10/02/2012:
"Ya! Hadi ama bak kaç kere özür diledim." Sevgilisinin yalvarışlarını takmayarak yola devam etti. Şu an o'na sinirliydi ve trip atıyordu.
"Sinek mi vızıldadı acaba ya?" Sanki kulağının orda sinek varmış gibi elini salladı genç kız. Oğlan ise dudak büzüp, sevgilisinin önüne geçti.
"Hadi ama aşkım..." Kız sevgilisine yandan bakmış ve üzgün olduğunu görünce dayanamamış ve sarılmıştı. Oğlan ise gülümsemiş ve sıkıca sarılmıştı. Kız çoktan affetmişti ama zaten çok trip atan biri olmadığı için, oğlanı biraz süründürmek istemişti.
"Bir daha yaparsan seni keserim ona göre." Hala sarılırken biraz geriye çekilmiş ve işaret parmağını oğlanın yüzüne tehtidkar bir şekilde sallamıştı. Oğlan ise kafa sallamış ve sevgilisinin elinden tutup her zamanki yerlerine, parka doğru gitmişti. İkisi yolda yürürken, genç kız eskileri düşündü. Eskiye baktığında şimdiyi daha çok seviyordu. Gülümsedi genç kız ve parka girdiklerinde banka oturdu. Sevgilisine baktı aşk dolu.
Oğlanda kendisine baktığını hissedince gülümser halde sevgilisine döndü. Kız daha fazla karşısında ki tatlılığa dayanamayarak sevgilisinin yanağına öpücük kondurdu ve sıkıca sarıldı. Oğlan ise bir anda neden sevgi yumağı olduğuna anlam veremese de o'da sarıldı. Geri çekilip ellerini sevgilisinin yüzüne koydu.
"N'oldu aşkım? Bir sorun mu var?" Sorar şekilde baktı oğlan. Kız ise olumsuz yönde kafa sallayıp, yüzünde ki ellere başını yasladı ve gözünü kapadı. Sadece bugün çok huzurlu hissediyordu, fazlaca. Oğlan ise tedirgin hissediyordu biraz. Bugün sevgilisi olduğundan fazlaca durgundu.
Düşündü oğlan, sevgilisinin adet dönemi de bitmişti. O zaman neden durgundu? Sormaya karar verip boğazını temizledi. Kız ise konuşacağını anlayıp gözünü açtı.
"Aşkım tedirginim, bugün çok durgunsun. Bir şey mi oldu?" Tedirgin gözler ile sevgilisine baktı. Kız ise kıkırdayıp kafasını salladı.
"Yerim seni ama hayır bir şey olmadı. Sadece... Bugün biraz fazla duygusalım nedense. Eskileri düşündüm biraz." Yere bakıp elleri ile oynarken bir yandan da konuşmuştu. Oğlan ise rahat bir nefes alıp, iki parmağı ile çenesine yerleştirip kafasını kaldırdı kızın.
"Anlıyorum sevgilim... Her ne olursa olsun, iyi yada kötü. Bana anlatmanı istiyorum." Kız gülümseyip ayağa kalktı. Sıkılmıştı ve eve gitmek istiyordu.
"Tamam sevgilim. Hadi gidelim, ben çok sıkıldım." Dudak büzüp yürümeye başladı. Oğlan ise hala çocuksu ruhunu kaybetmemiş olan sevgilisine gülümseyip yanına yetişti ve elini beline koyup beraber evlerine gitmeye başladılar. Evleri... Bu kelimeyi duyunca hala seviniyordu oğlan. Bir ay önce beraber eve taşınmışlardı ve sanki ilk zamanmış gibi heyecanlanıyordu.
Beraber evlerine girdiler.
"Ben duşa giriyorum." Oğlan kafasını sallamış, sonra ise hiç masum olmayan sırıtışı ile sevgilisine döndü.
"Yardım lazım mı?" Genç kız ilkte şaşırsa da sonradan dediğini algılamış ve oğlanın omzuna vurmuştu."Yah! Pis sapık." Göz devirip yukarıya yöneldi.
"Ne sapığı ya? Farkındaysan biz sevgiliyiz ve aynı evde yaşıyoruz." Kollarını göğsünde birleştirdi oğlan. Kız sevgilisinin haklı olduğunu biliyordu ama iki gün daha sabretmesi lazımdı. İki gün sonra oğlanın doğum günüydü ve kız o'na sürpriz yapmak, güzel bir hediye vermek istiyordu."Şu an olmaz aşkım, az sabret pis ergen." Kıkırdayıp yukarı çıktı kız. Oğlan ise somurtarak odalarına çıktı. Sevgilisini zorlamak istemiyordu, istemezse yapmazdı. Sadece onunla uğraşmak hoşuna gidiyordu...
°/Memories¹⁰\°
Finale az kaldı... Mutlu son mu olacak, yoksa mutsuz son mu...?
Galiba bu kitabı ilk atacağım kfjfkdk bundan önce bir kitabım var, bu ficten önce başladığım. Ama o'nun konusu çok uzun olduğu için ilk bunu atacağım jdjdkdjd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᵐʸᵍ/•Reminiscences¹•\ᵐʸᵍ✔️
Short Story-Ama en zoru da ne biliyor musun sevgilim? +"..." -Senin kokunu unutmaya başladığım gün koşa koşa gidip kokundan satın almıştım ama eve gidip sıktığımda, senin kokunla birebir olmadığını anladığımda dünyam başıma yıkıldı. -Sonra yeni bir şey öğrendi...