𝟐.𝟖

371 32 90
                                    

🌺𝓞̈𝓷𝓬𝓮𝓴𝓲 𝓫𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶𝓾̈ 𝓸𝓴𝓾𝓭𝓾𝓰̆𝓾𝓷𝓾𝔃𝓪 𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓷🌺
✨𝓞𝓴𝓾𝔂𝓾𝓹 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓶𝓪𝔂𝓲 𝓾𝓷𝓾𝓽𝓶𝓪𝔂𝓲𝓷✨

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Choi Beomgyu'nun anlatımı*

Soobin hyung şaka yapıyor galiba. Şaka dimi? Şaka olsun. Ama hyungun yüzü hiç şaka yapıyormuş gibi görünmüyordu. Göz ucuyla Taehyun'a baktım. Kulaklarına kadar kızarmıştı ama hafifçe gülümsüyordu. GÜLÜMSÜYORSUN ÖYLE Mİ KANG TAEHYUN! Peki görürsün sen! Ayağa kalktığımda Taehyun şaşırmış görünüyordu. Sen bekle daha çok şaşırtacağım seni. Herkes ooooo'ladı. Arkadaşlarını düzgün seç dediğinde annemi dinlemeliydim.

Bağdaş kuran Taehyun'un önce bacaklarının üstüne oturdum. Çoktan sırtı gerilmişti bile. Tam iyice kucağına doğru kayacakken Taehyun ayağa kalktı.
-Bizim gitmemiz lazım. Hadi gidiyoruz Beom.
-Nereye gidiyorsunuz amk?
-Ya Yeonjun hyung! Uykum geldi bir anda! Şey birde Kai bu gece burada kalsan olur mu?

Her şeyi şok içinde izliyordum. Sanırım ava giderken avlandım ve şimdi Taehyun beni sikecek. SONUNDA BE DİĞERİNDE SARHOŞ OLDUĞUM İÇİN HATIRLAMIYORDUM. 
-Olur hyung kalırım tabi Yeonbin hyung sorun etmezse...
-Bizlik bir sorun yok Kai. Bu salaklar gitsin uyusun bizde film gecesi yapalım.
-AGAGAGAGA Olur Soo hyung. Hadi siz gidin Taegyu hyunglar.

Taehyun mırıldanarak görüşürüz gibi bişi dedi ve bileğimi kavrayıp sürüklemeye başladı. Boku yedim galiba. Arabaya bindiğimizde Taehyun heyecanlı görünüyordu. Öyle ki anahtarı bile kontağa bir kaç denemede sokabildi. Yolda ikimizden de tek kelime çıkmadı. Hızlıca eve ulaştık. Malûm Taehyun yangından mal kaçırır gibi sürmüştü arabayı.

Kapıyı binbir zorlukla açıp tekrar bileğimden tuttu. Odasına doğru gidiyorduk. Lütfen tahmin ettiğim şey olsun. Sadece uyumayalım. Gidip yatağa oturdu ve bileğimi bıraktı. Tıpkı az önce yaptığı gibi bağdaş kurdu.
-Az önce yapacağın şeyi şimdi yapmaya ne dersin?

Sinsice gülümsüyordu. Bende kafamı olumlu şekilde sallayıp bacaklarının üstüne oturdum. Yavaşça yukarı doğru çıktım. Tam yerine oturduğumda Taehyun'dan inleme kazanmıştım. Harika sesiyle inlemesi hoşuma gitti. Yavaş yavaş kendimi ileri geri hareket ettirmeye başladım. İnlemelerine "Hızlan bebeğim" demesi karışıyordu. Dudaklarımız sürekli birleşikti. Sadece nefes almak için ayrılıyorduk.

İstediğini yapıp daha da hızlandım. Altımda bir şeylerin büyüyüp sertleştiğini hissediyorum. Bu bana daha çok özgüven verdi ve yavaşça zıplamaya başladım. Taehyun'un tişörtümün içinde gezdirdiği eliyle tişörtümü bir hamlede çıkarıp atmıştı. Ellerini belime götürüp beni kendine daha çok bastırdı.

Şimdi altımdakini daha çok hissediyordum. Bir eli hâlâ belimdeyken diğer eli de pantolonumun düğmesini açmaya çalışıyordu. Sonunda başardı ve pantolonumu indirmeye çalıştı. Oturduğum için zor oldu. Dudaklarımızı ayırıp ayağa kalktım ve pantolonumu çıkarıp bir köşeye fırlattım.

Oturan Taehyun'u göğsünden itip yatağa düşmesini sağladım. Tekrar kucağına oturdum. Üstte olan bendim. Eğilip dudaklarından başlayıp boynuna kadar öptüm ya da ısırdım. Yarın kesin moraracak hihihihhihihih. Bir yandan kendimi ona bastırırken bir yandan da tişörtünü ve pantolonunu çıkarmaya çalıştım.

Önce tişörtünden kurtuldum ve çene çizgisinden başlayıp kasıklarına kadar indim. Onu delirtmek istediğim için bilerek fazladan oyalandım. Kasıklarından biraz daha indikten sonra gözlerim haşmetli 18 cm'i buldu. Artık ne yedirdiyse...

𝐓𝐮𝐞𝐮𝐫𝐬 𝐄𝐧 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞-𝐘𝐞𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin