1\•R

68 6 3
                                    

05/05/2011

05/05/2011

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

S

evgili günlük;

Ben birini sevdim... İlkte sadece dikkatimi çekti, görünüşü hoşuma gitti diyerek kendimi avutmaya çalışmıştım ama nafile...
Nasıl anladım biliyor musun? O'nun birini sevdiğini duyduğum an...
İlk önce çok boş bir hayale kapıldım, beni sevebileceğini sandım ama kim kalbini kırmış ve nefret ettiği birine aşık olabilir ki?

Lise yıllarının başındaydık, şişman ve çirkin biriydim ve hali ile dışlanıyordum. O ise okulun popüler çocuğuydu. Lise bir de, o kadar canımı yaktı ki; okula gitmek istemez hale, eve gidince de bileklerimde ki çiziklere yenisi ekler hale gelmiştim. Sırf o'na güzel gözükmek, sadece benimle dalga geçmemesini ve gözünde insan gibi gözükebilmek için tam tamına yirmi beş belki de otuz kilo verdim. Neye mi yaradı? Hiçbir şeye. Hiçbir zaman beni farketmedi, asla. Belki... Belki ben ölünce fark eder...?

°/Memories¹\°


NOT:

Kısa hikaye olacaktır, tadımlık^_^

Bu kitap aslında her üye için yapılmayı bekleyen bir serüven. Bu ilk kitap, ikincisi Jungkook. Diğerleri daha yazılmamış ama her kitap bir diğeri ile bağlantılı, aynı zaman dilimi, aynı yaşam hikayesi gibi. Bu kitap fikrini bir başka kitaptan esindim ama esindiğim kitap ile alakası yok tabii. O kitapta günlük gibi bir tema yoktu ve konuları daha farklıydı sadece kitapların birbirleriyle olan bağlatıları ve ismi aynı. Esindiğim kitabın ismini hatırlamıyorum ama Memories idi galiba, ben de anılar isminin İngilizce'de ki ikinci adını yazdım.

Memories kitabı "efsaneler🌙" listemde kayıtlı, oradan bulabilirsiniz...

Eğlencesine yazıyorum bu tür kitapları. Her ne kadar beğeni, okunma önemli değil desemde; eğer ki beğenirseniz lütfen yıldızlamayı unutmayın. Böylece beni mutlu edersiniz( ◜‿◝ )♡

Eğer ki çok sevilirse(umarım) sürekli devam ederim. Kiii sevmeseniz de ben galiba yazmaya devam edeceğim(。・//ε//・。) hikaye yazmak gibi bir hobim var (*_*) canım sıkıldıkça sürekli hikaye yazarım... Neyse çok tuttum sizi! Buraya kadar okuyanlara teşekkür ediyorum! Öptüm sizi(ʃƪ^3^)

ᵐʸᵍ/•Reminiscences¹•\ᵐʸᵍ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin