𝟎.𝟏

1.3K 88 323
                                    

🌺𝓞̈𝓷𝓬𝓮𝓴𝓲 𝓫𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶𝓾̈ 𝓸𝓴𝓾𝓭𝓾𝓰̆𝓾𝓷𝓾𝔃𝓪 𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓷🌺
✨𝓞𝓴𝓾𝔂𝓾𝓹 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓶𝓪𝔂𝓲 𝓾𝓷𝓾𝓽𝓶𝓪𝔂𝓲𝓷✨
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Choi Soobin'in anlatımı*
Tüm ruhum bacaklarıma çekilmiş gibiydi. Bütün gün yürümekten aşırı derecede yorulmuştum. Eve ayaklarımı sürüye sürüye gittim. Neden risin yasa dışı sayılıyor ki? Altı üstü enjekte edildiği kişiyi süründürüp iki gün içinde öldürüyor o kadar. Piç adam buluşma yerini sürekli değiştirip durdu ve araba kullanmamı yasakladı. Neymiş efendim arabada silah saklayabilirmişim. Eğer o adam madde tedarikçim olmasa saniyesinde öldürmüştüm.

Risin dolu cam şişeleri dondurucuya koydum ve odama çıktım. Kendimi yatağa sırt üstü bıraktığımda tüm kemiklerim rahatlamış hissine çoktan kapılmıştı. Uyku beni çağırıyordu resmen. Eh bana da gitmek düşer değil mi? Değilmiş işte. Deli gibi çalan telefonu zorlukla kalkıp elime aldım. Beomgyu salağı arıyor.

-Ne var lan niye aradın beni?
-Bende sesini duyduğum için mutluyum kibar hyungum.
-Siktirtme sesini. Ne oldu söyle.
-Hyungie acilen bara gitmen gerekiyor.
-Nedenmiş o Choi Beomgyu? Gidemem sen git.
-Ama sana hediyem var hyung. Senin için nitrik asit aldım ve adamla barda buluşman gerek.
-Tamam giderim. Ayrıca teşekkürler başımın belası.
-Rica ederim soobinnie. Ayrıca bir şey daha var!
-Bana bir daha soobinnie dersen belanı sikerim. Söyle çabuk!
-Hyung...
-Ne!
-Alekte movik movik!

Suratıma kapanan telefonla sinir kat sayım arttı. Choi Beomgyu ölümlerden ölüm beğenmeli. Mecbur bu salak yüzünden kalkıp bara gideceğim. Salak dediğime bakmayın o benim tek yakınım. İyi oldu aslında içmeyeli uzun zaman olmuştu. Birde nitrik asitim bitmek üzereydi. Bir taşla iki kuş.

Siyah giyinmek güzel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siyah giyinmek güzel. Ruhumun rengini yansıması olarak siyah en doğru renkti. Görünüşümü seviyorum. Ama bazen keşke daha erkeksi olsam diye düşünüyorum. Böyle daha çok bir tavşana benziyorum ama bu sayede insanlar benden şüphelenmiyor. Yine mükemmelim. Telefonumu da yanıma alıp evden çıktım. Bu sefer arabayla gideceğim için yorulmayacağım. Beomgyunun attığı konuma bakarak barı buldum. İçerisi yoğun sigara dumanı yüzünden buğulu görünüyordu. Rengarenk ışıklar, yüksek sesli müzik, aptalca dans eden sarhoşlar ve birbirleriyle yiyişen çiftler burayı gerçek bir bar yapıyordu. Masalardan birine geçip Suntory viski söyledim. Alkole pek dayanıklı bir yapım yok ama yine de içmek hoşuma gidiyor. Adamın fotoğrafına baktım. Orta yaşlarda kel göbekli bir amca işte. Gözlerim girişte viskimi yudumluyordum.

Kendimi rahatsız hissetmeye başladım. Sanki bir çift göz beni izliyor gibiydi. Etrafa bakınmaya başladım. Hadi ama bu lanet mavi kafa niye beni izliyor. Ona bende bakmaya başladım. Beni süzdükten sonra tekrar gözlerime baktı ve alt dudağını ısırdı. Ciddi misin mavi kafalı? En iyi numaran bu mu? Sanırım yeni kurbanımı buldum.

𝐓𝐮𝐞𝐮𝐫𝐬 𝐄𝐧 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞-𝐘𝐞𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin