🌺𝓞̈𝓷𝓬𝓮𝓴𝓲 𝓫𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶𝓾̈ 𝓸𝓴𝓾𝓭𝓾𝓰̆𝓾𝓷𝓾𝔃𝓪 𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓷🌺
✨𝓞𝓴𝓾𝔂𝓾𝓹 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓶𝓪𝔂𝓲 𝓾𝓷𝓾𝓽𝓶𝓪𝔂𝓲𝓷✨~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Choi Yeonjun'un anlatımı*
Bu kız da kim böyle ve Soobinin ailesinin yanında ne işi var? Hayır kıskanmadım. Ben gayet sakinim ve sakin kalacağım. Yüzüme sahte gülümsememi takıp Soo'nun ailesini karşıladım. Babasını ilk defa görüyordum. Vay be Soobin gık demiş babasının burnundan düşmüş.
-Hoşgeldiniz efendim~
-Ay hoşbulduk Yeon oğlum. Görüşmeyeli pek bir güzelleşmişsin maşallah tü tü tü.
-O sizin güzelliğiniz efendim.
-Ayyyy Minhyuk görüyo musun şunun minnaklığını bizim Soo ne sevap işledi acaba?-Görüyorum Nayeon görüyorum. Oğlumuzu gömdün resmen. Her neyse memnun oldum Yeonjun. Ben Choi Minhyuk.
-Bende memnun oldum efendim. Kapıda kaldınız içeri geçin lütfen.
-Ay tanıştırmayı unuttuk. Bu güzel kızda bizim komşumuzun kızı Mina. O da buraya yakın bir yerde arkadaşları ile buluşacakmış bizde bırakalım dedik.
-Tanıştığımıza memnun oldum.
-Bizde!Komşu kızı demek ha! KOMŞU KIZI! Aşk olsun anniş sana anne dedik bağrımıza bastık sen eve kız getirdin! Neyse şimdilik kız zararsız görünüyor önümüzde ki dakikalara bakacağız artık. Tıpkı Soobinin dediği gibi annesi eli kolu tencere dolu gelmişti. Daha doğrusu tüm tencereleri eşine taşıtmıştı.
Hep beraber mutfağa geçip yemek masasına oturduk. Bu Mina denen kız da bizimle geldi. Hani arkadaşları ile gidecekti? GÜYA BULUŞMASINA DAHA VARMIŞ!?!? Pis yılan tıssssss 🐍🐍🐍. Hiç sevmedim bu kızı. Sanırım minnak bebeğimde sevmedi. İkimiz bir olup bu geceyi kızın ağzından burnundan getireceğiz hehe.
-Mina da işte doktormuş.
-A öyle mi ne doktoru?
-Sana ne Soobin çok mu merak ediyosun? Tıck tıck tıck tıck!
Tüm bunları sadece Soobinin duyabileceği bir sesle söyledim. Bana ciddi misin der gibi baktı. NE KADAR CİDDİ OLDUĞUMU GÖSTERECEĞİM BEN SANA YAPRAK DÖNER.
-Doğum doktoruyum.
-Desene kulakların çok çınlayacak.Minhyuk bey napıyorsunuz Minhyuk beeeeyyy? Herkes yapılan kötü espriye soğuk soğuk gülerken Soobin bir anda ayağa kalktı. Üstüne birde elimden tutup beni de ayağa kaldırdı. Aha bişi oluyo!?!?
-O zaman sevgilime yardım etmeli!
-Sevgilin mi?!
Noldu beğenemedin mi şıllık?-Niye Yeonjun bir daha mı doğacak?
-Senin kafanı sikim Minhyuk! Oğlum bak doğru düzgün lafı dolandırmadan söyle! Boşuna heyecanlanmak istemiyorum!
-Tamam o zaman Yeonjun hamile hemde 3 haftalık!Herkes bir iki saniyeliğine durdu gibi oldu. Sonra büyük bir yaygara koptu.
-AY BEN BABAANNE Mİ OLUYORUM?! MİNHYUK BEN BABAANNE Mİ OLUYORUM AGAGAGGAGAGAGA?!?!
-Hayır hanım sen torununun amcasının oğlusun ne babaannesi?
-SUS BE SALAK ADAM! NİYE BİZE SÖYLEMEDİNİZ?!-Anne bir sakin ol bak tansiyonun çıkacak. Bizim de dün haberimiz oldu. Yeon Beom ve Tae'nin düğününde bir anda bayılıyınca hastaneye gittik ve PAAATT! BABA OLUYORUM.
-Tebrik ederim.
Tabikii de tebrik edeceksin yarrraaaaaaaa- Neyse ben terbiyeli bir babişkoyum.
-Dikkat edin ama erkek hamileliklerinin çoğu düşükle sonuçlanıyor.
-Seni bir düşürürüm aklın hayalin durur!
-Ay ben ne dedim ki?Soobin beni sakinleştirmek istercesine omzuma dokunmuştu. Soobinin annesi ve babası kıza kötü kötü bakmaya başladı. Özellikle annesi. Kızı orada yatırıp sikecek gibi bakıyor.
-Ben oğluma da torunuma da çok iyi bakarım. Gerekirse ben tutarım düşmez o! Ayrıca derslerine daha çok çalışmalısın güzel kız. Erkek hamileliğinde düşük oranı çok azdır. Sadece büyük bir darbe aldığında bebek düşer. Sadece sen biyoloji bilmiyorsun. A gidiyor musun? Keşke biraz daha kalsaydın görüşmemek üzere annenlere selam söyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐮𝐞𝐮𝐫𝐬 𝐄𝐧 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞-𝐘𝐞𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧
FanficSeri katil olan Choi Soobin'in, onunla aynı şehirde yaşayan seri katil Choi Yeonjun'dan haberi yoktu o güne kadar...