꧁Final꧂

43 5 0
                                    

6 yıl sonra...

"Hana! Yapma düşeceksin. Dikkat et." dedim telaşla koltukların üzerinde koşturup ayağı kayma ihtimali yüksek olan kızıma. "Meyak etme anne biy şey olmaj." diye cevap verdi çok bilmiş 4 yaşındaki minik kızım.

Bundan 5 sene önce Yoongi bana evlilik teklifi etmişti ve bende kabul etmiştim. Evlendikten 1 yıl sonra da dünya güzeli bir kızımız olmuştu. Çoğu huyunu Yoongi'den almıştı. Okuldaki arkadaşlarıyla arası çok da iyi değildi çünkü herkes sert bir görüntüsü olduğunu düşünüp ondan uzak duruyordular. Hana da bunun tersi olduğunu göstermek istemeyip bizimle ailesiyle arkadaş olmak istediğini söylüyordu. Sosyalleşme açısından biraz utangaçtı. Ben ile Yoongi nin yanında çok güleçti hatta kahkaha atmadan duramıyordu fakat dışarıda hiç öyle değildi ve çok soğuk görünüyordu. Sanırım bu yönü Yoongi'ye çekmişti. Yoongi şarkı yapmaya devam ediyordu. Fakat Bts eskisi kadar aktif değildi. Biz deseniz Blackpink olarak dağıldık gibi bir şey olmuştu fakat solo olarak devam ediyorduk. Grup olarak bir arada da performanslar sergilediğimiz oluyordu aslında o yüzden tam dağıldık da denmezdi. Ben Hana doğduktan sonra müziğe ara vermek istediğimi söylediğimde şirket de kızlar da anlayışla karşılamıştılar. Ben grupta aktif olmadığım için bensiz yeni şarkı çıkarmak istemediklerinden grup aktiviteleri durmuştu ve solo larına daha da yoğunlaşmıştılar. Lisa youtube kanalına dans videoları atıyordu. Jisoo bir oyuncu olmuştu. Rose ise solo çıkışını on the ground ve gone ile gerçekleştirdikten sonra bir sürü rekora imza atmıştı. Blinkler dördümüzü birden aynı sahnede görmeyeli baya oldu. Bu yüzden şirket Hana'yı da içine katabileceğimiz bir şey düşünmüştü. İlk başta sıcak bakmamıştım. Çünkü Hana daha küçüktü ve kendi isteği olmadan kamera karşısına bu yaşta geçmesini istemiyordum. Yoongi de benimle aynı fikirdeydi fakat ardından odağın Hana olmayacağını, grup çekimleri sırasında elbet günlük rutinimin içinde benim odağım Hana olduğu için görünmesinin büyük bir ihtimal olduğunu söylediler. Kısaca olacak olan şeyden size bahsedeyim. Şirketin youtube kanalında paylaşılacak ve bir sezon olacak olan bir reality show gibi bir şey olacaktı. Ayrıca sadece bizi değil Bts'i de içerecekti. Her birimizin günlük hayatında yaptığı şeyleri, ev hallerimizi, bazen yapacağımız aktiviteleri, eğlendiğimiz dakikaları içerecek olan bir reality show olacaktı. Her üyeye ait bir bölüm olacaktı bu da deme oluyor ki 11 bölüm olacaktı. 12. bölüm ise final bölümü olacaktı ve hepimiz bts de bizde toplu bir şekilde konuştuğumuz, eğlendiğimiz bir bölüm olacaktı. Yani Hana topu topuna 3 bölümde olacaktı. Çünkü normal olarak bir anneyim ve benim günlük hayatımda merkezim Hana, Yoongi babası elbet şirkette çalışırken ziyaretine gittiğimiz dakikalar onun eve geldiğinde geçireceği vakit derken Yoongi bölümünde de olacaktı. Final bölümündede olması çok mümkün bir olasılık.

İlk evleneceğimizin haberi çıktığında o kadar nefret yorumları aldık ki ikimizinde gruptan ayrılması gerektiğin söyleyen bir sürü insan vardı. Ben kısmen ayrılmış gibi olmuştum tabiki doğumdan sonra ama Yoongi hep devam etmişti. Babalık ile idol olma işini bir arada çok güzel götürüyordu. Hamile olduğum öğrenildiğinde ve doğum yaptıktan sonra resmen kaybolmuştum. Hiçbir paylaşım ya da idol olarak bir aktivite hiçbir şekilde benden ses çıkmamıştı. Sadece şirket hamile olduğumu duyurmuştu ardından da doğum yaptığımı. Aslında bakınca bu reality show Yoongi ile benim birbirimize olan sevgiyi, Hana'yı insanlara tanıtacaktı ve belkide kötü düşünen bunun olmaması gerektiğini savunan insanların düşüncelerini değiştirecekti. Bu yüzden Yoongi ile bu işe evet demiştik.

—————

Hana'yı okula bıraktıktan sonra şirkette bir toplantıya girdik. Bölümlerin çekimleri şimdiden başlıyordu ve ilk çekim yarın başlayacaktı. Bugün de kısaca tanıtım amaçlı kısa bir çekim olacaktı. Ben Hana yı okuldan alırken çekilen görüntüler ve diğer üyelerinde kesitleri falan çekilecekti. Diğerlerinin çekimi bitmişti ve Hana'yı okuldan almaya gidiyordum. Benim çekimim için gelen kameramanlar Hana'yı bana koşarken ve ben onu kucağıma alırken çekiyordular. Hana kameraları fark edince el sallamaya başladı. Kamera görünce hemen heyecanlanıp nasıl davranması gerektiğini soruyor her zaman. Bu yaşında bile kamera karşısında bazen farklı davranmak zorunda kaldığımızı biliyordu. En çok da televizyonda gördüğü babasının evdeki babasıyla aynı olmaması da tabiki bunu sağlıyordu. Beraber araba bindik onu koltuğuna oturtup kemerini bağladım ve ardından bende direksiyon başına geçip oturdum ve eve doğru sürmeye başladım. Benim çekimlerimde böylelikle bitmişti tabiki bugünlük. Eve giderken Hana birden "Anne babamı çok öjledim onu göymeye gidebiliy miyij?"diye sordu. Haklıydı Yoongi son 1 aydır çok meşguldü çünkü comeback yapmak için hazırlanıyordular. Bu yüzden de eve çok geç geliyordu. O saatlerdede Hana çoktan uyumuş oluyordu. Yoongi geldiğinde önce Hana'nın odasına gidip onu öpüp ve biraz yanında kaldıktan sonra üstünü değiştirmeye gelirdi. Hana onu göremesede Yoongi geldiğinde gün boyu göremediği kızımıza bakarak özlemini dindirmeye çalışıyordu son 1 aydır. Bu düşüncelerden dolayı da yolumu değiştirip şirketin yolunu tuttum. Haber vermeden gidiyorduk ama bir şey olmayacağını düşünüyorum. Ön tarafta magazin olur düşüncesiyle arka taraftan girdim ve Hana'yı kucağıma alıp şirketten girdim. Şirketteki herkes Hana'yı çok seviyordu o yüzden bizi gördüklerine çok şaşırsalar da çok sevinmişti herkes. Herkese selam vererek asansöre bindim. Bts'in katı olan 3. kata bastım ve gelmeyi bekledim. Geldiğimizde indik ve oradaki sekretere Yoongi'yi sordum. Şu an da yeni albüm ile ilgili Bang Pd ile beraber toplantıda olduklarını büyük ihtimal 5 dakikaya biteceğini istersem seslenebileceğini söyledi fakat ben gerek olmadığını bizim gidebileceğimizi söyledim. Hana babasına sürpriz yapmak istediğini o yüzden önce onun girmesi gerektiğini söyleyince gülümseyerek onu yere indirdim. Küçük bedeniyle koşarak toplantı odasına gitti ve kapalı olan kapıyı tıklattı. İçeriden Bang Pd nin gel sesş gelince ona içeriye girebileceği işaretini verdim. Kapıyı açmasına yardım edip önden onun girmesini bekledim. "Babaa!"diye bağıran Hana ile toplantı salonundaki ciddiyet bir anda kaybolmuştu ve hepsinin yüzüne bir gülümseme yayıldı. Bang Pd dönüp şaşkınlıkla "Jennie, seni buralarda görmeyeli çok olmuştu. Hiç beklemiyordum."dediğinde "Kocamı çok çalıştırdığınız için kızımız kendisini çok özlemiş babama götür deyince de hayır diyemedim yoksa gelmeyi planlamıyordum." dediğimde Bang Pd "Haklısın kızım az daha dayanın son birkaç gün sonra comeback yapıldığında birkaç tane röpörtaj olacak sonra rahatlayacaksınız. Yapılacak performansların videolarını çoktan çektik o yüzden en fazla 1 hafta daha dayanın."dediğinde 30 gün dayanmışız 7 gün daha dayanabiliriz gibi geldi. "Neyse Yoongi sen ailenle eve git oğlum bugün erken bitmiş olsun işin yarın görüşürüz." dediğinde minnet dolu gözlerle teşekkür edip Yoongi bizimle birlikte odadan çıkmıştı. Hana Yoongi'nin boynuna sarılmış bırakmıyordu. Baktığımda biraz ağlıyor olduğunu gördüm hemen yüzüm değişmişti ve Hana bunu görünce Yoongi'ye ağladığını söylememi istemedi. Küçük kızım babasının üzülmesini istemiyordu ve bu yaşında bunu düşünebiliyordu. Günün geri kalanında Yoongi ile vakit geçirmiştik.

1 ay sonra...
Bts geri dönüşlerini çoktan yapmıştı hatta bizim reality show un çekimleri bitmişti. Hatta ve hatta bölümlerde yayınlanmaya çoktan başlamıştı her bölüm atılacağı gün 2 bölüm arıtılıyordu. Bugün de benim ve Yoongi'nin bölümş atılacaktı. Kısaca yaptığımız şeyler benim Hana'yı okula bıraktıktan sonra evde yeni tarifler yapmam evi toplamam bunu yaparken de çalışanların bana verdiği bazı sorulara cevap vermem arada da bazı aktiviteler yapmamdı. Günümün sonu Hana'yı okuldan alıp onu yedirip uyutmakla bitiyordu. Ardından Yoongi ile oturup televizyon izlemeyle sohbet etmeyle konuşmayla bitiyordu. Yoongi'nin bölümünde ise Hana'yı öpüp evden işe gidip stüdyoda çalıştığı anlar, verdiği aralarda sorulan sorulara cevaplamak ve yine minik minik aktiviteleri gerçekleştirmek ve bitişindede benim bitişimle aynı olacak şekilde bitiyordu.

Bölümler yayınlanalı üzerinden 5-6 saat kadar geçmişti ve inanılmaz stresliydim. Ya biri kötü yorum yaparsa. Beni istemezse, Yoongi'ye uygun bulmazsa, bir çocuğumuz olduğu için ve bunu gösterdiğimiz için Yoongi'nin kariyeri kötü etkilenirse diye düşünüp duruyordum. Korktuğum için yorumlara bakamıyordum ama kızlae bakıp bana söyleyeceklerdi. Hepsi birden yanıma oturdular ve başladılar "Hiç korktuğun gibi değil Jen. Hatta zamanında kötü şeyler söylediği ve desteklemediği için özür dileyenler bile çok var." dediğinde Jisoo içim çok rahatlamıştı. Büyük ihtimal haberlere çıkacaktık magazin falan bir şeyler yazacaktı ama fanlardan gelen yorumların çoğunun olumlu olması beni rahatlatmıştı. En azından artık çocuğumla kocamla markete gidebileceğiz ya da yemek yemeye. Çünkü saklamamız gereken hiçbir şey yoktu. Hana'yı görmüşlerdi nasıl olsa. Sağolsun güzel şirketimiz...

Birden Lisa'dan gelen soruyla hepimiz birbirimize baktık "Kızlar bir comeback yapmaya ne dersiniz? Hazır şarkılarda var zaten ben o sahnede olmayı çok özledim. Hepimizin bir arada verdiği o performanları çok özledim."dediğinde ben de özlediğimi fark ettim. Hepsi onay verince gözler bana döndü. Kucağımdaki Hana'ya baktığımda yüzümü iki elinin arasına almış "Anne ben şeni ve teyjeleyimi eşkiden ben oymadan önce oyduğunuj gibi göymek iştiyoyum. Çok meyak ediyoyum hem babaannemle dedemde var onlay bana bakay şen oymadığında."dediğinde en azından kızımında bunu istediğini öğrenince onay verdim ve şirketle konuşacağımızı bir kenara yazdık.

3 ay sonra...

Blackpink olarak bir geri dönüş gerçekleştirmiştik ve blinklerle uzun zaman sonra görüşmek çok iyi hissettirmişti. Artık ödül törenlerine Hana ile katılıyorduk. Tüm salonda peşinden koşturtuyordu bizi ama güzeldi. En azından doğaldı her şey. Bir şey saklamıyorduk veya hesap kitap yapmıyorduk. Nasıl davranacağımız ile ilgili. Kızımız bizi canlı performans sergilerken izleyebiliyordu. Fan buluşmalarımızda yer alıyordu ve tüm ilgiyi üzerine çekmeyi başarıyordu. Belkide onu bu kadar göz önünde tutmamam gerekiyor fakat bir bakıcı tutup onu eve kapatmak istemiyordum. Okuldada birçok arkadaş edinmişti. Sosyalleşmeye başlamıştı evden çıkmaya başladığımız günden sonra. Anne olmak isteyen, baba olmak isteyen, ilişkisi olup da açıklamaktan korkan idollere de yol açmıştık.

Bu yola başladığımda kimsem yoktu kendi ailem beni yalnız bırakmıştı fakat kardeşim gibi olan arkadaş edindim ardından idol oldum, kalbim kırıldı ardından onu onaran bir adama aşık oldum ve bir çocuğumuz oldu. Kendi ailemi kurdum. Kendi hayatımı...

Yoonie's Story?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin