BÖLÜM 10 !!SMUT!!

10.1K 260 138
                                    

Tae Jungkook'un dediği doğru olduğundan dolayı sessiz kaldı, evet istiyordu ama bunu dile getirmek için fazla utangaçtı. Jungkook sessiz kalmasından istediğini anlayıp Tae'nin yüzüne yaklaştı "utanınca daha tatlı oluyorsun, ama hadi bana istediğini söyle" Tae sessiz kalıp başını iki yana salladı, Jungkook yine konuşmaya başladı tek kaşını kaldırdı bu sefer "eğer söylemezsen seninle biraz fazla eğlenirim" Tae söyleyemeyeceğini bilsede ne yapacağını merak ediyordu, nasıl olsa söyleyemeyecekti bu yüzden yine sessiz kalmıştı.

Jungkookta çok beklemeden Tae'yi yine altına alıp üzerine çıkmıştı "umarım bundan sonra bana söylersin" gülümseyerek konuşurken hemen Tae'nin üzerindekini çıkarttı "bu konuda cahil olman kötü, hiç bir şey bilmediğin için sana biraz daha nazik olacağım güzelim" Jungkook pantalonunu indirip dudaklarını ıslatarak Tae'ye baktı, aklına gelenlerle çekmecesine yönelip en alttaki çekmeceyi açtı. Çekmeceye bakınırken Tae de Jungkook'u izliyordu.

Jungkook eline aldığı şeyleri yatağa koyup çekmeceyi ayağıyla kapattı ve tekrar Tae'nin bacak arasına yerleşti, Tae şaşkın şaşkın yatağın üzerindekilere bakarken Jungkook bir süre onu izledi ve Tae'nin eline aldığı şeyle gülümseyerek konuştu "ona dildo deniyor, ben onu görünce bile kaçarsın diye düşündüm" Tae Jungkook'a dönüp mırıldanmaya başladı "n-neden ki? Bu kötü bir şey mi?" Jungkook dayanamayıp küçük bir kahkaha attı "Tae, neye benziyor o?" Tae elindekini iyice incelerken Jungkook'un penisine bakıp elindekini kenara bıraktı "J-Jungkook o ne?" Jungkook gülerek başını iki yana salladı "evet, düşündüğün şey güzelim. Oyuncak demende yeterli olur" gülümseyerek Tae'nin eteğini kaldırıp iç çamaşırını indirdi "Jungkook.. hayır ben, istemiyorum, vazgeçtim" Tae konuşarak gerilerken Jungkook kaşlarını çatarak ona baktı "ne? Böyle bir şey kabul etmiyorum, rahat durmazsan seni yine bağlarım Tae, uslu ol" Tae korktuğundan dolayı başını iki yana sallayarak mızmızlanmaya devam etmişti. Jungkookta bu yüzden yine kelepçesini çıkartıp Tae'yi yüz üstü yatırdı ve ellerini yatak başlığına kelepçeledi, işinin uzun süreceği için kalkıp kapıyı hemen kitledi ve tekrar yanına geldi "kapıyı da kitledik, sessiz ol şimdi" Tae'nin kasık kemiklerini tutup kalçasını havaya kaldırdı ve kalçasına sağlam bir tokat attı. Tae beklemediği için bağırıp kıvranmıştı, Jungkook bağırmasına sinirlendiği için Tae'nin önüne geçip elini çenesine koydu ve ona bakmasını sağladı "sana sessiz ol dediğim hâlde dakikasında bağırdın? Cidden bu kadar dayanıksız mısın? O zaman ağzını bağlamam gerekecek" yataktan inip ağzını bağlayabilecek bir bez aldı ve Tae'nin ağzını bağladı.

Tae kıvranırken Jungkook Tae'nin kalçalarını tutup iki yana ayırmıştı, deliğine bakıp gülümsedi ve deliğine doğru eğilip yavaşça dilini sürttü. Geriye çekilip izlerken kasılıp gevşeyen deliği oldukça hoşuna gitmişti, çok beklemeden iki parmağını içine itekledi "dün geceden sonra hemen daralmış olmamalı, bu yüzden iki parmağı rahat alıyorsundur ama oyuncak o kadar küçük değil malesef" dediklerinin hemen ardından üçüncü parmağını ekledi, Tae kalçasını serbest bırakınca yatağa düşmüştü bu yüzden Jungkook kolunu Tae'nin beline sarıp kalçasının havada kalmasını sağlamıştı. Parmaklarını içinde iyice oynattıktan sonra elini çekip yanındaki oyuncağı aldı ve Tae'nin deliğine itekledi "bir çeşit küçük bir ceza, inlemelerini duyamam kötü oluyor.. ama sadece şu deliğine bakarak bile etkilenebiliyorum ne yazık ki" oyuncakla içinde biraz ileri geri yaparken sonradan iyice hızlanmış ve Tae'nin kıvranmasına izin vermişti "fazla zevk veriyor olmalı hm?" Bir süre devam ettikten sonra oyuncağı içinden çıkartıp kenara koydu ve kalçalarını okşadı "vay canına, boşalmadın" eğilip penisine bakınca karnının kasıldığını görüp gülümsedi ve tekrar konuşmaya başladı "şuna bak.. yanılmışım, dokunsam fışkıracak he?" Gülmeye başlayarak yanına geçti "dokunmamı ister misin?" Tae'nin mırıldanmasıyla ona bakmıştı, başını salladığını görünce şaşırsada gülümsemesini bozmadan penisini tutup biraz çekiştirdi ve hemen boşalmasıyla biraz geriledi "cidden çok hoşuna gitmiş, sanırım o oyuncağı kıskandım... bir dakika, yoksa hızlı olması mı güzeldi? Her neyse, şimdilik bu oyuncakları kullanmayacağım bu sana yeter, sıra babacığında" Jungkook iç çamaşırını indirip penisine baktı ve cidden çok sertleşmişti.

𝗙𝗼𝗿 𝗠𝗲 //𝗧𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin