13

419 22 3
                                    

*knack knack*

"Det måste vara Pizza budet,jag öppnar" sa Louis och gick mot dörren. Vi hade beställt pizza för att vi inte orkade laga mat.

Louis kom in igen och vi började äta.

Louis började helt plötsligt skratta.

"Vad är det?" frågade jag förvånat.

"Du har tomatsås på kinden!" sa han mellan skratten.

"Varsdå?" frågade jag och kände efter på ena kinden.

"Där!" sa han och pekade. Jag kände efter men hittade det inte.

"Här" sa han och drog med fingret på min kind och satte det sedan i sin mun. Utan att vi tänkt på det var det nu bara typ fem centimeter mellan våra ansikten. Hans blick föll ner mot mina läppar och han fick den svarta gnistrande blicken. Utan att tänka mig för lutade jag mig fram och kysste honom.

Han satt först helt still men kysste sen tillbaka. Det var helt magiskt och jag ville inte sluta. Men som allt annat så tog det slut.

Louis drog sig tillbaka och tittade mig djupt i ögonen. Samma svarta gnistrande blick som tidigare.

"Det där var..." började han.

"...magiskt" fortsatte jag och han rodnade sött. Han tog en till tugga av pizzan och vi fortsatte äta under tystnad. Imorgon tar vi studenten och jag har ännu inte skrivit något tal. Jag vet inte vad jag ska säga,jag kan ju inte säga det man "ska" säga,jag tycker inte om alla och jag har inte haft en underbar skolgång.

"Ska vi gå och lägga oss?" frågade Louis när vi hade ätit upp. Jag nickade och vi gjorde det.

"NEEJ PAPPA NEEJ SLÅ MIG INTE!" hörde jag Louis skrika och jag tittade på klockan medan jag sprang in till honom. 02:47.

När jag kom in till Louis sov han men han kastade sig omkring i sängen och var helt blank av svett. Jag tog upp honom i min famn och väckte honom försiktigt.

"Harry,det var pappa ha..." längre hann han inte innan jag avbröt honom.

"Shhh det var bara en dröm" lugnade jag honom. Jag ville inte att han skulle drömma fler mardrömmar så jag bar in honom i mitt rum och la mig ner bredvid honom.

"Vad är vi Harry?" frågade Louis.

"Vad vill du att vi ska vara?" frågade jag lugnt.

"Jag vill vara din" sa han och tittade mig i ögonen.

"Vad tur,jag vill vara din med" sa jag och sen möttes vi i en kyss.
()0()0()0()0()0()0()0()

The DreamWhere stories live. Discover now