🌺𝓞̈𝓷𝓬𝓮𝓴𝓲 𝓫𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶𝓾̈ 𝓸𝓴𝓾𝓭𝓾𝓰̆𝓾𝓷𝓾𝔃𝓪 𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓷🌺
✨𝓞𝓴𝓾𝔂𝓾𝓹 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓶𝓪𝔂𝓲 𝓾𝓷𝓾𝓽𝓶𝓪𝔂𝓲𝓷✨~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Choi Beomgyu'nun anlatımı*
Sabah kalktığımda Taehyun hala uyuyordu. Kızıl saçları yüzünü kapatmıştı. Onu uyandırmamaya gayret ederek saçlarını yüzünden çektim. Ama uykusu hafif olduğu için gözlerini yavaşça açtı. Bana bakıp tekrar kapattı.
-Hayal görmüyorum dimi?
-Üzgünüm ama görüyorsun ben gerçek değilim Tae.
-Evet ben dün gece boşlukla yattım zaten.
-Ne kadar ayıp lütfen terbiyeli konuşunuz Kang Taehyun!
-Dün gece dediklerini hatırlatmamı ister misiniz Kang Beomgyu?NE DEDİ O? KANG BEOMGYU MU? nE?!?!?!??
-Benim adım Kang Beomgyu değil ki...
-Peki madem ben bundan sonra Choi Taehyun'um.
-Tamam kabul Kang Beomgyu daha güzel geliyor kulağa.Gözlerini kapatıp saçlarıma uzunca bir öpücük bıraktı. Yüzünü saçlarımdan kaldırmayıp boğuk bir sesle konuştu.
-Teşekkür ederim Beomgyu.
-Neden ki? Teşekkürlük bişi yapmadım.
-Beni sevdiğin için, bana dünyada ki en güzel duyguları yaşattığın için çok teşekkür ederim sevgilim.Azıcık ucundan gözlerim dolmuştu. Bir kaç damlayı sevgilime sezdirmeden akıttım. Fakat o çoktan fark etmişti bile. Yüzünü saçlarımdan çekip baş parmaklarıyla gözyaşlarımı sildi.
-Ağlama güzelim.
-Ağlamıyorum gözüme sana olan aşkım kaçtı.Kocaman gülümseyip ensemden tutup göğsüne bastırdı.
-Tamam bu kadar ağlamak yeter. Açım ben! Neydi o meşhur söz? Aç ayı oynamaz.
-İki dakikada ortamın içine sıçtın Tae aşkım. Hem sence ben ayağa kalkabiliyor muyum?
-İşte bu yüzden Kang Taehyun taşımacılık hizmetinizde. Sevgiliniz dün gece yüzünden ayağa mı kalkamıyor? Hemen bizi arayın.
-Ha benden başkalarını da kaldıracaksın yani! Peki Taehyun ben anladım.Yüzüme şok içinde bakıyordu.
-Ne alakası var bebeğim? Ben hani reklam olsun diye demiştim.
-Kırıldım. Kalbişim acıyo. Zaten yürüyemiyorum. Ama seni affetmemin bir yolu var!
-Söyle Beom bebeğim.
-Komacaaaaann bir öpücük ve güzel bir kahvaltı.
-Peki sevgilim seni komacaaann öpeceğim.İki eliyle yanaklarımı sıktı ve öne çıkan dudaklarımı öptü. Taehyun gerçekten çok güzel öpüyor. Oturup buna ağlamam lazım ama sonra. Şimdi daha önemli işlerim var. Mesela büyük bir aşçı edasıyla kahvaltı hazırlayan kocişkomu izlemek gibi...
Biz tatlı tatlı kahvaltımızı yaparken Taehyun'un telefonu çaldı.
-Efendim anne? Bugün mü? Başka gün olsa? Offf tamam anne! 1 saate kadar çıkarız. Tamam arkadaşlarım da gelir! Görüşürüz...
Taehyun pekte mutlu görünmüyordu.
-Bebeğim arayan annemdi ve düğün için kıyafet bakmaya gideceğimizi söyledi. Ayrıca Yeonbin hyunglar ve Kai de gelmek zorundaymış.
-Bugün mu?
-Ne yazık ki!Lan ben daha ayağa kalkamıyorum bunlar bana kıyafet seç diyolar!
-Tamam sorun yok. Ağrı kesici içerim olur biter. Sen üzülme.
-O zaman çabuk ol güzelim çünkü sadece 1 saatimiz var.
Kahvaltıyı hızlı hızlı yaptık hazırlandık ve evden çıktık. Ağrı kesici sayesinde daha iyiydim. Şimdi istikamet Yeonbin hyungların evi.-Onlar evleneceğimizi bilmiyorlar.
-Aha sıçtık! Yeon hyung bizi ayakta sikicek.
-Sakin ol sevgilim en fazla ne yapabilirler ki?
-Umarım öyle olur güzelim.
Yeonbin hyungların evine gidene kadar ikimizde ecel teri döktük.Eve geldiğimizde Yeon hyung normal normal bizi karşıladı. Şimdi hepimiz salonda oturuyorduk. Ya şimdi ya da hiç diye düşünüp ayağa kalktım.
-Hyunglar ve Kai size söylememiz gereken bişi var!
-Dün gece seviştiğinizi biliyoruz Beom.
-Hayır bu o değil Soobin hyung. Biz Taehyun ile evleniyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐮𝐞𝐮𝐫𝐬 𝐄𝐧 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞-𝐘𝐞𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧
FanfictionSeri katil olan Choi Soobin'in, onunla aynı şehirde yaşayan seri katil Choi Yeonjun'dan haberi yoktu o güne kadar...