Am deschis ușa brusc și am tresărit speriată,înjurand infundat. Intrasem într-un piept tare,iar când mi-am ridicat privirea,genunchii mi s-au înmuiat.
M-am prins cu o mana de tocul ușii,înghițind în sec,iar cu cealaltă imi strângeam geanta cu toata forta.
Steve ma privea amuzat,de sus pana jos,poposind cu privirea pe pieptul meu.
Inima mi se zbătea în piept,ca nebuna, iar eu rămăsesem fără aer.-Te-am cautat,mi-a spus. Am crezut ca te-au trimis nemernicii aia acasa.
Mi-am umezit buzele,mi se uscase toata gura,iar nodul ce imi apăruse în gât,ma impiedica sa scot orice altceva pe gura,înafara de niste chitaituri patetice.
-Ai băut?ma întreba cu ochii mijiti. Vino,continuă uitandu-se pe coridor, e prea multa lume aici.
Nu era nimeni.Ma apuca de mana si ma trase după el.
Pielea ma furnică acolo unde ma atingea,iar eu nu puteam nici sa înghit.
Dar aveam un gol în stomac, mare cât o gaură neagră,iar tot corpul imi fremata.
Steve! Steve era aici! Si ma luase de mână!
Dumnezeule!
Parca visam! Ma simteam de parca eram intr-unul din visele mele.
Nu imi venea sa cred!
De ce nu am fugit eu de acasa la fiecare petrecere?!Steve intra in prima camera de lângă scări și închise usa.
Ma gândeam daca e posibil sa mori de fericire!
Lumina era aprinsă,asa ca am putut să îl studiez în voie.
Era îmbrăcat într-o pereche de blugi largi și un maieu lalai ce ii lasa brațele și pieptul la vedere. Nu era la fel de masiv ca si fratii mei, Hunter si Hardin erau musculosi, dar Steve.. el..
Mi-am strâns ochii,apoi i-am deschis și m-am uitat în ochii lui.
Avea ochii căprui,cu tente aurii,ce în momentul acela ii sclipeau amuzati,avea un maxilar puternic și niște buze carnoase,pe care imi doream sa le ating.
Stând în fața mea,mi se părea perfect.
Am înghițit în sec si am rosit când l-am văzut privindu-mă printre gene,cu un zâmbet în colțul gurii.Steve a oftat,apoi si-a pus telefonul pe comoda din fata patului.
Eu tremuram ca varga lipită de usa.
Dumnezeule!
Rhea ar stii ce sa faca!
Eu pur si simplu stăteam împietrită,mută și proastă,holbandu-ma la el.
Steve a oftat din nou,apoi s-a apropiat de mine,până ce am ajuns chiar să respirăm același aer.
Aproape am leșinat când mi-a prins o suvita de par între degete.-Esti foarte frumoasă,mi-a spus,iar eu am clipit ca o proastă. Din nou.
Imi venea sa imi scot telefonul și să îl înregistrez,sa il ascult pe repeat.
-Ma bucur ca nu te mai tin Hardin si Hunter doar pentru ei,a continuat și mi-am mușcat buzele. Nu te mai tin,nu? M-a întrebat,apoi s-a apropiat și mai mult de mine.
Picioarele amenințau să imi cedeze,iar inima imi batea nebunește în piept,într-un ritm alarmant. Chiar era adevarat? Chiar eram într-o cameră cu Steve,doar noi doi?
- Pot sa te sărut?Fir-ar să fie!
Creierul meu a facut scurtcircuit când l-am auzit și a clacat de tot când Steve si-a lipit buzele de ale mele,impingandu-ma în usa.
Picioarele mi-au cedat,iar eu m-am lăsat pe Steve.
Simțeam fiori în tot corpul,ca niste gadilici,dar ceva mi se incolacea în stomac,ceva ciudat,de parca nu era bine ceea ce făceam.
Dar se simțea atat de bine...
Am alungat sentimentul și mi-am băgat mâinile în părul lui.
În visele mele Steve avea părul moale,perfect,dar în realitate era plin de gel,asa ca abia mi-am scos degetele din el,fără să i-l rup,și mi-am pus mâinile pe umerii lui.
Steve a mormăit,apoi m-a mușcat de buza,cam tare, și m-a dezlipit de usa.
Dar săruta bine. Si era Steve!
Nu erau artificiile la care visasem,dar ceva tot era acolo.
Mi se învârtea capul sau se învârtea totul,nu stiu,dar simțeam că plutesc ca un fulg,iar Steve este singurul care ma tine ancorată de ceva.
Oricum,era primul meu sărut,asa ca m-am topit putin cate putin,până am uitat și cum ma cheamă.Mi-am plimbat mâinile pe brațele lui și am suspinat când limba lui a atins-o pe a mea,începând apoi un dans necunoscut pentru mine.
Steve a chicotit,apoi m-a sărutat iar.
M-am cutremurat când degetele lui au ajuns pe fundul meu,dar auzindu-i cuvintele frumoase pe care mi le spunea,l-am lăsat să mă strângă.
CITEȘTI
Love Stories Vol III - Broken
Teen FictionReușește să își dea toata viata peste cap la prima petrecere la care merge pe furiș. Drept consecință, este trimisă la un internat pentru doi ani. Dar cand se intoarce, nimic nu mai este la fel. Prietena cea mai bună este dispărută fără urmă. Fraț...