𝟐.𝟐

369 41 198
                                    

🌺𝓞̈𝓷𝓬𝓮𝓴𝓲 𝓫𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶𝓾̈ 𝓸𝓴𝓾𝓭𝓾𝓰̆𝓾𝓷𝓾𝔃𝓪 𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓷🌺
✨𝓞𝓴𝓾𝔂𝓾𝓹 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓶𝓪𝔂𝓲 𝓾𝓷𝓾𝓽𝓶𝓪𝔂𝓲𝓷✨

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Buradan çıkacağız Yeonjun. Her ne olursa olsun seni buradan çıkaracağım.
-Anlamıyor musun imkânsız. Artık herşey bitti. Öleceğiz.
-Kapa çeneni Choi Yeonjun! Buradan çıkacağız işte bu kadar!

Kucağımda oturan Yeonjunu sarsmaya devam ettim. Anlamıyordu işte. Onu buradan çıkaracağım fakat o bana inanmıyor. Bu şekilde yapması beni incitiyordu. Hâlâ ağlamaya devam edip çıkacağımıza olan inancımı yerle bir ediyordu. Canımı yakıyordu. Tek çaremiz Taehyun ve Beomgyu'nun bizi bulması...

*Choi Beomgyu'nun anlatımı*

Taehyun ile arabaya bindik. Annesi onu çağırıyorsa o tek başına gidebilir ama niye beni de çağırıyor? Ne yapmış olabiliriz ki? Tamam dün geceyi yakmış olabiliriz ama annesinin nereden haberi oldu?

-Lan Taehyun!
-Ne!
-Yoksa dün geceyi bebek gibi annene gidip söyledin mi?
-Mal mısın yoksa bilerek mi yapıyorsun?
-Sus be salak!

Oh iyi bari en azından dün gece yüzünden çağırmış olduklarının ihtimali az da olsa düşmüştü.
-Sence bizi neden çağırdılar?
-Bilemiyorum Beom. Ama pek iyi bişi olmadığı belli. Annemin sesi endişeli ve birazda gergin geliyordu.
-Boku yedik galiba.
-Sanırım.

Taehyun'un ailesinin evine gidene kadar tüm yol boyunca aklımdan binlerce senaryo geçti. Ben bişi yapmadım kesin götü boklu Taehyun yaptı ve cezasını bende çekeceğim. Eve girmeden önce son kez birbimize baktık ve derin bir nefes aldık.

İçeri girdiğimizde annem ve babam Taehyun'un anne ve babasının yanında oturuyordu. Hemen yanlarına gidip onlara sorgulayan bakışlar attım. Taehyun'un anne ve babasını az çok tanıyorum. Onlarda Kore'nin en büyük avukatlarından biri. Annemle bazen işbirlikleri olmuştu. Şimdi ise hepimiz oturuyorduk ve ortama ölüm sessizliği hâkimdi. Sonunda babam sessizliği bozdu.

-Tekrardan hoşgeldiniz çocuklar. Sizi buraya fikrinizi almak için çağırdık.
-Neler oluyor baba?
Sözü Taehyun'un annesi aldı.
-Çocuklar biz bir karar aldık. İki aileninde avukatlık bürosunu birleştirme kararı aldık.
-E ne kadar güzel ama bunun için bizim fikrimiz neden önemli anne?

Konuşma sırası Taehyun'un babasındaydı.
-Bu ortaklığın daha fazla ses getirmesi ve herkesin ilgi göstermesi için sizi evlendirmeye karar verdik.
-Oha! Şey yani peki kiminle evleneceğiz?
-Sakin ol Beomgyu. Yabancıya gitmeyin diye ikinizi birbirinizle evlendirmeyi düşündük.
-Peki bize sordunuz mu?

-Sahte bir evlilik olacağı için sorun etmezsiniz diye düşündük. Hem en fazla 1 yıl evli kalacaksınız. İyi yanından bakın gay evliliği halk tarafından daha çok dikkat çekecektir ve böylece çoğu avukatlık işi bize gelecektir.
-Biz iki aile bunu düşündük ve sizinde sorun etmeyeceğinize inanıyoruz. Etmeseniz iyi olur.

Taehyun ve ikimizde hala ne olduğunu anlamamıştık. Bize seçme şansı bile bırakmamışlardı.
-Peki ne zaman evleneceğiz?
Taehyun dünden razı amk. Gerçi benimde pek sorun ettiğim söylenemez. Fakat ilk başta sadece takılmak istediğim adamla şimdi evlenecek olmam garip.

-1 hafta içinde evleneceksiniz. Küçük bir tören olacak zaten.
İkimizde birbimize bakıyorduk. İçimde tarif edemediğim bir heyecan ve korku vardı. İkimizde aynı anda ayağa kalktık. Birbimize bakarken Taehyun konuştu.
-Bizim gidip konuşmamız lazım. İzninizle...

𝐓𝐮𝐞𝐮𝐫𝐬 𝐄𝐧 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞-𝐘𝐞𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin