Jungkook'un işi bitince Tae'nin de mızmızlanmaları kesilmişti, Jungkook elindeki kaşığı komidin'in üzerine bırakıp soğuk olan ellerini Tae'nin giyisisinin altından vücudana yolladı. Tae buna karşılık irkilip titremiş ve Jungkook'un gözlerinin içine bakmıştı. Jungkook'un hafif yan sırıtması ile beraber ne yapmak istediğini anlayıp Tae fısıldadı.
"Olmaz Jungkook.. ailem.."
"Şşh sakin ol, bir şey olmayacak. Anahtarların vardır. Ben geldiğimde kapı kitliydi sonuçta."
Kapıya baktığında anahtarın hâlâ orada olduğunu gördü ve Tae'nin kalçalarını kavrayıp ayağa kalktı, Tae de hemen ona sıkıca tutunmuş bacaklarını da beline sarmıştı düşmemek için.
Jungkook direkt kapıyı kitleyip tekrar yatağa döndü, bu sefer Tae'yi yatakta altına aldı. Elini eteğinin altından iç çamaşırına geçirmiş kalçasını sıkarken baş parmağını da deliğine yerleştirmişti.
"Ah Jungkook.."
Jungkook gözlerini Tae'nin gözlerinden asla ayırmamıştı.
"Bebeğim?"
"Seni özledim.."
Jungkook buna şaşırmıştı, evet o artık gerçekten de utanmıyordu.. deliğinde olan parmağıyla deliğini okşamaya başladı.
"Bende seni özledim minik bebeğim. Seni, deliğini, sıcaklığını, boğuk, yüksek sesli ve güzel inlemelerini"
Bu dediklerine karşılık Tae'nin deliği kasılırken Jungkook parmağını biraz deliğine doğru itti.
"Hayır bebeğim, buranın açık olması gerek."
Tae içine giren parmakla başını geriye bastırarak bacaklarını iyice aralamıştı. Jungkook buna sevinerek Tae'nin eteğini kaldırıp iç çamaşırını anında indirdi.
Soğuk olan parmaklarını Tae'nin bacağında gezdirdikten sonra işaret parmağını deliğine gönderip onu alıştırmaya başladı önceden.
"Ah.. Jungkook.. soğuk"
"Evet bebeğim, evet.. sende oldukça sıcaksın"
Jungkook elini saran sıcaklıkla penisinin hareketlendiğini hissetmişti hemen. Tae'nin deliğine eğilip bacaklarını sıkıca tuttu ve deliğine dilini sürttü, Tae hafiften kıvranıp mırıltılar bırakırken Jungkook onun deliğini zevkle ve iştahla emiyordu. Çok sürmeden dilini içine gönderip hareket ettirmeye başladı.
Bir süre sonra geriye çekilip bedenini saran pantalonunu üzerinden çıkarttı, t-shirt'ünden sonra iç çamaşırını da çıkartıp hemen tekrar Tae'nin bacak arasına girdi. Biraz kendini okşayıp penisinin ucunu Tae'nin deliğinden akan sıvıya sürdü rahatça içine girebilmek için, ardından biraz oyalanarak deliğini penis ucuyla okşadı.
Ellerini Tae'nin t-shirt'ünün altından kasık kemiklerine/beline yerleştirdi ve onu sıkıca tutarak içine girdi, Tae dayanamayıp bir inleme bırakırken Jungkookta başını geriye atıp rahatça bir nefes bıraktı. Cidden onu ve deliğini çok özlemişti..
İçinde hareketlenmeye başlarken Jungkook'un kasıkları her Tae'nin kalçalarna çarptığında Tae yatakta sarsılıyordu. İkiside buna alışınca Jungkook hızlanmaya başladı, ardından daha da hızlandı.. ve daha da hızlandı. Tae mızmızlanmalara karışık inlemeler bırakırken Jungkook kasılmaktan Tae'nin vücuduna doğru eğilmiş ve sessiz küfürler bırakıyordu.
"Ah.. sikeyim."
Tae'nin inlemeleriyle dolan oda da sessiz sessiz Jungkook'un da küfürleri duyulur tondaydı. Yine de Tae'nin kulağına eğildi.
"Her seferinde seni böyle becermek istiyorum, ah.. güzel bebeğim"
Konuşması bittiğinde Tae'nin kulak memesini dudakları arasına alıp yavaştan emmeye başladı. Bir elini göğsüne çıkartıp göğüs ucuyla oynarken Tae elini Jungkook'un eli üzerine koymuştu, Jungkook Tae'nin elini kavrayıp geriye doğru attı ve tekrar göğüs ucunu parmakları arasına alıp sıkarak kıvranmasına izin verdi.
Tae daha fazla zevk'e dayanamayıp karnındaki arka arkaya olan kasılmadan sonra boşalmıştı, Jungkook'ta bunun ardındna çok geçmeden içine doğru boşaldı ve derin nefesler vererek içinden çıkıp Tae'nin yanına yattı. Jungkook kendi saçlarını eliyle geriye tarayıp alnındaki ter'i sildi. Tae'ye dönüp;
"Çok güzelsin bebeğim.."
"Sen de öylesin hayatım.."
Tae büyük bir sevinçle ile yanında yatan kocasına sarıldı, Jungkookta ona sarılmıştı tabii.
VÂDAAAA!! BU BÖLÜM ÇOK İLERİ GİDEREK BİR SMUT YAZDIM
OKURKEN "OHA YAZAR" , "AMK YAZAR" FALAN DİYEBİLİRSİNİZ AMA DEMEYİN ISIRIRIM 🥺
CANIM SMUT YAZMAK İSTEDİ VE YAZDIIMMM!!
NEYSE SİZİ SEVİYORUM! MUAAAHH!!
(931 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗙𝗼𝗿 𝗠𝗲 //𝗧𝗮𝗲𝗸𝗼𝗼𝗸 [Tamamlandı]
Ficción General~~~~~ ‼‼SMUT VAR‼‼ (bdsm) ~~~~~ "bebeğinizi ilerde, bizim küçük oğlumuzla evlendireceksiniz" Seme; Kook Uke fem; Tae