4

1.1K 55 12
                                    

Ma trezesc odihnit și bine dispus. O zi frumoasa de duminica, dar de mâine, înapoi la scoala. Încerc sa nu ma gândesc la asta, asa ca ma ridic din pat apoi merg la baie. Începe sa îmi placa, ca avem fiecare o baie în lângă camera.

Ies din baie și îmi iau tricoul pe mine apoi ma uit la oră. Ah, e abia ora 8. Nici nu știu ce sa fac azi. Îmi umezesc buzele și îmi trec mana prin par, însă ma strâmb de la durere. Perfect, acum ma doare iar. Ma uit la bandaj și vad ca e plin de sânge, probabil fiindcă ma mișc mult în somn. Cobor pe scări încă având privirea în telefon, dar ma împiedic pe ultima treapta și cad. Satenul care cred ca era prin sufragerie râde iar bruneta vine la mine în fuga. Ea cobora scările în momentul în care m-am împiedicat. Ma ajuta sa ma ridic de jos, dar o lacrima îmi curge când simt durerea de la braț. Doare ca naiba! Artemis se oprește din râs și vine înspre mine.

Dacă eram mai deștept, nu ma băteam cu mâncare, dar greșelile dor. Ma așez pe un scaun, la masa și dau sa îmi desfac bandajul , dar șatenul mi-o ia înainte și îmi desface bandajul grijuliu. Catara ia o bucata de vata și o uda, apoi pune cutia cu crema lângă mine. Artemis ia vata și îmi șterge rana, care sângera ușor, iar Catara îmi pune crema pe rană după ce termina șatenul de șters sângele uscat. Nu durea, și ma bucur ca am putut alege crema în loc de dezinfectantul ala blestemat.

- Îmi pare rău ca din cauza mea ai rana asta...

Îmi spune sincer bruneta și lasă capul în jos. Îmi pun mana pe umărul ei și îi spun ca totul e bine, si ca nu ma doare asa tare, deși ma doare de mor. Îmi zâmbește și ma săruta pe obraz apoi pleaca vesele din bucătărie. Oftez lung și îmi trec mana prin par apoi îmi întorc privirea către șaten.

- Chiar te înțelegi bine cu sora mea.

Constata după ceva timp de pauza.

-Da, e simpatica!

Continuă sa se uite în gol fără sa mai zică vreo ceva. Zâmbește scurt și se ridica apoi pleacă. Am zis ceva greșit? Chiar nu îl înțeleg, jur! Ma decid sa plec și eu în camera mea si sa ma uit pe telefon mai mult.

Dau în continuare scroll și nu găsesc nimic interesant pe Instagram. Îmi apare ca am primit un mesaj și ma uit sa vad de la cine este. Hmm, ciudat, nu are nici nume real , nici poza de profil.

Love.is.complicated(LIC) : Hei  

Bună

Ce faci?

Cine ești?

Un simplu om, vrei și
fim prieteni dar sa nu spunem
nimic personal despre noi?

Nu îmi place sa spun chestii
despre mine... .

Ma uit la mesaj și devin gânditor. Îmi trec vârful limbii fugitiv peste buze și oftez lung. Chiar mi-ar prinde bine un prieten, dar nu stiu, poate fi oricine. Trece deja un minut și tot nu m-am decis ce să-i scriu. Eh, ce poate merge prost? Pana la urma el a zis-o :sa nu spunem chestii personale despre noi.

Bine. Atunci spune-mi mai multe
chestii despre tine, care nu sunt
personale. Ca sa știu ce fel de
persoana ești, apoi îți spun și eu.

:) bine

Sunt înalta, îmi place să-mi
lucrez corpul, îmi place sa cant la chitara, urăsc liceul, am o sora
mai mica, îmi place înghețata
de căpșune deci când o sa
ne întâlnim în realitate să-mi
cumperi asta ;), despre muzica, eu prefer rock , falling in reverse si skilet sunt pe primul loc pentru mine totusi, imi place si bts (pasiune mai mult din vina surorii mele) dar detest 1D

Frați Vitregi - (Boyxboy) Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum