ובמורדות. אבל היא רק גודלת, מתבגרת ומתפתחת להיות מישהי יותר טובה וחזקה נפשית. בעונה הזאת נדבר על ג׳ני, ילדה עדינה, אך כשדורכים עליה היא לא שותקת! קל לפגוע בה, היא לוקחת את רוב הדברים ללב ולפעמים מאשימה את עצמה במקרים. ג׳ני...