𝟎.𝟓

652 65 117
                                    

🌺𝓞̈𝓷𝓬𝓮𝓴𝓲 𝓫𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶𝓾̈ 𝓸𝓴𝓾𝓭𝓾𝓰̆𝓾𝓷𝓾𝔃𝓪 𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓷🌺
✨𝓞𝓴𝓾𝔂𝓾𝓹 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓶𝓪𝔂𝓲 𝓾𝓷𝓾𝓽𝓶𝓪𝔂𝓲𝓷✨

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yeonjun'un elinde ki şişeyi hızlıca alıp fırlattım ve Yeonjuna sarılıp onu masanın altına çektim. Bir kaç saniye sonra patlama sesi geldi. Yeonjun donmuş gibi duruyordu.

-Yeonjun dünyada kal. İyi misin? Canın yandı mı?
-Oha bu çok iyiydi Soobin. Onu nasıl öyle fırlattın?
-Aptal konumuz bu mu? Sana elleme dedim değil mi? Eğer yetişmeseydim çoktan harika yüzün mahvolmuştu.
-Yüzüm gerçekten harika mı?
-Bıktım. Yemin ederim seninle uğraşmaktan saçlarım beyazladı Choi Yeonjun.

Arkamı dönüp derin dondurucuyu karıştırmaya devam ettim. Siyanür dolu enjektörleri masaya çıkardım.

-İşte Yang Jungwon'un ölüm nedeni.
-Tahmini kaç dakika da ölür?
-Vereceğim doz ağır bu yüzden 10 dakika içinde ölmüş olur. Sende bu 10 dakikada istediğini yaparsın.
-Seninle baya eğleneceğiz Choi Soobin. Yok etme şeklini sevdim.

Hayır Soobin kızarma. Tanrım Choi Yeonjun yüzünden utanıyorum. İşime odaklanmalıyım. Burada ki dondurucuyu temizlesem iyi olacak. Ama bunu Yeonjun beni arkadan dikizlerken yapamam.

-Choi Yeonjun seninle bir işim yok. Dışarı çık.
-Hayır olmaz benim çok önemli bir işim var şu an.
-Neymiş o?
-Seni ve senin mükemmel poponu kesiyorum. Bunca yıllık yoğurtçuyum ben böyle çanak görmedim.
-Seni nitrik asitle diri diri eritirim Choi Yeonjun.

-Sana bir hikaye anlatmak istiyorum Soobin. Lütfen ben öldükten sonra bu hikayede geçenleri yap senden tek istediğim bu.
-Peki yaparım ama neden bir anda ölümden bahsettin ki?
-Sen sadece dinle Soobin. Senden bu tek isteğim.

-Zamanın birinde bir imam varmış. Bu imam her mezarlığa gittiğinde bir kadın önce dua okuyormuş sonra götünü açıp ölüye gösteriyormuş.
-Bunun benimle ne alakası var amk Yeonjun'u?
-Bir dinle!

-Sonra imam dayanamayıp kadına "Neden dua okuduktan sonra götünüzü açıp ölüye gösteriyorsunuz?"demiş. Kadın da gayet rahat bir şekilde "Rahmetli eşim olur kendisi. Bana sürekli sende ki göt ölüyü diriltir derdi. Bende bir umut deniyorum işte"demiş.

-Ya ne alaka şimdi? Ne yapayım ben bu hikayeyi götüme mi sokayım?
-Hayır bebeğim yarın ben ölürsem sen de böyle birşey yap. Hemen kalkar yanına gelirim.

Yanımda duran küçük neşteri Yeonjuna doğru fırlattım. Amacım onun yanından geçip arkada ki duvara saplanması. Amacıma ulaştım. Yeonjun bana hem korkulu hem de sinirli gözlerle bakıyordu.

-Ya o bana gelseydi?
-Kötüye bir şey olmaz merak etme Choi Yeonjun.

Üzerime yürümeye başladı. Burnundan soluduğu belliydi. Tamam ben abartmış olabilirim ama Yeonjunun bakışları hiç hayra alamet değil.

İyice dibime girdikten sonra az da olsa boy farkı yüzünden kafasını kaldırdı. Masayla Yeonjunun arasında tost olmuştum.

-Biraz uzaklaş.
-Neden? Benden etkileniyor musun Choi Soobin?
-Hayır.

Her ne kadar hayır desem de kızaran yanaklarım beni ele veriyordu. Yeonjun yakından daha güzeldi.

-Benden etkilenmeni istemem Choi Soobin. Bu senin zararına olur.
-Senden etkilenen yok zaten Choi Yeonjun. Senden ve bu sikik tavırlarından nefret ediyorum. Aklımı karıştırıp duruyorsun.

Yerlerimizi hızlı bir şekilde değiştirdim. Şimdi o masa ve benim aramdaydı.

-Aptal hareketlerin yüzünden işime odaklanamıyorum. Biz iş için birlikteyiz ve bu bitince birlikteliğimiz de bitecek. Senden ne kadar etkilensem de hoşlansam da ikimiz biz olamayız Yeonjun. O yüzden aklımı karıştırmaktan vazgeç yoksa sonu kötü bitecek.

𝐓𝐮𝐞𝐮𝐫𝐬 𝐄𝐧 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞-𝐘𝐞𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin