-Da. Marina este bine.
Alek lasa telefonul jos,iar eu raman cu gura căscată.
-Deci? Cine este Jess?
Clipesc.
Apoi imi strâng buzele și expir pe nas,furioasă.
Cine dracului se crede?!
- Nu cred ca este treaba ta,ii spun printre dinți. Dă-mi telefonul.
Alek își mijeste ochii si pășește spre mine. Nu ma dau inapoi.
În momentul asta stiu ca n-o sa il mai vad si nu-mi pasa. Nu-mi pasa ca a vazut mesajele,ca m-am purtat ca o disperată. Nu-mi pasa.
-Da-mi telefonul Alek.
Pieptul aproape mi se lipește de al lui. Atât de aproape este. Iar eu marai la pieptul lui caci nu ajung mai sus de atat. Dar nu-mi las capul pe spate nici moartă.
I-l smulg din mână când mi-l întinde și ma întorc sa plec.
-Marina.
Continui sa merg.
-La dracu,bombăne și fărâmă de energie produsă de nervi se risipi.
Cum ma face sa am zece stări pe minut?
Acum imi pare rau ca n-o sa il mai vad. Dar după toate astea,cu siguranță...
Din nou ma răsucește spre el și ma trage de mână.
Ma opresc și imi trag mâna dintr-a lui.
Ma priveste încruntat și as vrea sa il intreb de ce.
Imi scapa un chicot,dar nu sunt deloc amuzată. Asa ca clatin din cap și pornesc din nou în urma taxiului.
-Daca nu te opresti acum,te iau pe sus.
Mi-am ridicat o sprînceană,dar am continuat să merg.
Trebuie să încep să mă gândesc la ceva productiv,la mine, și să încetez să mă mai gândesc la prostii.
Telefonul imi vibrează în mână și ii raspund lui Jess. Apelul lui este cât se poate de binevenit.
- Jess.
-Daca as fi acum lângă tine...
-Stiu. Promit că...
Dar telefonul imi zboară din mână,din nou,iar eu... zbor și eu.
Alek ma aruncă pe umărul lui de parca as cântări doar un kilogram.
- Nu s-a întâmplat absolut nimic. Nu mai suna.
-Alek!tip nervoasă și ma foiesc,încercând să mă eliberez.
Continui sa tip și să îi trag pumni in spate,dar degeaba.
Alek intra inapoi in casa,iar eu chiar imi doresc sa leșin.
O vad pe Bebe incruntandu-se,apoi începând sa rada.
-Bebe,tip,ajuta-mă!
O vad incrucisandu-si brațele la piept în timp ce Alek urca scările.
-O fac chiar acum,tipa și ea. Ii aud râsul chiar și după ce Alek tranteste usa camerei,apoi ma lasa pe pat.
Dar ca arsa si ma uit nervoasă la el.
-Cum iti permiți să mă pui aici? Aici... după ce.. ma uit scarbita la pat apoi la el.
Își lasă capul intr-o parte și ma priveste serios.
-In patul meu nu se urca nimeni.
-Esti un nesimțit și.. și ma opresc. Minți! Eu am dormit aici! Tip si arat cu degetul spre pat. Ai uitat?
- Nu am uitat.
Respiratia imi face pieptul sa se ridice si sa coboare cu o viteză amețitoare. Aproape ma ia amețeala.
Pufnesc și ma îndrept spre ușă.
-Marina,opreste-te. Nu ma ating de tine,daca nu iesi pe usa. Altfel,trebuie sa te aduc inapoi si sa lămurim câteva lucruri.
- Nu avem ce sa lămurim.
Usa a fost izbita când am incercat sa o deschid.
Ba mai mult,Alek răsucește cheia și o scoate din broasca.
Clipesc de mai multe ori,apoi ma întorc spre el.
-Mă întorc în două minute. Apoi intra in baie si închide usa după el.
Nu! S-o creadă el!
Pornesc furioasă și trag de usa cu putere.
Iar Alek tocmai si-a aruncă pantalonii scurți pe jos,singurul articol vestimentar ce il avea pe el.
Este cu spatele la mine și am aceiasi priveliște ca și mai devreme. Lipseste doar puicuta blonda.
Tip si trântesc ușa cu putere.
-Nemernicule!
Ii aud râsul, apoi apa curgând la dus. Iar el râde în continuare.
Bat nervoasă din picior și ma îndrept spre pat,dar ma opresc înainte să mă arunc în el.
Argh!!
Ma uit prin camera si pășesc furioasă spre birou,unde mi-a pus telefonul.
Il apelez pe Jess si incep sa ma miorlai înainte ca el să îmi raspunda. Adică înainte să sune cu adevărat.
-Iartă-mă, te-am pus într-o situație de rahat!
-Pai,îndreaptă asta. Spune-mi macar ca "Alek", este exact acel Alek. Si spune-mi ca ti-ai tras-o! Vreau sa traiesc prin tine. Apoi te iert.
- Jess! Esti un pervers.
Jess chicoti.
- Da,el este si nu,nu mi-am tras-o!susotesc ca nu cumva sa ma auda cineva. Dar el da. El si-o trăgea cu una. Jess,nu e nimic intre noi,dar.. i-am văzut,înțelegi? I-am văzut Jess.
-Off baby! Doar asta vezi acum,nu?
Am oftat.
-Eu.. stiu ca m-am comportat prosteste și nu e nimic intre noi,dar vazandu-i împreună, ea atat de frumoasa si el.. Nu stiu.. implicat. Erau ca intr-o fantezie de-a ta, Jess.
-Marina,iubito,ce sa zic?în două săptămâni finalizez totul și vin. Si putem sa ii tragem fraierului o mama de bătaie bună,bine? Pana atunci,încearcă să nu te mai comporți prosteste.
Am pufnit.
-Mi-e atat de dor de tine!am oftat. Ma simt goală și singură. Sunt asa o fraiera. Imi pare rau ca am venit. As vrea sa ma întorc inapoi,Jess. Aici,pur și simplu nu imi gasesc locul. Nu-mi gasesc locul nicăieri.
-Totul varză cu ai tai,asa-i? Si acum idiotul ăsta! Baby eu zic sa vorbesti cu el. Din ce mi-ai povestit până acum,e clar ca se petrece ceva între voi.
Am început să râd amar.
- Nu Jess. Asta mi-am închipuit eu. Stii doar ca sunt praf în privința asta. M-am ars o dată,ai uitat?
CITEȘTI
Love Stories Vol III - Broken
Teen FictionReușește să își dea toata viata peste cap la prima petrecere la care merge pe furiș. Drept consecință, este trimisă la un internat pentru doi ani. Dar cand se intoarce, nimic nu mai este la fel. Prietena cea mai bună este dispărută fără urmă. Fraț...