~1 år senare~
Det hade inte gått en timme utan att jag hade tänkt på den där dagen i juli. Inte en minut utan att jag hade saknat Louis trygghet. Inte en sekund utan att jag ville ha honom nära. Inte ett ögonblick när jag inte insett att det aldrig mer skulle bli vi två.
Jag hade tillbringat årat ganska simpelt,första tre månaderna i koma sedan resten som i ett evigt kretslopp. Kliva upp,äta,skola,äta,jobba och sen städa studentrummet jag hade här på de lite flummigare områdena här på collage.
Jag bodde men en kille som hade gått på natur på gymnasiet men som jag tagit studenten med. Han visste om vad som hade hänt mellan mig och Lou och vi hade faktist kommit varandra nära,inte på samma sätt som med Lou men på ett bro-sätt.
Jag satt som vanligt på lektion och tänkte på livet jag hade kunnat ha,delat det med Louis men sen så förstörde jag allt. Bara för att glömma bort vad som hade hänt med min gamla pojkvän,Niall,hur jag hade sett honom bli svagare och svagare förr varje dag som gått och tillslut hade Cancern tagit honom från mig.
"Harry?" Sa våran lärare och tittade på mig med sina creepy ögon men jag kunde inte fokusera på hennes ögon med den stora röda blemman på näsan.
"Ja,vad är det?" sa jag och log ett falskt leende,jag hade inte lett "på riktigt" på över ett år. Den enda personen som kunde locka fram det leendet var borta. Och det värsta var att han aldrig skulle komma tillbaka...
()0()0()0()0()0()0()0()0()0()0()0()0()0()
YOU ARE READING
The Dream
Fanfiction"Första gången jag såg dig kändes det som att hela min värld stannade,sen när jag lärde känna dig så startade den igen,denna gång med dig som centrum"