Şu an uçaktayım ve 10 dakika sonra inişe geçiyoruz. Annem ve babam (üvey mağara Adamı) keyifli keyifli sohbet ediyor arada gülüyor. Annemse tam bir genç kız gibi davranıyor. Ah hadi ama anne yapma bunu. Resmen cilve yapıyorsun. Hadi yapıyorsun madem benim yanımda yapma dimi..
2 SAAT SONRA
NE yani burası mı yeni şehrimiz yeni evimiz?
Ben daha kötüsünü bekliyordum ama burası muhteşem.Kocaman bir bahçesi var. Tamam İzmir'deki evimizin de bahçesi vardı ama bunun kadar büyük değildi. Evse İzmir'deki evimizin iki katı resmen. Bu evi gezmeye kalksam bitmez. Neyse ki bizden önce hizmetliler gelip bütün eşyaları yerleştirmiş. Tek bir sorun var benim odam nerde??
-Anneeeeeğğ
-Efendim tatlım
-Acaba benim odam nerde yoksa sevgili (!) babacım bana oda hazırlatmayı unuttu mu?
-Hazırlatmaz olur mu hiç en büyük odayı hazırlattık senin için.
Eminim öyledir sırf ben buraya alışıyım İzmir'e dönmek istemiyim diye en büyük odayı hazırlatmışsınızdır bana
-Peki benim odam nerde artık odama gidip uyumak ve bir daha uyanmak istemiyorum. Bunların hepsinin bir kabus olmasını istiyorum.
-Deme öyle ama bak burayı çok seviceksin. Burası İzmir'den daha güzel. Hem biraz dinlen sonra çık dışarıya dolaş. Yeni birileriyle tanış güzel vakit geçir. Odan da en üst katta. O katta sadece senin odan var.
-Hiç değilse en üst katta huzurlu olucam
Dedikten sonra annemin birşey daha söylemesine izin vermeden yukarı çıktım. Ev tam 4 katlı ve en üst kat benim harika onlardan 2 kat uzağım. Planım duş aldıktan sonra odamdan hiç çıkmamak. Neyse ki odam da ufakta olsa bir banyo var. Odamı tarif etmek gerekirse girdiğim gibi karşıma çift kişilik kocaman bir yatak çıkıyor. Onun solunda bir gardırop karşısında bir çalışma masası yatağın iki yanında etejer sağında boylu boyunca bir pencere. Banyo yatakla gardırobun arasında ki küçük bir köşede.
Ilık suyu küvete doldurduktan sonra şeftalili duş jelini de içine boşalttım. Üstümdekilerden kurtulduktan sonra küvete girdim. Su o kadar güzeldi ki bir süre sonra mayışmaya başladım.
Gözlerimi açık tutmakta zorlanmaya başladığımda daha fazla direnemedim ve gözlerimi kapattım.
NEFES ALMAKTA ZORLUK ÇEKİYORUM. DURMADAN KOŞUYORUM AMA NEDEN KOŞTUĞUMU BİLE BİLMİYORUM.HER YER SİMSİYAH ÖNÜMÜ BİLE GÖREMİYORUM AMA KOŞUYORUM. NERDEYİM NEDEN KOŞUYORUM KİMDEN KAÇIYORUM BİLMİYORUM. BİRDEN AĞZIMDA BİR EL BELİRDİ VE BOĞAZIMA METAL KESKİN BİRŞEY DAYADI. DAHA NE OLDUĞUNU BİLE ANLAYAMADAN BOYNUMDAN AŞAĞIYA SICAK BİR SIVI İNMEYE BAŞLADI.
Çığlık atarak uyandım. Ben ne ara duştan çıkıp yatağıma yattım???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli 🌀
Novela JuvenilÖğrendikleri Koskoca Bir Yalan Havuzunda Boğuluyormuş Gibi Hissettiriyordu. Hayatında ki herşey GİZEMLİYDİ. Ta ki o teker teker çözmeye başlayana dek. Aslında inandığı gerçek yalandan ibaretti...