Capitol 16

556 35 11
                                    

Tot corpul imi fremata,iar inima mi se zbătea neputincioasă în piept.
-Relaxeaza-te,imi șopti Alek pe buze.
Sa ma relaxez?!
Mi-am umezit buzele.
-Iubito,ofta apoi se ridică.
Mi-am incolacit picioarele în jurul mijlocului lui și am deschis ochii.
- Vreau asta. Doar ca.. Am oftat și nu stiam cum sa ma exprim. Chiar voiam asta.
- Nu e nicio grabă.
Ma pupa usor pe frunte.
Ii tremurau brațele pe care le avea în jurul meu. Dar mie imi tremura tot corpul.
Si nu de frică. Nu imi era frica. Imi era.. rusine? Habar nu am.
Oricum,mi-am luat inima în dinți și mi-am pus palmele pe pieptul lui.
Mușchii i se încordară sub palmele mele iar el gemu usor.
Ei bine..
Mi-am coborât palmele și am început să îi împing pantalonii.
Alek își închise ochii si isi strânse maxilarul. Apoi expira prelung și își lipi buzele de ale mele.
Ma sărută atat de dulce încât simt cum incep sa ma topesc.
Apoi buzele ii coborâră  pe gâtul meu,apoi pe piept, pe sani si probabil din cauza chitaitului meu când își înfipse dintii în sân,nu am auzit usa deschizandu-se.

- Alek?!

Mi-a luat cateva momente sa realizez vocea șocată de femeie.
Am înghețat,iar Alek se lipi de mine,ascunzandu-mi corpul gol.
Dumnezeule! Sunt goală!
Si..ia stai asa!
Mi-am intors capul spre ușă.
Am clipit. Apoi am mai clipit încă o dată.
În usa este o tipa.
Una pe care nu am mai vazut-o.
Brunetă,miniona și cu destule forme încât să mă facă să mă simt ștearsă,insipidă.
Simțeam vag cum Alek ma striveste sub greutatea lui si auzeam ca prin vis înjurăturile lui.
Dar ochii mei au rămas lipiți pe tipa. Partea și mai proastă, daca mai exista asa ceva,este ca nu este îmbrăcată provocator. Este îmbrăcată în trening,complet lejer. Iar fața  ei?
Este exact ca a mea,presupun.
Arată dezamăgită.
Inima mi-a căzut probabil prin subsol.
Apoi se întoarse pe călcâie si disparu.
Alek se ridică de pe mine si continua sa injure,trecandu-si mainile prin par.
Eu pur si simplu... nu am cuvinte.
-Marina.
M-am uitat la el,dar..
Am cautat cearceaful și cand l-am gasit,m-am acoperit până sub barbie.
Imi tremura mâinile. Nu. Imi tremura tot corpul și simt ca sunt pe cale să fac ceva. Sper doar sa nu plâng.
Simt ca nu am aer. Trebuie să ies afara.
Am scuturat din cap când Alek veni spre mine si m-am ridicat,uitandu-ma după hainele mele.
Auzeam ca Alek vorbeste,dar cuvintele lui treceau pe lângă mine.
Dumnezeule!
Ce caută fata asta aici? Cine este?
Simt cum mi se strânge pieptul. Doamne! Este atat de frumoasa!
Si zdrobită! Asa arata.

Am un milion de întrebări. Nu. Doar vreo trei. Sau una. Dar nu prea voiam să aflu răspunsul.
Mi-am pus pantalonii mecanic si am tras de ei furioasă când nu am reusit sa ii trag ca lumea. Eram lipicioasa.
Cred ca o sa mi se faca rau.
Mai ales cand mi-am amintit ca topul meu este rupt.
-Marina.
- Nu,l-am întrerupt și mi-am tras mâna dintr-a lui.
-Te rog sa ma asculti!
- Nu acum. Acum trebuie să plec.
Urăsc ca vocea imi este tremurata, aproape de o șoaptă.
Dumnezeule! Eram pe cale să... Si ea a intrat...
Si Alek...
- Nu pleci nicăieri.
Își puse mâinile pe obrajii mei,dar l-am împins din nou. Nu voiam să mă atingă.
-Fir-ar al dracului! Asculta-ma! Nu am nicio treaba cu ea! Nu  stiu de ce a venit. Nu am mai vorbit de câteva luni bune!
Mi-am scuturat capul. Trebuie să dispar! Vreau sa plec! Simt cum pereții incep sa se strângă, iar podeaua sa se unduiasca.
-Trebuie să plec.
Alek ofta,apoi dandu-si seama ca usa este încă deschisa,ii trase un picior și o închise cu o bubuitura puternică.
Am tresărit.
-Te rog,iubito. Stiu cum pare,dar nu este deloc așa. Te rog,asculta-ma.
M-am uitat disperată după un tricou și l-am văzut pe cel cu care a fost el îmbrăcat. Mi s-a strâns sufletul când i-am simtit parfumul pe el. Nu ca nu s-ar fi simtit in toata camera,dar sa il simt chiar asa,sub nasul meu.. 
Nu am aer! Nu pot sa respir.
-Bine,spuse repede. Bine. Hai sa coboram.
M-am uitat ca proasta la el,iar el profita de faptul că mă simt ca o carcasă,da,exact asa ma simt,si ma trase afara din camera,apoi pe scări.
Am vrut să ies când am văzut usa,dar Alek ma trase spre bucătărie.
N-am avut timp să fug.
Miniona tresări când ne văzu,iar eu am vrut să îmi trag mâna dintr-a lui,dar Alek ma strâns mai tare și mă trase lângă el.
- Yasemin,rosti printre dinți.
- Alek..
- Te-ai pierdut?
Continuă ignorând-o pe Yasemin(chiar trebuia sa aiba si un nume perfect?).
Doamne! Voiam să dispar! Pur si simplu sa dispar!
Tipa se uita la mine printre lacrimi,apoi la mâinile noastre împreunate . Am incercat din nou să îmi trag mâna dintr-a lui,dar ma strânse mai tare. Si peste toata disperarea mea,cumva rusine ca am fost pusă în situația asta de rahat,corpul lui vibrează de nervi și imi accentuează starea de anxietate.
- Nu,eu,Yesemin înghiți în sec apoi își strânse ochii.
Intr-un colt al mintii stiu ca nu este vina lui,dar..
- Da? Alek astepta cateva secunde,dar cand fata nu zise nimic,continua pe un ton batjocoritor: Am făcut sex,da,dar atat. Ceea ce tu deja stii! Care este regula când intri la mine in camera? M-ai întrebat,asa ca stii.
Yasemin păli, apoi ochii i se umplura de și mai multe lacrimi.
- Care?urla.
Am tresarit.
-Doar sex și nu în pat,miorlai.
Mi se facu milă de ea.
Dar tot imi doream sa apara o groapă din senin și să mă arunc în ea.
-Exact! Pentru ca nu a fost nimic altceva decât sex. Ocazional!
- Nu ai mai dat niciun semn..
- Si ce nu ai inteles din asta?
Ochii ei se mutara pe mine.
Eu sunt înghețată. Am impresia ca sunt in afara corpului meu.
Pe de o parte sunt nervoasă ca este aici,dar o altă parte din mine.. sunt supărată,geloasă ca este atat de simpla si frumoasa și nu stiu ce sa fac. Tot imi doresc sa dispar. Pieptul tot mi se strânge,iar golul din stomac este atat de mare încât imi duc mâna și mă apas. Am impresia ca il pot vedea si ei.
- Nu te uiti la ea! Nu ii vorbesti! Nici  macar nu vreau sa ii respiri aerul!
Fata tresări. La fel si eu.
- Am fost destul de clar?
- Alek..
-Yasemin,nu te stiam proastă,ii spuse printre dinti. Nu a fost nimic între noi,nu este si nici nu o sa fie!
Facu un pas spre ea,iar ea se strânse,părând mai mică.
Am deschis gura sa zic ceva,dar ce?
Doamne! Nu aveam cuvinte.
-Dispari,șopti amenințător.
Yasemin își mușcă buzele pline,suspină,apoi dădu amețită din cap și pleca.

Love Stories Vol III - BrokenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum