23

320 16 2
                                    

Jag vaknade upp på golvet ovanpå en pläd och med ett par armar lindade runt mig.
"Godmorgon" viskade Louis bakom mig när han insåg att jag hade vaknat. Jag svarade inte utan började gnugga mig neråt för att ta mig ur hans grepp och insåg inte vad som var tryckt mot min rygg föränn Lou stönade till och jag kände någonting växa mot min rygg.
Han släppte greppet om min kropp men bara för att ge igen för alla de gånger som han hade retats med mig så ställde jag mig upp och gick ut i köket,tog en smörgås och bredde på skinkost. När Louis kom in i köket satt jag på diskbänken och åt på min smörgås men när hans blick mötte min la jag ifrån mig den,det var samma svarta gnistrande blick som igår och som de andra gångerna vi hade kyssts,det var lust.
Jag ställde mig upp och gick fram till honom men utan förvarning så tryckte han upp mig mot en vägg,jag hade kunnat komma därifrån om jag hade velat men såklart valde jag att stanna men så lätt tänkte jag inte ge upp retandet. Jag började en mening med "men min smörgås" men blev snabbt avbruten av att Louis kysste mig djupt.
Men som allt annat tog det slut,för tillfället av att telefonen ringde. Louis svarade han hummade lite och fick efter ett tag ett skräckslaget utryck i ansiktet. När han lade på så sa han stressat; "klä på dig Haz,mamma skulle ju komma förbi idag!"
Sen for han omkring med en himla fart och städade runt i huset,jag kände att jag också bidrog iochmed att jag lade ner en kniv som låg på köksön ner i en låda.
Sen när vi var klara med allt så knackade det på dörren.
()0()0()0()0()0()0()0()0()0()

The DreamWhere stories live. Discover now