Jennie'den...
Yoongi ile sevgili olmamızın üzerinden 6 ay geçmişti. Kızlar öğrenince çok sevinmiştiler. Çünkü Yoongi'nin beni çok sevdiğini ve her zaman yanımda olduğunu gördüklerimi o yüzden de ona güvendiklerini söylediler. Kai ile olan ilişkimin olduğunu ve bittiğini duyuralı, basına açıklama yapalı da 6 ay geçmişti. Yoongi devamlı gizli gizli sarılmaktan sıkıldığını, ödül törenlerinde elimi tutmak istediğini ve hatta beraber şarkı yayınlamamızı istediğiyle ilgili birçok şikayette bulunuyordu. Bende istiyordum ama Kai ile ilişkisi biter bitmez kendini Yoongi'nin kollarına attı diye düşünmelerinden korktuğum için beklemiştik ve açıklamamıştık. Bugün bir toplantı yapmıştık ve şirketimiz artık açıklamamızda bir sorun olmadığını halka duyurmanın herkes için en iyisi olacağını düşündüğünü söyledi. Bu yüzden şirketin sosyal medya hesabından ilişkimizin olduğu bir bilgilendirme gönderisi paylaşıldı. İlk başta çok gergindim, ya insanlar Yoongi'ye yakıştığımı, onun için yeterli olduğumu düşünmezlerse diye fakat Yoongi onların isteğine veya düşüncesine göre sana olan sevgim değişmeyecek demişti ve beni birazda olsa rahatlatmıştı. Şu ana kadar çoğunluk çok sevinmişti. Zaten daha önceden de dediğim gibi bizi shipleyen büyük bir kitle vardı ama yinede insan tedirgin oluyor elinde olmadan. Açıklama sonrası ilk kez kameralarında olacağı, aynı bir ortamda olacaktık.Geçen ay The Album adındaki ilk full albümümüzü yayınlamıştık. Bu akşamda uzun bir aradan sonra ilk kez ödül törenine katılacaktık. Song of the Year (Yılın şarkısı) ödülüne How You Like That ve Lovesick Girls şarkılarımız adaydı. Best Female Artist (En İyi Kadın Artist) ödülüne, Yılın albümü ve Best Dance Performance (En iyi dans performansı) ödülünede adaydık fakat kazanabileceğimizden emin değildik. Best Female Artist ödülünde rakibimiz olarak Twice, Mamamoo ve Red Velvet gibi gruplar vardı. Yılın şarkısı ve albümü ödülündeki rakiplerimiz ise Exo, Bts, Twice, Mamamoo gibi gruplardı. Best dance performance ödülüne adaylar orada açıklanacaktı sadece aday olan gruplara bildirilmişti ve bilgi paylaşımı yapılmamasını sürpriz olmasını istediklerini söylediler. Sanırım her sene bir ödülde böyle yapacaklardı. Ödül töreni Japonya'da yapılacağı için 2 günlük valizimizi hazırlayıp havaalanına gitmek için Bts ile birlikte evden çıktık. Onlar ayrı iki arabada biz ayrı bir arabaya binmiştik.
Havaalanına ulaştığımızda arabalardan indik ve menajerlerimiz bize içerdeki güvenlik işlerinin hallolduğunu haber vermesini beklerken fotoğraflarımızın çekilmesine izin verdik. Hepimiz arabalardan inip yan yana dizilmiştik. Jin Jisoo'yu gözleriyle arayıp bulduğunda yanına gelip elini tutmuştu. Bende Yoongi'nin yanına gittim. Dün gece uyuyamamıştım o yüzden çok uykum vardı arkadan beline sarıldığımda irkildi. "İnsanların sevgili olduğumuzu öğrendiklerini unutmuşum." deyip arkasını döndü ve daha rahat sarılmama izin verdi. "Yorgun görünüyorsun. İyi misin?" diye sorduğunda "Dün akşam geç yattım sabaha kadar ara ara uyandım zaten 5'te evden çıktık. Uykum var ondan."dedim gözlerim kapalı bir şekilde. Uçakta uyumayı dört gözle bekliyorum... Biz güvenlik işlemlerinin bitmesini beklerken Exo da bizimle aynı uçağa binecek olacak ki onlarda gelmişti. Chanyeol ve Rose'ninde ilişkisi çoktan açıklandığı için çoktandır görüşmediklerinden olsa gerek Chanyeol bir deparla Rose'ye doğru koşuyordu. Kısa kucaklaşmalarından sonra içerisinin hazır olduğunun işareti gelince içeriye yürümeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yoonie's Story?
ФанфикKüçükken ailesi tarafından terk edilen ve psikolojik sıkıntıları olan Jennie'nin hayallerini gerçekleştirip ilk kez aşkla tanıştığı, ilk kez aşk acısı çektiği hikayesini anlatıyor.