BÖLÜM 20

2K 126 121
                                    

Piknik alanına gelince Jungkook arabayı her hangi bir yere park etmiş ve arabadan inip Tae'nin kapısını açmıştı inmesi için. Diğer piknik alanlarına göre burası pek sakindi o yüzden rahat edeceklerdi.

Çok uzakta olmayan gölge bir yeri gözlerine kestirip bagajdan malzemeleri alıp gölgeye geçtiler ve önce örtüyü serip sonrasında ellerindeki diğer eşyaları koydular. Tae hemen Jungkook'un yanına oturup ona yaklaştı.

"Jungkook hadi, hediye!"

Jungkook gülümseyerek ona bakıp başını iki yana salladı.

"Sabırsız bebek. Tamam bekle ama çokta sever misin düşündüğün gibi bir şey mi bilmiyorum."

"Senin aldığın her şeyi severim ben Jungkook hadi lütfen artık göster."

Jungkook piknik sepetini tutup kendine doğru çekmiş ve kapağının birini açıp içerisinden tek dilimlik streç'e sarılmış çilek aromalı pastayı çıkartarak ona uzatmıştı.

"Bak bu, o kadar da merak edilecek bir sey değil sanki hm?"

Kaşlarını kaldırmış ona bakarken Tae, Jungkook'un hiç tahmin etmediği bir sevinçle tabağı eline aldı ve Jungkook'a bakıp kocaman gülümsemesi ile beraber boynuna sarıldı.

"Çilekli pasta?? Çok teşekkür ederim, beğendim tabiki bunu nasıl beğenmem(?)."

Bu karşılıklı ufak sarılmadan sonra Tae geriye çekilip tabağı yere koydu ve ellerini eteğinin üzerinde birleştirdi.

"Hadi yiyelim.."

Jungkook'a masumca bakarken Jungkook yine dayanamayıp güldü.

"Tadını merak ediyorsun değil mi? Sen yiyebilirsin bebeğim hadi ye."

Tae başını iki yana salladı.

"Olmaz, tek yiyemem."

"Nedenmiş o? Bana mı bağlısın?"

Tae omuzlarını kaldırıp indirdi ve tekrar konuştu.

"Hayır, utanıyorum..."

"Ne alaka o ya?"

"Bilmiyorum işte Jungkook, of tamam yemeyelim. Zorladık sanki."

Tae de kollarını bağlayıp arkasında ki ağaca yaslanmıştı. Jungkook alaycı bir şekilde kaşlarını kaldırıp hafif sırıtarak ona bakıyordu.

"Deli ya."

Tae duyup ona döndü, Jungkook ellerini duzlerine yerleştirerek etrafı izlemeye başlamıştı bile.

"Bana mı dedin?"

Jungkook tekrar Tae dönüp sorusuna karşılık başını salladı.

"Evet, bizden başka kim var?"

Tae sinirlenerek kaşlarını çattı.

"Ben miyim deli? Sen kendine bak asıl. Bak beni sinirlendirme, en son ne olduğunu hatırlıyorsundur."

"Hadi ya? Ne olmuş anlat bakalım."

Tae gözlerini kısarak önüne döndü ve mırıldandı

"Gıcık"

Jungkook, Tae'ye doğru yaklaştı

"Pardon? Duyamadım?"

Tae elini Jungkook'un alnına koyup onu geriye itekledi

"Yok bir şey."

Jungkook kıkırdayarak sepetin iki kapağını da açıp içindeki her şeyi çıkarttı, şarap şişesi bile vardı içerisinde. Tae çıkarttıklarının hepsini izlerken topa doğru dönüp eline aldı ve gülümseyerek ayaga kalktı.

𝗙𝗼𝗿 𝗠𝗲 //𝗧𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin