🌺𝓞̈𝓷𝓬𝓮𝓴𝓲 𝓫𝓸̈𝓵𝓾̈𝓶𝓾̈ 𝓸𝓴𝓾𝓭𝓾𝓰̆𝓾𝓷𝓾𝔃𝓪 𝓮𝓶𝓲𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓷🌺
✨𝓞𝓴𝓾𝔂𝓾𝓹 𝔂𝓸𝓻𝓾𝓶 𝔂𝓪𝓹𝓶𝓪𝔂𝓲 𝓾𝓷𝓾𝓽𝓶𝓪𝔂𝓲𝓷✨~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Choi Yeonjun'un anlatımı*
Gece gayet güzel geçmişti. Sana sonunda bir işe yaradı. Ama gece yediğim hurmalar şimdi tırmalıyor. Acılı Adana yemiş gibi hissediyorum. Güzel bir tadı var ama yakıyor. Azıcık kafamı kaldırıp duvarda duran saate baktım. Saat 6.35. Daha karga bokunu yemeden uyanmıştım. Tekrar uyumak için hayatımda yaptığım en güzel aktiviteyi yaptım. Yani şimdi çıplak göğsünde uyuduğum ve dün geceyi birlikte yaktığımız adamı izledim.
Hâlâ nemli olan saçları alnına ve yastığa gelişi güzel dökülmüştü. Elimi yavaşça saçlarına götürdüm ve gözüne gelen saçlarını çektim. Saçları uzamıştı ve yanaklarına geliyordu. Belki birlikte kuaföre gidip saçlarımızı boyatabilirdik. O maviye boyatsa bende pembeye. Birlikte Yaribu'da ki Tamura ve Yuri gibi olurduk kesin.
Saçına koyduğum elimi onu rahatsız etmeden yavaşça çektim. Aha aklıma çok güzel bir fikir geldi. Hayır saçmalamayın tabikii de Soobinin uykulu hâlinden yararlanmayacağım. Soobinin kenarda duran elini alıp kendi elimi elinin üstüne koydum ve fotoğrafını çektim. Şunu paylaşayım da düşmanlarım çatlasın.
choi__yoncun bir gönderi paylaştı!
choi__yonjun
I just wanna be yours @ choi~subin💕Yorumları görüntüle...
X: Aman aman nerelere geldik 🤤
oppambenisiksin: İyyyyy oppam sana bakmaz pis gay
>Z: Bi bitmediniz hammmınaaa
>Lily: Oppan gay bebekim. Oppan oppanı sikiyor👉🏻👌🏻💦Y: Bu seviştiniz demek mi oluyor @ choi__yonjun
>choi__yonjun: Hemde çatır çutur :))
>A: Yeonbinin yatağı değildik ama bizi de çok kırdılar🚬🚬🚬choi°gyu: Oha oha dün sizde bişiler vardı zaten😲
>choi__yonjun: Sizin gibi sarhoşken yapmadığımız için özür dileriz HDSMSKWKEking^hyun: Vaaayy hyung hayırlı olsun vurdurttun sonunda :))
>choi__yonjun: Beomda sana vursun ibine oç🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻HyUwUka: Hayırlı olsun hyung bir an önce torun sevmek istiyom.
>choi__yonjun:Kai sen bizden küçüksün ne torunu
>HyUwUka: Susar mısın hyung şimdiden küçük patik örmeye başladım.
>king^hyun: Bizde Beomla battaniye örmeye başladık.
>choi__yonjun:🤦🤦🤦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐓𝐮𝐞𝐮𝐫𝐬 𝐄𝐧 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞-𝐘𝐞𝐨𝐧𝐛𝐢𝐧
FanfictionSeri katil olan Choi Soobin'in, onunla aynı şehirde yaşayan seri katil Choi Yeonjun'dan haberi yoktu o güne kadar...