10-Hırsız

2.2K 170 1
                                    

''MERT'İN AĞZINDAN''

Ceylin'i eve bıraktıktan sonra arabayı park edip Doğu'yu görmemek için sahile gittim.Sahilde ki kayalıklara doğru yavaş yavaş yürüyüp kafamı dağıtmaya çalıştım.Doğu'dan onun bizim yanımıza gelmesinden nefret ediyorum.Sırf o var diye Ceylin'e uzak davranmak zorunda kalıyorum.

''DOĞU'NUN AĞZINDAN''

Begüm'le birlikte onların eve doğru yola çıktık.Mert'ler yolda bir ara durunca Begüm devam etmemizi söyleyip benim durmamı engelledi.

(D)-Mert'le Ceylin'in arasında birşey mi var Begüm?

(B)-Hayır yok Ceylin daha yeni taşındı biliyorsun.

(D)-Biliyorum ama sanki var gibi.

(B)-Hayır aralarında birşey yok. Niye sordun ki ?

(D)-Bana var gibi geldi de o yüzden ama sen yok diyorsan yoktur.

Eve vardığımızda daha Mert'lerin gelmemiş olduğunu gördüm.Begüm'le eve girdikten sonra teyzemlerle biraz sohbet ettik.Odama çıkıp kısa bir duş aldım.Üzerimi değiştirip balkona çıktım.Mert Ceylin'i eve bırakmış arabasını park ediyordu. Arabayı park edip eve girmeden bahçeden çıktı.Ona gözükmeden Ceylin'lerin evi izlemeye başladım. Ceylin çok güzel bir kız değildi ama yine de güzeldi. Sarı saçları ona çok yakışıyordu. Gözlerini desem zaten onu bir türlü çözemedim. Değişik bir rengi var gözlerinin. Çatı katının ışığı yanınca orayı görmek için çatıya Mert'in odasına çıktım. Camdan karşıya bakınca Ceylin'in oda da yatmaya hazırlandığını gördüm. Ona fark ettirmeden bir süre onu izledim. Işığı kapatıp yatınca bende odama indim. Bir saat kadar balkonda müzik dinledikten sonra yattım.

2 SAAT SONRA

Cam kırılma sesiyle yerimden sıçradım. Önce evin içini kontrol ettim. Sesin bizden gelmediğini anlayınca dışarıyı kontrol etmeye başladım. Arka bahçeye dönünce Ceylin'lerin mutfak camının kırıldığını gördüm. Sessizce oraya doğru yürüyüp kırık camların üstünden atlayarak eve girdim. İçeriden bir kırılma sesi daha gelince oraya doğru sessiz olmaya çalışarak ilerledim. Kar maskeli bir adam elinde kırık bir vazoyla yerdeki birşeye bakıyordu. Arkasından gidip kafasına vurunca adam önce sendeledi. Bana doğru dönünce vakit kaybetmeden yumruğumu suratına geçirdim. O daha toparlanamadan bir tane daha geçirdim yüzüne. Bu sefer kendini ayakta tutamayıp yer düştü. Bundan faydalanıp karnına bir tekme geçirdim. Tekmeye dayanamayıp bayılınca ışığı açtım.

Diğer yerde yatanın Ceylin olduğunu görünce yanına koştum. Düştüğü yer kan olmuştu. Neresinin kanadığını görmek için onu ters çevirdim. Kafasının altı kanıyordu. Hırsız elindeki vazoyla ensesiyle kafasının arasında bir yere vurmuştu. Kanayan yerde birkaç parça cam kırığı vardı. Ceylin'i kucaklayıp yüz üstü koltuğa yatırdım. Telefonu çıkarıp ambulansı ve polisi aradığım sırada bir kadın gelip Ceylin'i koltukta yatarken görünce ağlamaya başladı.

(D)-Ambulansı aradım birazdan burada olur. Siz annesisiniz galiba.

(N)-Hayır ben evin yardımcısıyım. Noldu burada ?

(D)-Eve hırsız girmiş ben cam kırılma sesini duyunca gelip kontrol etmek istedim. İyi ki gelmişim. Yoksa Ceylin için geç olabilirdi.

(N)-Sen başında dur ben de Zeliha hanımları uyandırayım.

(D)-Tamam.

Yardımcı yukarı çıkıp Ceylin'in annesiyle babasını çağırıp onlarla birlikte aşağıya geldi. Annesi koşup Ceylin'in yanına çöktü. Babası da önce yerde ki adama sonra bana bakınca

(D)-Ben cam kırılma sesini duyunca gelip bakmak istedim sonra olan bu. Geldiğim de Ceylin yerde yatıyordu. Polisi ve ambulansı aradım birazdan burda olurlar.

Hepsi beni kulaklarını dört açmış dinledikten sonra babası da Ceylin'in yanına gidip yarasını kontrol etti. Yaklaşık 10 dakika sonra ambulansı sirenini duyup kapıya koştum. Kapıyı açıp ambulans ekibinin içeri girmesini bekledim. Kadın doktor önce yerde ki adama gidince Ceylin'in babası ''ona değil kızıma bakın'' diye gürledi. Kadın doktor hemen Ceylin'in yanına gidip onu kontrol ettikten sonra sedyeyi istedi.Ceylin'i sedyeye yatırmalarına yardım edikten sonra babası beni yanına çağırdı.

(Y)-Sana bir teşekkür borçluyum bu sitede mi oturuyorsun ?

(D)-Hayır yan evde teyzemler oturuyor ben onları ziyarete gelmiştim.

(Y)-Daha buradasın o zaman ?

(D)-Evet efendim.

(Y)-Adım Yavuz.

(D)-Ben de Doğu.

Yavuz amca polis gelince olanları anlattı. Polis beni ifade vermem için merkeze çağırınca önce hastaneye gitmem gerektiğini söyledim.Bahçeye çıkınca Teyzemlerin Begüm'ün bütün sitenin burda topladığını gördüm. Teyzemler beni görünce şaşırsalarda olanları anlatınca biraz olsun rahatladılar. Begüm'le üstümüzü değiştirip hastaneye gitmek için yola çıktık. Yolda Begüm Mert'e haber verip nerde olduğunu sorduktan sonra telefonu kapattı.

(B)-Sahile gidiyoruz. Mert'i alıcaz.

(D)-Tamam.

5 dakika sonra sahilin ordan Mert'i alıp hastaneye doğru yola çıktık.

(M)-Nasıl oldu ?

Mert'e de olanları anlattıktan sonra hastanenin otoparkında boş bir alana arabayı park edip hastaneye girdik. Evin yardımcısı bizim geldiğimizi görünce bize doğru gelip Ceylin'in ameliyata alındığını durumunun ne olduğunu bilmediklerini söyledi. Hepimiz ameliyathanenin önüne gidip birinin çıkıp bize haber vermesini beklemeye başladık.

Gizemli 🌀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin