Capitol 15

440 50 9
                                    

Murmurul conversațiilor m-au făcut să mă opresc în capul scărilor.
Îmbrăcată cu un tricou de al lui Alek băgat în colanti în partea din față, ma simteam la fel de dezbrăcată cam ca acum o ora când am ajuns.
-Ti-e foame?
Alek ma sărută pe gât infiorandu-mă.
Încă ii simțeam degetele adânc vârâte în mine, asa ca mi-am frecat coapsele.
Deși voiam sa il simt cu totul,a fost bine si asa.
Totuși,seara încă nu s-a încheiat.
- Oarecum,i-am raspuns zâmbind. Sigur nu e ciudat?
-Ciudat? Își puse palmele pe obrajii mei și mă privi serios. Marina,esti in casa mea,îmbrăcată în tricoul meu,proaspăt ieșită din dusul meu,după ce te-am gustat cât sa ma faci dependent. Deci,da. Este mai mult decât ciudat!
Mi-am mușcat buzele.
-Intr-un sens bun?
-Clar într-un sens bun! 
M-a sărutat usor apoi am coborât scările.
Muzica nu era data foarte tare,iar mirosul de grătar mi-a facut stomacul sa scoată niste zgomote... hmm..
Cand am ajuns pe ultima treaptă, am înghițit în sec si am cautat-o pe Bebe cu privirea.
Nu erau foarte multe persoane. Cel puțin,nu la fel de multe ca la ultima lor petrecere la care am fost.
Am alungat stanjeneala. Noua Marina,bine ai venit!
M-am intors spre Alek si am ranjit.
-Stii,acum câteva zile,imi doream un lipici miraculos sa te lipesc de mine. Dacă știam că tot ce trebuia sa fac era sa te las între picioarele mele..Si nu cu,mi-am lăsat privirea în jos,spre membrul lui și am chicotit când l-am văzut cascand gura.
Apoi am fugit spre bucătărie cu bolboroselile lui urmandu-ma îndeaproape.
-O sa te fac sa iti înghiți cuvintele,imi marai la ureche.
-Promiti?
Ma întoarse brusc și mă lipi de frigider.
Nu era nimeni în bucătărie,iar planul meu era sa avem spectatori iar el sa ma lase in pace,crezând că imi este rusine.
Am înghițit în sec când se lipi de mine.
-Iti garantez asta. Putem să urcăm chiar acum și să vedem dacă țipetele tale se aud peste muzica. Pot sa iti promit ca o sa o dau mai tare.
Mi s-au înmuiat genunchii,iar inima a luat-o razna.
Am zâmbit ca o tâmpită și mi-am pus palmele pe obrajii lui.
- Acum este unul din momentele alea în care imi inmoi genunchii și imi faci mintea gelatina. Iar inima?
I-am luat mâna și i-am lipit-o de pieptul meu.
-Vezi ce imi faci?

Probabil ca acum ceva timp nu as fi fost în stare să rostesc asa ceva . Acum,știind și văzând cum înghite Alek in sec,iar vena de la gât ii pulsează la fel ca inima mea de repede..
Ma face sa simt ca am un fel de putere asupra lui. Nu ma pricep eu la vorbe perverse. Dar efectul este destul de bun si de la ce imi iese mie pe gura.

Alek își lipi fruntea de a mea expirand prelung.
-Și tu ce crezi ca imi faci mie? Imi lua mâna și mi-o lipi de pieptul lui.
Si inima lui bătea la fel de tare. Presupun ca arat ca Jerry când o vede pe Angela,iar ochii i se transformă în inimioare. Asa ma simt.
Apoi,ca un idiot ce este,cealaltă mâna mi-o lipi pe amicul lui complet treaz,ranjind.

-Ati apărut! In sfarsit! Mi-e o foame de lup!
Mi-am lăsat capul într-o parte și i-am zâmbit lui Bebe,deși imi cam simțeam fața arzând.
-Și mie mi-e o foame de lup!
Mi-am inclestat degetele pe amic,facandu-l pe Alek ca icneasca. Apoi m-am apropiat de urechea lui și i-am soptit:
- Nu esti singurul cu această problemă. Și eu sunt uda. Din nou. Dar macar la mine nu se vede nimic!
Am început să râd și am fugit de lângă el,profitând ca a rămas iar cu gura căscată!
M-am ascuns după Bebe.
Alek își puse brațele pe frigider și se izbi cu capul de el.
Am început să râd mai tare și am tras o Bebe rămasă cu gura căscată după mine.
Ăștia doi,deși nu sunt frați pe bune,chiar au același comportament!
-Oare vreau sa stiu ce i-ai spus?
Mi-am mușcat buzele și mi-am imaginat-o pe Rhea lângă mine. Dumnezeule! Mi-este atat de dor de ea! Si desi Bebe nu o putea inlocui,o simteam destul de aproape de mine. Si nu zicea Jess ca sunt antisociala si alung prietenii ?
Am ranjit.
-I-am zis ca sunt uda, doar ca la mine nu e vizibil nimic!
Am început să râdem amandoua isteric și mi-au dat lacrimile de la atata ras când am auzit muzica dată mai tare.
Apoi m-am oprit brusc amintindu-mi ce mi-a promis nebunul!
N-ar fi în stare! Nu!
M-am aruncat pe primul scaun pe care l-am văzut și am tras oala cu friptura în fața mea.
Am luat prima bucata pe care am vazut-o si mi-am indesat-o în gura.
Bebe rămase în același loc, privindu-mă  din nou cu gura căscată.
-Chiar ti-e atat de foame? Sau.. nu! Asta chiar nu mai vreau sa stiu!
- Nu! Nu vrei!Am zis cu gura plina.
Pufni amuzată,clatinand din cap și se așeză în fața mea.
Mai mult de jumătate din bucățica de friptura n-am reusit sa înghit.
Intra timp,aparu și Alek,trantindu-se în scaunul de lângă mine.
Mi-am mușcat buzele văzându-l cu părul din nou umed.
Dar Doamne! Cat este de frumos!
-Iti place ce vezi?ma întrebă uitandu-se în oală.
Își puse pe farfurie cât as mânca eu intr-o săptămână,apoi își puse și cartofi prăjiți pe o alta farfurie.
-Evident! Deci cam asta manânci tu..
Alek chicoti.
-Printre altele,imi răspunse ranjind.
Mi-am strâns coapsele involuntar.
Ceilalți deja vorbeau,dar pe langa faptul că nu cunoșteam decât câteva persoane,nu as fi avut ce sa vorbesc cu ei.
Don discută aprins cu Bebe despre nu stiu ce turbină,Melissa isi arata noile suvite unei blondine minione.
Pentru o secundă,mi-a stat inima,dar când fata s-a intors râzând, mi-am dat seama ca nu e Rhea mea.
Râsul ei ca de clopoțel nu poate fi confundat. Si in plus și părul ei este mai inchis decat al fetei.
-Ce-i?
Alek aproape termina tot ce avea în farfurie. Frate!
-Semana cu Rhea. As vrea sa stiu ce s-a întâmplat,am oftat. Nu pot sa cred ca a dispărut pur si simplu. Mai spune-mi o data te rog,s-a întâmplat ceva la scoala?
Alek se șterse pe niste șervețele pe care le aruncă direct în coșul de gunoi de la colțul casei.
-Ai jucat Si basket?
-Printre altele,ranji din nou.
Am chicotit.
-Ti-am zis deja,toata vara a fost pedepsită,apoi a venit razbunatoare la scoala,pregătită să îți facă dreptate.
Mi-au dat lacrimile. Rhea mea!
-Apoi a devenit din ce in ce mai retrasă,n-a mai venit la antrenamente pentru majorete, n-a mai participat la niciun concurs,se închisese în ea. Si prin iarna,nu a mai venit deloc. Am inteles ca au retras-o părinții de la scoala pe motiv că se muta.
-Dar nu s-au mutat. Am fost la ea. Ei stau tot acolo. Tatăl ei mi-a vorbit de parcă eram Antihristul și m-a gonit pur si simplu.  Alek,nu stiu ce sa fac. Simt ca este ceva in neregulă. Si nu doar ca a dispărut si ca părinții ei se comporta de parca i-am facut ceva. Nu i-am facut nimic. Dar ceva este. Simt!
Apoi m-am uitat la el plină de speranță.
-Te pricepi la calculatoare! Poti sa o găsești,nu? Te rog,Alek!
-Marina,ofta,până acum nu crezi ca ar fi apărut daca ai fi vrut? De întâmplat nu s-a întâmplat nimic rau.
-De unde stii?
-Asta am cautat,imi spuse după câteva clipe. Poate chiar s-a mutat. Intelege ca se schimbase mult. În jumatate de an cât a mai venit la scoala... totul a început treptat,nici nu ne-am dat seama ca e ceva in neregulă până într-o zi când nu am mai recunoscut-o. Se imbraca in haine largi,hanorace,clatină din cap.
- Nu poti fi sigur..
-Ba da,Am cautat. Ti-am spus,chiar am cautat,dar nu am gasit nimic. Este bine,doar ca a plecat.
-Și nu poti sa faci asta pentru mine? Sa o găsești?
Alek ma privi serios și mi-am dat seama ca nu voia să o facă. Dar m-as fi supărat daca nu. M-as fi supărat foarte tare.
-Alek,Rhea este pentru mine ce este Bebe pentru tine. Te rog,vreau doar sa stiu ca este bine. Atât.
Si unde e,de ce a plecat,ce s-a întâmplat etc,dar astea le-am păstrat pentru mine momentan.
-Bine,imi spuse sec. Acum?
Am ranjit cu toti dintii si mi-am aruncat brațele în jurul lui,strangandu-l.
-Acum!
Alek ofta teatral și se ridică de pe scaun.
Nu observasem ca discutiile au încetat și m-am înroșit când i-am văzut pe toti holbandu-se la noi. Bebe se uita ranjind cu sprâncenele ridicate.
Alek ii ignora și mă lua de mână.
Dar tot nu puteam sa imi iau ranjetul de pe față.
Aveam un sentiment bun in legatura cu asta. De ce nu l-am rugat mai devreme?

Love Stories Vol III - BrokenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum