BÖLÜM 12 !!SMUT!!

7.7K 231 41
                                    

Tae Jungkook'a bir süre bakıp ardından penisine döndü, yavaşça yaklaşırken elini Jungkook'un bacağına koydu ve zorca yutkundu. Jungkook Tae'nin hafif soğuk ellerini çıplak bacağında hissedince başını geriye atmış ve bacaklarını iyice aralayıp derin nefes vermişti. Tae dilini yavaşça dışarı çıkartıp Jungkook'un penisinin ucuna sürdü, Jungkook dudaklarını ısırıp mırıldanma bıraktı sessizce. Tae habersizce ona bakarken cidden bunu isteyerek yapacaktı, çünkü ona bir hediye borçluydu o da. Çok fazla düşünmeden penisini hızlıca tamamen ağzına alıp dilini sürmeye başladı, başını oynatarak ileri geri hareket ederken Jungkook inlemeler bırakarak elini Tae'nin saçlarına geçirdi ve ona yardımcı olmaya başladı. Bir süre daha devam ederken Jungkook habersizce boşalmıştı, Tae şaşkınca ağzındaki sıvıyla kalkarken Jungkook Tae'nin ağzını kapatıp gülümsedi, yüzüne yaklaşarak konuştu "yut güzelim." Tae bir şey demeden yutup sadece Jungkook'un gözlerine bakıyordu. "Beğendin mi?" Tae başını sallayıp ellerini eteğinin üzerinde birleştirdi.

Jungkook Tae'nin ellerine bakarken aklına gelenle birden eteğini kaldırıp altına baktı, eteği havalandığı an Tae elleriyle indirse de Jungkook ıslanan iç çamaşırını görmüştü. Gülümseyerek konuştu "ne dedim? İstediğin zaman bana söyleyeceksin, söyle şimdi" Tae'nin yüzüne yaklaşırken Tae sessiz kalmış ve hafif geriye çekmişti başını, Jungkook başının arkasından kavrayıp yüzüne yaklaştırdı tamamen ve ciddileşti "son kez diyorum, söyle" Tae korkarak Jungkook'u izlerken derin bir nefes bıraktı Jungkook'un dudaklarına sıcak nefeslerini bırakar konuştu "n-nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama.." Jungkook tek kaşını kaldırdı "ne demek bilmiyorum? Ne istiyorsan onu söyleyeceksin." Tae ne kadar utansa da başını hafif gerileyip penisini göstererek konuştu "onu.. onu istiyorum" Jungkook onun bu hâline gülümsemeden edememişti, nasıl bu kadar tatlı olabiliyordu.. "neymiş o güzelim?" Tae Jungkook'un gözlerine bakıp elini indirdi yavaşça, sessiz kalınca Jungkook Tae'nin başını bırakıp küçükce güldü "tamam, yavaş yavaş öğreteceğiz. Hadi gel buraya ama altını çıkar. Eteğin kalabilir istersen" Tae istemsizce gülümserken dizlerinin üzerinde durup iç çamaşırını indirdi ve tamamen çıkartıp kenara koydu, Jungkook'un üzerine geçip ellerini omuzuna koydu yerleşmek adına ve aklına gelenle gülümsemesini büyüttü "bu sefer ben üstteyim!!" Jungkook ellerini Tae'nin beline yerleştirdi "üstte olmak istiyorsan hep böyle olabilirsin." İkiside birbirine gülümserken Tae yatakta öğrendiklerinden az da olsa biliyordu, kalçasını penisine sürterek yavaşça deliğine yerleştirmeye çalışıyordu ama bu his bile oldukça iyi geliyordu. Kısa sürede deliğinde hissedince dudaklarını istemsizce ısırarak Jungkook'un yüzüne baktı "otur hadi" Tae yavaşça oturmaya başlarken Jungkook'un omuzlarını sıktı ve dayanamayıp geri çıktı "ah.. a-acıyor kook, fazla derin.. korkuyorum" Jungkook başını yavaşça iki yana salladı "lanet olsun, yine mi ben yapacağım?" Tae bu cümleye karşılık sinirlenip tamamen oturmuş ve ikiside büyük bir inleme bırakmıştı, birbirlerine tırnaklarını geçirirken Tae elini eteğine doğru indirip başını Jungkook'un omuzuna yasladı "siktir, içimizi mi parçalayacaksın?" Tae başını kaldırıp soluklanarak Jungkook'a baktı "istersem parçalarım." istemsizce Jungkook'a sinirlenmişti..

Jungkook dediğine karşılık cevap verdi "parçalada göreyim." Tae tekrar dizlerinin üzerinde durup yavaş hareketlerle oturup kalkarken birden hızlanmaya başlayıp dudaklarını araladı ve inlemeler bırakırken Jungkook'u izlemeye başladı. Jungkookta Tae'yi izlerken dudaklarına kapanıp alt dudağını dudakları arasına alarak seslice çekiştirmeye başladı. Tae dayanamayıp kıvranmaya başlarken zıplamayı da kesmemişti, Jungkook boşalacağını anlayıp eteğini yukarı doğru kaldırdı ve Tae'nin ağzına verdi. Tae eteği ısırınca Jungkookta eliyle Tae'nin penisini kavrayıp hızlıca çekiştirmeye başladı.

Tae çok geçmeden boşalırken tam kalkıyordu ki Jungkook ellerini Tae'nin kasıklarına indirip kendine biraz daha bastırdı, Tae titreyerek mızmızlansa da hoşuna gittiğinden başını arkaya atmış inlemeye başlamıştı. Jungkook yüzüne bakarak dudaklarını aralamış gülümsüyordu, aklına gelenle Tae'nin hırkasının fermuarını indirdi. T-shirtünü de kaldırıp yavaşça göğüsüne doğru yaklaştı, göğüs ucunu dudakları arasına alarak emmeye başladı. Uzun uzun emerken Tae'yi de kucağında hareket ettirmeye başladı.

Jungkookta habersizce boşalınca derin nefesle arkasına yaslandı, Tae de yorgun bir şekilde içinden çıkıp Jungkook'un yanına geçerek uzandı. Yüzünü koltuğa dönüp başını bastırmıştı. Jungkook bunu fark edince Tae'ye dönüp tatlı bulduğundan gülümseyerek konuştu "ne oldu? Güzel değil miydi yoksa?" Tae sessiz kalıp başını iki yana salladı, Jungkook istediği cevabı alamayınca Tae'nin başını kaldırıp bacağının üzerine yerleştirdi ve elini saçlarına koydu "ne olduğunu söyle o zaman bana" Tae uzunca Jungkook'un yüzüne bakıp ardından mırıldandı "hani, sen bana söyle dedin ya.. çok utandım. Ama ondan değil! Şey.. ben, bu konu hakkında hiç bir şey bilmiyorum ve her şeyi sen yapmak zorunda kalıyorsun cidden" Jungkook Tae'nin dediklerini gülümseyerek dinleyip ardından küçük kıkırdamalar bırakarak konuştu "zaten seme olduğum için bir bakıma öyle olmak zorunda bebeğim" Tae dikleşip Jungkook'a yaklaştı "ama bende bir şeyler öğrenmek istiyorum.." Jungkook Tae'nin gözlerine bakarak düşünürken aklına gelenle başını salladı "tamam o zaman, sana bir kaç video gösterebilirim." Tae şaşkınca Jungkook'a baktı "ne videosu?" Jungkook göz kırpıp yan bir gülüş bıraktı "orası bende, artık üzerimizi giyinip gitmeliyiz." Tae kıyafetlere bakarak başını iki yana salladı ve tekrar Jungkook'a döndü "olmaz.. bunlar kirlendi" Jungkook başını sallayıp telefonuna uzandı ve bir arkadaşını aradı.

AYAY MERHABALAAAR~

Alın size smutlu yeni bölüm 🤭

Kızmayın bakın bölüm attım işteee, sizde yorum ve kalp atın 🥳❤

Bu günün fanartını da alın 🤭

*İSTEDIĞIM RESIMLERI KOYAMADIM ÇOK MUTSUZUM YOK RESIM BU GÜN 😭

HADİ KAÇTIM!!!

(787 kelime)

𝗙𝗼𝗿 𝗠𝗲 //𝗧𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin