İkisi de tamamen kurulanınca telefonlarını da alıp evden çıktılar. Jungkook önce Tae'nin oturması için onun kapısını açıp binmesini bekledi, bindikten sonra kendi tarafına geçip oturdu ve koltukların konumu yüzünden yaptıkları aklına gelmiş sırıtarak koltukları düzeltmişti. Tae sırtmasından dolayı olayı anlasada ses etmeden hafif gülümseyerek önüne döndü.
Jungkook her şeyi ayarlayıp arabayı çalıştırmış ve yakınlardaki bir AVM'ye doğru sürmeye başlamıştı. Yolda her zaman ki gibi gözü Tae'nin bacaklarına kaymıştı ama bu sefer yola odaklanmış ve aklına gelenle de anlık Tae ile göz göze geldi "şarkı açmak istersen bağlana bilirsin." Parmağını arabanın radyosuna uzatıp düğmesine bastı. Tae uzun bir süre düşünürken aklına gelen şarkıyla Jungkook'a bakarak bağlanmış ve aklından geçen şarkıyı aramıştı.
Bulup üzerine bastı *medyada ki şarkı* ve şarkının başlamasıyla beraber arkasına güzelce yaslanmış gözlerini kapatmıştı. Jungkook arada yoldan gözlerini kaçırıp onu izlerken güzelliğine dalıp gidiyordu, tabii şarkı başlayınca onun da söylemesiyle sesiyle de büyülenmişti âdeta, habersizce yavaştan arabayı kenara çekip durmuştu. Kollarını direksiyona yerleştirmiş, başını da kollarının üzerine bırakmış onu izliyordu sessizce.
Nakarat kısmına geldiğinde gülümseyetek gözlerini açıp söylemeye başlarken Jungkook'un onu izlediğini ve durduğunu fark edince sesini incelterek sessizleşirken Jungkook'a dönmüştü.. Jungkookla göz göze geldiklerin de Jungkook gülmsese de Tae sessizliğini koruyup gülümsemesini düşürmüştü. Jungkook şuan bunu sorgulamayacaktı, sadece onun kusursuz güzelliğini izleyecekti.
Tae'yi bir süre beklese de devam etmediğini anlayınca arabayı çalıştırıp sürmeye devam etti, yaklaştıkları için durup onu izlemeyi seçmişti zaten. Bu güzelliği sonsuza kadar izleyebilirdi.
AVM'nin otoparkına arabayı yerleştirince beraber indiler ve el ele tutuşarak mağazalara bakmaya başladılar. Tae'nin istediği bir mağazaya girip istediği kıyafetlere bakınırken kıskansa da Jungkook pek karışmamıştı, işin ucunda ceza vardı çünkü.
Bir kaç şey seçtikten sonra Jungkook parasını ödedi ve Tae hemen üzerindekilerden kurtulmak için bir kabine girip üzerini değişti. Bir süre sonra Jungkook tam beklemekten sıkılmıştı ki Tae çıkmıştı kabinden.
"Gömlek büyük geldi.." dudaklarını bükerek Jungkook'a bakarken Jungkook beklemediği anda onu geri kabine almıştı, gömleği kaldırıp altına baktı "altına bir şey giymemişsin gibi duruyor, ne diye böyle kabinden çıkıyorsun?" Jungkook sinirle Tae'ye bakarken Tae korkarak dudaklarını araladı "a-ama.. sana göste-" Jungkook sözünü kesip yüzüne eğildi "diğer kıyafetinle de çıkıp gömleğin büyük geldiğini söyleyebilirdin." Tae bir kaç saniyeliğine sessiz kalıp tekrar konuşmak için dudaklarını araladı "özü-" tam Tae özürünü dilemeye hazırken Jungkook Tae'nin dudaklarını dudakları arasına alıp emerek çekiştirdi.
Ayrılınca elini Tae'nin yüzüne gelen saçlarına doğru götürüp konuşurken kulağının arkasına aldı "bunu sadece biz evde yalnızken giy, şimdi değiştir. Ayrıca gömlek böyle iyi, kalsın." Tae başını sallayınca Jungkook kabinden çıkmış ve yine beklemeye başlamıştı.
Bu seferde Tae bunlarla çıkınca Jungkook sade bir ifadeyle derin bir iç çekip bırakmıştı "iyi olmuş, illâ bu güzel bacakları herkes görüp ağzının suyunu akıtsın. Gel baş belası" Tae gülümsese de hiç bir şey anlamamış ve Jungkook'un koluna girmişti.
Bu sefer de Jungkook'a kıyafet alınacaktı, Jungkook seçerken Tae biraz yardımcı olmuştu çünkü Tae'nin zevkleri de onun için önemliydi. Zorla da olsa Koluna aldığı fazladan 3-5 şeyle kabine girmişti.
Bir süre sonra üzerinde bunlarla çıkınca Tae uzunca onu süzdü, zaten yeterince yakışıklıydı. Bir de bunlarla.. üzerlerine oldukça ilgi toplayacaklardı. İkisi de üzerindekileri beğenip memnun oldukları için ellerindeki diğer şeyleri çantaya koydurup otopark'a geçtiler.
Ellerindekileri arka koltuğa yerleştirip öne oturdular ve otoparktan çıkıp eve giderken Jungkook nihâyet sorusunu soracaktı. "Tae, o şarkı.. senin için önemli bir şarkı gibiydi?" Tae ismiyle beraber hemen Jungkook'a dönerken dedikleriyle aynı anda düşüncelere dalarak başka yerlere kaymıştı gözleri.
Jungkook Tae'nin cevap vermemesiyle Tae'ye bakınca daldığını fark edip parmaklarını şıklattı "Tae? Soru sordum, cevaplamak istemiyorsan söylemen yeterli" Tae sesle irkilirken Jungkook'un dedikleriyle bir süre düşünüp yavaşça başını iki yana salladı "şuan söylemek istemiyorum Jungkook" Jungkook anlayışla karşılayıp başını salladı "tamam hayatım, ne zaman istersen o zaman söylersin." Dağ evine geçecekleri sıra da vazgeçip ailesini hatırlayarak eve sürdü, sonuçta evleneli daha çok olmadı ailesini hemen aksatamazdı.
~
YAZAAARRR YB AT YBBBAlın yb, vote vermezseniz götünüzü keserim!!!
Herkes yb istediği için aceleyle yazdım, bu yüzden yazmak için yazmış gibi gözüküyor olabilirim ama ondan değil gerçekten. 🥺
Sadece moralim biraz bozuktu ondan çok azcık hikâyeye yansıtmış olabilirim, kusura bakmayın lütfen kelebeklerim 😽😽
(Mâlum, okul, sınav, performans, proje 😪)
(666 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗙𝗼𝗿 𝗠𝗲 //𝗧𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 [Tamamlandı]
Ficção Geral~~~~~ ‼‼SMUT VAR‼‼ (bdsm) ~~~~~ "bebeğinizi ilerde, bizim küçük oğlumuzla evlendireceksiniz" Seme; Kook Uke fem; Tae