Capitol 2

768 50 9
                                    

-Bineinteles ca se duce la școală!exclama tata,atintindu-ma cu o privire ce m-a înghețat pe loc.
-Dar tati,am început cu o voce mica,până am tăcut de tot.
Frații mei mi-au aruncat priviri îndurerate peste masa,iar mama si-a facut de lucru cu asezatul mancarii.
-Mai ai o săptămână,Marina,continuă pe tonul acela,care ar putea îngheța și Sahara. Doar nu ai de gând să te duci la piscină,la petrecerea aia dezmatata, nu-i asa?
Am înghițit în sec, inrosindu-ma.
Apoi mi-a picat fisa.
Logic,tata era și el în grupul școlii. Asa ne supraveghea pe mine si pe fratii mei.  Diferenta era ca despre ei nu se posta nimic,absolut nimic,nici macar o amarata de poza,daca nu erau de acord. Dar dacă tata știa că toți e duc la piscina,sub nicio formă nu aveam sa merg.
Mi-am înghițit lacrimile de frustrare și am mai luat o imbucatura din micul dejun,ce avea gust de amărăciune.
M-am forțat să termin tot din farfurie. Nu aveam sa fac nicio scena. Nu,daca voiam să mai merg pe picioarele mele.

Am urcat in masina mea și i-am ignorat pe Hunter și pe Hardin,cu tot cu alinarile lor,pe care nu le voiam!
De ce nu m-am născut și eu băiat?
Am ajuns pana și la gândul ca mi-as fi dorit o altă familie!
M-am frecat la ochi și am accelerat,până am ajuns la fabuloasă viteză de 60 km/h. Era deja prea mult pentru mine.
Am pufnit,brusc enervata.
Mi-aduc aminte când Evelyn, fiica lui Mario și a Rebeccai a dispărut,acum câteva luni,împreună cu Rebecca. Toata lumea a fost mobilizata și le-au cautat peste tot. Cel puțin,la noi acasa,daca vorbeam mai tare,tatei ii sărea tandara. De parca dispărusem noi,nu ea.
O uram! O uram pentru atenția pe care o primea și pentru că ea a disparut.
Mi-as dori sa dispar și eu!

Mai ales acum,când stiu ca si Steve o sa fie acolo. Iar eu nu!
Si mai am doar câteva dati,daca sunt norocoasă, în care pot sa il vad.
Apoi, stiu de la băieți, ca el o sa plece in vacanta cu familia lui prin Europa. Si la toamna,se duc toti la aceiasi facultate,în New York.
Norocoșii!
Eu mai am un an.

Am oftat și am parcat în curtea liceului,strangand din dinți. Erau doar câteva masini parcate în jurul meu. Bineinteles,toți erau la piscină.
Toti,inclusiv Rhea.
Dar pe ea nu puteam fi supărată. Sau invidioasă.
Era prietena mea cea mai bună! Ma bucuram ca ea era acolo,deși tot ce putea sa faca era sa il privească pe Hardin. Dar ma bucuram pentru ea,căci și eu la fel as fi facut. M-as fi holbat la Steve,ca o hartuitoare,sorbindu-i fiecare gest,chiar dacă majoritatea gesturilor lui ii cam trădau prostia,era Steve.
Am oftat din nou si am coborât din mașină.

Aproape adormisem cu capul pe banca,visându-mă la plaja,la piscina minunata a mamei lui Evelyn,când am deschis ochii brusc,speriată. Cineva ma prinse strâns de umăr.
-Oare vreau sa stiu de ce ranjesti în somn?
-Rhea? Am clipit buimacă,iar fața prietenei mele devenea din ce in ce mai clară. Rhea!
Am sarit de pe scaun și am privit-o uimită.
Era îmbrăcată cu o rochiță de vară,alba,lungă,dar ii puteam vedea costumul crem de baie pe sub ea. Arata minunat în contrast cu părul ei blond nisipiu si cu ochii aia verzi. Se bronzase ceva.
-Bineînțeles că eu! Câte superbități asa,cunosti?
Împinse aerul de sus în jos pe lângă corpul ei,aratandu-si intreaga splendoare și m-a pufnit râsul.
- De ce esti aici? Adica,ma explic vazand-o incruntandu-se,nu ca ma plâng,dar iubire,băieții erau acolo. Hardin era acolo.
Rhea ofta clatinand din cap.
-Iar tu esti aici și ma apreciezi!
-Asta-i adevarat!Ii sar în brațe și o strâng. Ti-am mai spus cât de mult te iubesc?
-In fiecare zi,dar imi place sa te aud! Continuă,te rog! A chicotit sugrumat in părul meu. Deci,vrei sa stam și să vegetam în clasa?
A fost rândul meu sa oftez.
-Tata încă urmărește grupul școlii.
-Ah! Fir-ar să fie! Lasa, baby, mai avem câteva zile,apoi, imi spune pe un ton misterios, i-am convins pe ai mei sa vorbeasca cu ai tai. Macar sa incercam.
-Of, Rhea! Cat mi-as dori sa vin cu tine!am exclamat și chiar vorbeam serios,chiar dacă era vorba de doar două săptămâni în Nevada,la vreo 130 de kilometri de Las Vegas,în pustiu. Acolo trăiau bunicii prietenei mele,iar ea pleca în fiecare început de vacanta,pentru două săptămâni.
As fi plecat oriunde,numai sa scap din lesa tatei.
-O sa ii convingem noi. Si daca nuuu, lungi cuvântul făcându-mă să mă încrunt,am pregatit deja un plan,pe care îl punem în aplicare chiar azi.
-Ce plan, frumoasă Ra?
Rhea ma privi cu ochii mijiti și buzele tuguiate, auzind porecla ce o primise de la Hardin,cand era beat. Dar ea tot era în pragul unui leșin,de fiecare dată când o auzea.
Își drese glasul.
-Mda, si cum spuneam. Vineri se da o ultima petrecere de sfârșit de an! Nu putem lipsi Mars,se miorlai. Inima mi se strânse și imi doream atat de mult sa merg.
- Rhea,stii ca eu nu pot.
-Astea sunt detalii. După premiera claselor mari,mergem la tine,stam cuminți toata ziua,apoi o ștergem.
Imi spuse cu ochii mari.
- De ar fi atat de simplu...
-Este chiar atat de simplu. Băieții ne sunt datori,asa-i?
-Da,dar..
-Asa ca,o sa le spui sa ne ia si pe noi,după ce suntem sigure ca ai tai au adormit. Iesim tiptil din casa si ne întoarcem înainte ca ei să își dea seama. Haide Mars,stam o oră,maxim doua. Nu merg fără tine,stii doar.
Uff!
Mi-am umflat obrajii și am expirat prelung.
-Atunci,asa facem.
Începu să chitaie,apoi ma trase afară din clasa goală.
Oricum,nu se mai făceau ore, nu cu adevărat.
Profesorii ne lăsau să facem ce vrem în clasa.

Love Stories Vol III - BrokenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum