🌺𝓞̈𝓷𝓬𝓮𝓴𝓲 𝓫𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶𝓾̈ 𝓸𝓴𝓾𝓭𝓾𝓰̆𝓾𝓷𝓾𝔃𝓪 𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓷🌺
✨𝓞𝓴𝓾𝔂𝓾𝓹 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓶𝓪𝔂𝓲 𝓾𝓷𝓾𝓽𝓶𝓪𝔂𝓲𝓷✨~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*2 Ay sonra*
*Choi Beomgyu'nun anlatımı*
So Young'un doğumundan 2 ay geçmişti. Çok tatlı bir bebek oldu. Yanakları tombullaştı. İkisinin karışımı gibi duruyordu ama çoğunluğu Yeon hyungdandı bence. Bu arada benim minik bebeğim de 8 ayı bitirecek ve 9'a girecekti. Cinsiyetini hala bilmiyorduk. Şahsen öğrenmekte istemiyorum. Sadece sağlıklı olsun yeter. Erkek ya da kız sonuçta ikimizin bebeği.
Doğuma az kalmıştı. Her an herşey olabilirdi. Son zamanlarda fazlaca sancım oluyordu. Fakat bir şekilde geçip gidiyordu. Benim Yeonjun hyung gibi aşırı duygusallıklarım olmadı fakat çok fazla saçma şey aşermiştim. Mesela çikolatanın üstüne ketçap... Düşündükçe midem bulanıyor fakat o an yediğimde güzel gelmişti işte.
Yine o sıradan akşamlardan biri oluyordu. Taehyunun dizlerine kafamı koymuştum ve televizyonda dönen saçma diziyi izliyorduk. Şahsen diziyi sadece küçük bebek için izliyordum. Bebeğin sahneleri çıktığında ekrana kilitleniyordum. Taehyun bu halime gülüyordu. Salak ki hıh. Ne olmuş yani fazlaca bebekleri seviyosam?
Bebeğin sahnelerini gelmişti. Kafamı biraz kaldırıp televizyonu görmeye çalıştım. Taehyun ellerini saçlarıma atmıştı. Bana gözlerinde ki her zaman hayran olduğum ışıltılar ile bakıyordu. Bebeğin sahneleri geçince gözlerim Taehyun'un gözleri ile buluştu. Bana dudakları ile gülmedi. Dudakları saçlarıma bir sürü öpücük kondurmak ile meşgul olduğu için gözleri ile güldü.
-Yatalım mı artık sevgilim?
-Olur Taehyunie yatalım. Uykum geldi.
-O zamaaann Taehyun treni kalkıyoooorrr.
-İyi ki treni kalkıyo uçak olsa durduramazdık.
-Gyu bebeğim istersen sus bu gece huzurlu bir şekilde uyumak istiyorum.
-Ne kadar ayıp. Kapat bebeğim kulaklarını babayı duyma sen.Taehyun göz devirip yüzümün her yerine öpücükler kondurarak yatağa götürdü. Önce beni yatırdı ve kafasını göğsüme koydu. Bir eli karnımda ki yerini bulmuştu bile. Şimdi ikimiz içinde hayal kurma vaktiydi.
-Beom?
-Hmm...
-Sence bebeğimiz kime benzeyecek?
-Bence bana benzeyecek sonuçta karnımda ben taşıdım değil mi?
-Ama imalatında bende yer aldım?
-BEN DAHA ÇOK ACI ÇEKTİM AMA!-Tamam bebeğim sinirlenme... EN ÇOK BANA BENZEYECEK!
-Salaksın ki! Sence adı ne olmalı?
-Bilmem~ kız olursa Mi Cha olsun istiyorum. Ama içimde erkek olacağı düşüncesi var içimde.Erkek olursa dedemin adını koyalım.
-Ne senin dedenin adı Tae?
-Kang Abdurrahmanhyuk. Bence güzel isim.
-İsim anlayışını sikeyim senin. Dedenin ismini de sikeyim. SENİ DE SİKEYİM TAEHYUN!
-Azdın mı bebeğim? Hem adam ölmüş gitmiş kemikleri sızladı ayıp!-Erkek olursa Donghyun diye düşündüm.
-Güzel isim beğendim. Her şeyde iyi olduğunu gibi bunda da iyisin Beom aşkım.
-Ne sandın yaprak test? Benim adım Ecem hepinizi sikicem!
-Bebeğim birincisi senin adın Ecem değil HEM ECEM KİM ikinci olarakta sen kimi sikiyon uke halinle?-Ne bilim ben kim güzel kafiye oluyo diye yazdı Lily. Çok salak bu kız ya geçen gün tüm gece tanımadığı biri için ağlamış!
-Evet güzelim anlıyorum hamilelik zor! İstersen uyuyalım artık.
-Hıh peki uyuyalım bakalım Taehyun bey! İyi geceler~
-DUR BİŞİ UNUTTUK!
-NEYİ?
-Bebeğim ile konuşmadım ayrıca ona daha iyi geceler öpücüğü vermedim. SENDE BANA İYİ GECELER ÖPÜCÜĞÜ VERMEDİN!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐮𝐞𝐮𝐫𝐬 𝐄𝐧 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞-𝐘𝐞𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧
FanfictionSeri katil olan Choi Soobin'in, onunla aynı şehirde yaşayan seri katil Choi Yeonjun'dan haberi yoktu o güne kadar...