BÖLÜM 9

7.6K 284 68
                                    

Sabah Tae yüzüne değen ıslaklıkla gözlerini açarken yüzünü silmişti koluyla, gözlerini açtığı an karşısında Jungkook'u görünce irkilerek gerilemişti başını

"Sakin ol güzelim benim, sadece seni öperek uyandırmak istedim."

Tae gülümseyip yüz üstü yattı ve gerilirken Jungkook'a baktı "benden önce uyanmışsın, ben de seni uyandıracak bir sürü çeşit bulmuştum" Tae yatakta doğrulup bardaş kurarak oturdu ve dudak bükmüştü "dün geceden sonra yorgun düşmüş olmalısın, ondandır" Tae dudak bükmeyi bırakıp Jungkook'a doğru uzanıp yavaşça vurdu ve ayağa kalkıp banyoya geçti söylenerek "omuzum çürüyecek yakında" Jungkookta söylenince Tae'nin bavulunu açtı ve kıyafetlerine bakmaya başladı merakla.

Tae banyodan çıkınca yatağın üzerindekilere baktı ve ardından Jungkook'a döndü, anlamsızca başını iki yana sallayarak "bunları neden buraya koydun ki Jungkook?" Jungkook kollarını bağladı "giymen için tabiki güzelim" Tae Jungkook'un önüne geçti ve sessizce mırıldanmaya başladı "ama ailen-" Jungkook sözünü kesip tek kaşını havalandırdı yine "onlar sana karışamaz, giy şimdi şunları. Ben bunları beğendim" Tae sessiz kalıp başını salladı ve yatağa oturup yavaşça giyinerken bir yandan da Jungkook'un onu izlemesi utandırıyordu ama alışacaktı, sonuçta bunlar normaldi ve Jungkook asla Tae'nin bu konuda dediklerini yapmazdı.

Tae giyinince önce aynaya baktı, üzerinde beyaz sade bir crop ve altında da çizgili, hafif soluk sarı renkte bir kısa etek vardı, ayaklarına da beyaz hafif yüksek spor ayakkabılarını giyip Jungkook'a döndü "oldu mu?" Kaşlarını kaldırıp sorusuna yanıt beklerken Jungkook Tae'nin bacaklarına bakıyordu "gayet güzelde, şu bacaklar.. beni delirtecek ve başkalarını da delirtirse ben daha çok deliririm, neyse alışacağız" Tae iki adım geriye gitti yavaşça kaşlarını çatarak "seçmeseydin bunları o zaman" söylediklerinin ardından hemen arkasını dönüp odadan çıktı, merdivenlere gelince durup masada ki hazır olan kahvaltıya baktı, Jungkook arkasından hızlı adımlarla geldiğinden dolayı tam ona çarpıcakken kendini durdurmuştu "Tae, ilerlesene" Tae Jungkook'a dönüp başını kaldırarak ona baktı ve bir süre yüzünü izleyip yanına geçti "beraber gidelim" masumca Jungkook'un yüzüne bakarken Jungkook nedenini anlamamıştı "arkandayım zaten Tae?" Tae omuzlarını kaldırıp indirdi bir kaç kez "ya Jungkook bir kere dediğim olsa?" Jungkook gözlerini devirmiş ve Tae'nin ince beline kolunu sarmıştı "tamam, gel bakalım güzelim" Tae mutlu olmuş olsada işaret parmağını ağzına götürüp tırnağını dişlerinin aradına almıştı

Aşağıya indiklerinde ailesinin henüz gelmediğini fark edip Tae biraz rahatlamıştı, masayı hâlâ düzenlemeye çalışan hizmetliye ithâfen Jungkook dudaklarını araladı "annemle babam nerde?" Hizmetli Jungkook'a dönüp hafif gülümsedi "onlar bu gün odalarında olacaklarmış efendim" Jungkook meraklanıp kaşlarını çatmış ve Tae'nin belini bırakarak hizmetliye doğru adımlamıştı "annem hastalandı mı yine yoksa? Neden bizinle yemiyorlar?" Hizmetli arka arkaya gelen sorulara karşılık başını iki yana salladı yavaşça "hayır efendim, sadece kral kendini pek iyi hissetmiyormuş ve kraliçe de onunla ilgileneceğini söyledi." Jungkook anlayıp başını salladı ve hizmetli gidince sandalyeye oturmak için çekince Tae aklına gelmişti, bıraktığı yerde kalmış onu izliyordu Jungkook sandalyeyi onun oturması için çekmiş gibi yaptı "buyurun efendim, yoksa aç mı kalacaksınız?" Tae olanları anlamaya çalışırken Jungkook'un dediğiyle onun yanına geçmiş sessizce sandalyeye oturmuştu.

Hizmetli yardıma geldiğinde çayları doldururken Tae ona doğru baktı "teşekkür ederim, ben diyet gevreklerinden yiyeceğim" Tae gülümseyerek kasesini önüne alıp gevreğine biraz süt dökmüştü, Jungkook'un onu izlediğini fark edince ona dönüp bir süre gözlerine baktı "ya ne oldu? Niye beni izliyorsun? Yemeğini yesene" Tae hafif kaşlarını çatarak önüne dönünce Jungkook bu sefer sessiz kalıp normal kahvaltılıklardan atıştırmaya başlamıştı ve bir yandan da çayını içiyordu.

𝗙𝗼𝗿 𝗠𝗲 //𝗧𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin