2

1.1K 62 5
                                    

Voiam sa mai dorm puțin dar soarele tot vrea să-mi scoată ochii. Simt cum bruneta își ridica capul de pe pieptul meu și casca zgomotos. Îmi deschid ochii și ma ridic în fund pe pat. Îmi trec limba peste buze și îmi frec ochii somnoros.

-Neața! Cum ai dormit?

Ma întreabă Catara și se ridica din pat. Își ia telefonul de pe noptiera ei pare ca citește ceva.

-Neața! Am dormit bine. Tu? Apropo, am scris eu mesajele în locul tău ca sa nu se îngrijoreze fratele tău.

Îi spun sincer și ma ridic din pat. Îmi deschid dulapul și caut ceva haine pe aici.

- Și eu am dormit bine. E okay , asta ia-și fi spus și eu. Mulțumesc.. Pentru tot!

Își piaptănă parul cu degetele fugitiv dar are parul încâlcit asa ca îi întind peria mea de pat. Știu ca în general fetele folosesc perii de par, dar e mult mai buna decât un pieptene. Zâmbește și începe să-și pieptene parul.

- Nu trebuie să-mi mulțumești! Îmi place sa te ajut, te înțeleg perfect, știu ce simți acum, știu ca iti e frica sa mergi acasă, dar crede-mă, totul va fi bine, iar eu sunt aici!

Îmi pun hainele pe pat și încerc sa o încurajez fiindcă se vedea pe chipul ei ce simțea. Fuge înspre mine și m-ă îmbrățișează strâns. Îi răspund la îmbrățișare și îi iau peria din mana apoi încep să-i pieptăn eu parul de la spate, iar ea chicoteste.

-Mulțumesc! Ești grozav! Vrei sa facem schimb de numere și sa mai vorbim?

Ma întreabă ezitand puțin. Iau telefonul meu de pe noptiera și dau din cap afirmativ. Îmi dictează numărul iar eu îl trec în contacte, și la fel face și ea cu numărul meu.

-Dacă vrei sa faci un dus, Baia este acolo. Eu ma duc sa fac ceva de mâncare iar după asta te duc acasă.

-Bine!

Se duce către baie dar se oprește puțin apoi începe iar sa meargă.

-Stai puțin!

Se oprește și se uita confuza la mine. Ies repede din camera și întru în camera mamei. Nimeni nu a mai întrat în camera asta de când a murit. Iau un tricou de al ei și mai multe chestii de fete, balsam de par, șampon, gel de dus. Întru în camera mea si întru pw ușa de la baie apoi așez alea pe acolo sub privirea curioasa a brunetei. Îi dau tricoul iar apoi ies din baie, ea rămânând acolo.

Merg jos și încep sa scot mai multe ingrediente din frigider, mișcându-mi buza puțin stresat. Tot nu pot sa cred ca fata asta uimitoare e sora dobitocului de Artemis, deși aseară părea chiar îngrijorat. Încep sa fac pastele mele sfinte. Cred ca e singura mâncare care îmi iese perfecta.

(…)

-Gata, hai sa te duc acasă.

Îi spun fetei după ce spăl vasele. Nu e ca nu îmi place prezenta ei, ci ca mi-e teama ca va veni tata și nu vreau sa pățească ceva. Se încalta cu adidașii apoi ne îndreptăm amândoi spre ușa. Închid ușa în urma noastră și o iau de mana, apoi mergem spre casa ei.

-Gătești uimitor, abia aștept sa dorm la tine iar.

Chicoteste fata iar eu rad. Îi ciufulesc farul iar ea se bosumfleaza apoi îmi chiulește și mie parul și cumva ajunge sa alergam unul după altul. Într-un final ajungem la casa ei încă alergând și râzând.

-Hai și tu în casa, te rog! Mamei iar plăcea sa te cunoască și poate putem sa o convingem sa nu se căsătorească cu ala. Te rog!

Face fața de cățeluș și se uita în ochii mei in timp ce spune un "o" prelungit de parca vrea sa fie sigura ca am inteles ce a zis. Oftez și dau din cap afirmativ iar ea începe sa chițăie și sa sară în sus de bucurie. E chiar drăguță, și îmi place sa o vad fericita. Ma ia de mana și ma trage după ia. Deschide ușa și întram în casa ei. E foarte frumoasa! Mama ei cred apare din bucătărie chicotind și când o vede pe fetiță o îmbrățișează.

-Draga mea, unde ai fost? El cine e?

O întreabă curioasa și îngrijorată. De Sus apare fratele ei care pare uimit sa ma vadă aici. De data asta nu purtam masca, deși am sa o port in continuare de mâine.

- El e Nova. Am dormit la el, e un prieten bun, stai liniștită. Am mâncat cele mai bune paste cu sos, gătește genial!

Se mândrește cu mine iar eu o salut politicos mama ei, ea făcând la fel. Ma trage de mana bruneta pana în camera ei cred, dar când trecem pe lângă fratele ei acesta îmi spune în șoaptă repede "mersi". Încă sunt uimit ca sunt aici și ca Artemis, zeul scoli mi-a mulțumit mie, unui simplu ciudat.

- Uite!

Îmi arata un colier și mi-l pune în palma, ea avea unul la fel. Imi face o poza cu telefonul și chicoteste. Ma uit confuz la ea și îmi pune colierul la gat apoi desface inima și vad o poza cu ea și fratele ei.

-Semn de prietenie, mi-am obligat toți prietenii vechi sa le poarte, dar am rămas cu ele. E ora 10, tu ești la liceu, deci vei avea orele în 2 ore, mai bine te las.

Se uita la telefon și îmi spune. O iau în brate apoi ma duce la parter iar și împietresc când il vad pe tata aici.

- Nova?! Ce cauți tu aici? Nu contează, vreau să-ți dau o veste.

Nu-mi spune ca ea e, ca el e, ca ei... . Ma uit curios și sperând sa nu fie el, fiindcă Catara nu ar fi în siguranță.

-Noi ne căsătorim, deci veți fi frați vitregi!

Nuuuuuu! De ce?! Bruneta se uita cu ochii mari la mine iar șatenul se îneacă cu mâncarea. Catara îmi sare în brate fericita, iar eu îi răspund la îmbrățișare încă împietrit. Nu... E doar un vis... Nu e adevărat! Si totuși asta e lumea reala, e realitate, o realitate rea pentru cei doi frați, eu m-am obișnuit cu el, ei nu.

- Bine.

Spun sec și o dau pe bruneta din brațele mele încet. Se așează și ea la masa privind clătitele di ma trage și pe mine de mana, așezându-ma și eu la masa. Satenul se uita în continuare în gol.

- Ciudatule, se pare ca vom fi frați!

Si normal ca trebuia sa ma numească ciudat. Fata se încrunta și îi dă cu furculița peste mana, apoi îl privește învingătoare. Chicotesc iar Artemis își scutura mana, semn ca l-a durut puțin.

- Ciudat ești tu idiotule, Nova e deștept, dragut, arata bine și m-a ajutat sa nu dorm aseară pe strada! Ar trebui să-i mulțumești ca a avut grija de mine!

Se imbufreaza fata, iar eu ma uit la Artemis care îmi spune un "mulțumesc" sec. Ciudat, ține mult la sora lui daca a fost în stare să-mi spună "mulțumesc", mie. Mănâncă o clătită iar tata vine spre mine și îmi face semn sa merg cu el undeva. Îl urmez nesigur sa apuca tare de mana când nu ne mai vede nimeni.

- Dacă spui cuiva ca beau sau ca bat, te omor în bătaie! Sunt un tata bun, înțeles?!

Îmi mârâie iar eu dau din cap în semn aprobator. Îmi da drumul brutal la mana iar eu îmi pun mana pe fata ca să-mi șterg lacrimile. Decid sa plec acasă, dar îl aud pe tata spunandu-mi ca ne vom muta aici și îl vad pe Artemis cum privește trist podeaua. Normal ca e trist ca voi locui cu el, și ca v-a trebui sa ma vadă zilnic în casa lui.

Frați Vitregi - (Boyxboy) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum