BÖLÜM 14 !!SMUT!!

7.7K 230 116
                                    

Cebinden telefonu çıkartıp gizli dosyalarına girdi hızlıca, Tae de anlamsızca telefonun ekranını izlerken Jungkook'un telefonundan bir inleme çıkmıştı. Sesi yüksek olduğundan Tae korkup gerileyince Jungkookta refleks ile hemen kısma tuşuna bastı uzunca "yuh, bunun sesi niye bu kadar açıkmış." Tae'ye dönüp gülümsedi "korktun mu? Gel gel bir şey yok, kıstım" Tae yavaşça tekrar yanına gelip ekrana bakarken gördüğü gay çift ile Jungkook'un yüzüne baktı. Jungkook sesini iki tık açıp Tae'nin önüne tuttu "bak şimdi, bunları izlersen daha iyi öğrenirsin" Tae utancından arada gözlerini kaçırsa da yaptıklarını az çok anlamıştı, aynı videoda ki gibi biri olmak istiyordu. Hatta belki de daha fazlası..

Jungkook dayanamayıp videoyu kapatınca derin nefes verdi "lanet olsun, bu videolar hâlâ beni etkiliyor.." Tae de etkilense de belli etmek istemiyordu, yerinden kalkıp Jungkook'un dizinin birine oturdu. Jungkook bunu daha önce yaptığını bilsede şaşırmıştı ve gülümsemişti istemsizce. Telefonu kenara bırakıp bacaklarını birleştirip Tae'nin rahat oturmasını sağladı "ne oldu güzelim?" Tae Jungkook'a doğru yaklaştı "bende öyle olmak istiyorum" Jungkook Tae'nin yüzüne doğru uzanıp fısıldadı sıcak nefeslerini vererek "sen nasıl olursan ol, ben seni hep seveceğim bebeğim." Tae dudak bükerek başını iki yana salladı "hayır, bende öyle olmak istiyorum işte" Jungkook yavaşça gülümsemeyi bırakıp tek kaşını kaldırdı "Ikilemeyi sevmediğimi biliyorsun? Aynı şeyi tekrarlama ve beni de tekrarlatmak zorunda bırakma Tae" Tae başını eğerek omuz silkti ve mırıldandı "ama öyle olm-" Jungkook bu sefer söylemesine izin vermeden elini Tae'nin çenesine yerleştirip sıkmıştı biraz "sana uslu olmanı kaç defa daha söylemem gerek?" Tae ellerini Jungkook'un koluna yerleştirip kıvrandı biraz.

Jungkook gerçekten çok istediğini fark edince dayanamayıp gülümsedi hafifçe "Onlar gibi ol o zaman" Tae'yi kucağına alıp yatak odasına geçmişti. Oda geniş ve ferahtı, planlı şekilde hazırlandığı belliydi çünkü bir kaç oyuncak gözler önünde duruyordu. "Gerçekten yapabilir miyim?" Jungkook başını sallarken konuştu "evet ama önce benim dediklerim olacak" Tae'yi yatağa bıraktığında Tae sevinçle başını salladı "tamam olur!" Jungkook gülümseyerek üzerini çıkarttı "bunlar da kirlenmesin öyle değil mi? Soyun şimdi" Tae başını sallayıp soyunmaya başladı yavaşça.

İkisi de tamamen soyununca Jungkook dizlerinin üzerinde yatakta duruyor ve Tae'ye bakıyordu "şimdi az önce ki gibi arkanı dön ve kaldır kalçanı." Tae başını sallayıp yüz üstü yattı ve kalçasını Jungkook'a doğru kaldırdı, Jungkook yavaşça Tae'nin kalçalarını okşayarak konuşmaya başladı tekrar "Şuan beni sorgulamamanı istiyorum yoksa ceza alırsın, bir kaç şey diyeceğim sana. Yatakta sen benim kediciğim olacaksın, bende senin babacığın." Kedicik dediği anda Tae başını kaldırsa da sessiz kalmıştı "ikincisi, sana sevişirken ne verirsem giyeceksin." Tae korkarak Jungkook'a baktı "ama çok açıksa uta-" Jungkook Tae'nin kalçasına sertçe vurdu "ne verirsem giyeceksin dedim." Vurmasıyla Tae yüzünü yatağa bastırarak bağırmıştı "şimdi, son olarak üçüncüsü; verdiğim talimatlara uyacaksın, uymazsan cezalandırırım. Anlaştık mı?" Tae yavaşça başını salladı.

Tam başlayacakken aklına gelenle tekrar konuştu "fazla ilerli gidersem, durmamı istediğin de söylemen yeterli." Tae tekrar başını sallayıp sessiz kalınca Jungkook gülümseyerek Tae'nin deliğine baktı, kasılıp gevşeyen deliği onu ne kadar tatmin etsede kendini şimdilik tutuyordu. Parmaklarını yavaşça Tae'nin deliğine sürttü, Tae de mırıldanarak kalçasını biraz oynattı. Jungkook elini Tae'nin ağzına uzattı "yala" Tae parmaklarını dudaklarının arasına alıp yalayarak emmişti biraz, Jungkook yeterli olduğunu düşününce parmaklarını çekti ve tekrar deliğine getirdi. Yavaşça içine itekleyip kıvranarak inlemesine izin verdi, az da olsa alıştığını fark edince iki parmağını içinde hareket ettirmeye başladı. Az önce seviştikleri için 2 parmağı gayet rahat içine alıyor ve çabucak alışmıştı.

Bu yüzden parmaklarının yanına üçüncüyü ekleyip hızlıca hareket ettirdi tekrar, Tae mırıldanıp bir yandan altındaki çarşafı sıkıyordu. Sertçe parmaklarını Tae'nin deliğine iterken bir yandan kalçalarını okşuyordu, hızlı harketlerinin ardından elini çekilip yeterince ıslanan deliğine baktı gülümseyerek. Yerde olan küçük kırbacı alıp yavaşça deliğine vurdu, yavaş vursa da acıttığından dolayı Tae yatakta kıvranıp biraz bağırdı. Jungkook oldukça zevk alsa da elindekini yine yere attı ve arkasına geçti.

Sertliğini Tae'nin deliğine sürmeye başlayıp iyice onu kızdırmak istiyordu, Jungkook kendini sürterken Tae'de kalçasını hareket ettiriyordu sürekli. Jungkook dayanamayıp biraz gerileyerek Tae'nin deliğine vurdu eliyle "babacığına istediğini söyle" Tae mırıldansa da başını kaldırıp nefes nefese konuştu "babacık, seni içimde istiyorum." Tae artık eskisinden daha az utanıyordu, başını yastığa gömsede dediklerini asla bastırmıyordu bu. Jungkook'un da her bir sonraki sevişmede açıldığını fark ederek gülümsedi ve tekrar Tae'ye yaklaşıp penisini deliğine sabitledi. Uzun sürmeden kendini yavaşça içine itti başını arkaya atarak, kendini içinde hareket ettirirken ikiside oldukça zevk alıyordu.

Jungkook alışınca Tae'ye bakıp sırtına doğru eğildi ve ilk öpüp ardından emmeye başlayarak morluklar bıraktı. Bir süre sonra belinden ayrılınca yeterince morluk bıraktığını fark etmişti. Ellerini Tae'nin kasıklarına yerleştirip kendine çekerek biraz da onun hareket etmesini sağladı, Tae'de ellerini yatağa koymuş inleyerek Jungkook'a ayak uydurmaya çalışıyordu. Jungkook bir süre sonra hızlanıp Tae'nin dolgun kalçalarını kasıklarıyla ezmeye başlamıştı, çıkan ses onu daha da etkilediğinden sinirlenip arada Tae'nin kalçalarına vuruyordu.

Boşalacağını anlayınca Tae'nin üzerine eğilip en hızlı şekilde devam etti. Tae de boşalmak isteyince istemsiz elini hızla penisine götürdü, Jungkook görünce yüz üstü yatmasını sağlayarak ellerini tutup başının üzerinde birleştirdi "ben izin vermeden kendine dokunma" Jungkook çok geçmeden boşalınca yavaşlamış ve Tae'nin içinden çıkmıştı. Çıktığı an Tae'nin bedeni yatağa düşmüş titriyordu, Jungkook onun baygın ve ağlamaklı yüzüne baktı. Bu kadar çok dayanacağını tahmin etmemişti hâlâ da durmasını söylememişti, elini Tae'nin penisine koyup boşalmasını sağlarken oldukça sıvı çıkartmıştı. İkiside boşaldığı için artık banyo yapmaları gerekiyordu ama Tae'nin hâli yoktu ve kalçasının acıdığına adı kadar da emindi.

Yüzüne doğru eğilip saçlarını arkaya itti bir nevî terini de silerek, ardından dudaklarını alnına bastırıp uzun bir öpücük bıraktı. Yanına yatıp battaniyeyi çekerek Tae'nin üzerini örttü "bu gün fazla yoruldun, bir dahakine artık güzelim." Gülümseyerek Tae'ye bakarken Tae Jungkook'a dönüp kollarını sarmıştı. Jungkook bu durumdan da etkilensede gözlerini kapatıp uyumaya çalıştı.

~
AY NOLUYO NOLUYO HER BÖLÜM SEVISMEMI OLUR?
dicem de siz istersiniz dimi?

Sizi sapıklar slnsmsmdmdkf

Şaka yapıyorum şaka, bakin yazarınız yine bölüm attı. Bu bölüme pek yorum atılmaz o yüzden vote atın.

Resim yok aşklar malesef watty yöneticisi beni uyardı bir daha olmasın dedi, bende korktum o yüzden +18 fanart yok kelebeklerim.

Hadi öptüm iyi geceler veyahut iyi günler, iyi okumalar da dilerim. 😽🦋

(972 kelime)

𝗙𝗼𝗿 𝗠𝗲 //𝗧𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin