Capitol 7

711 58 11
                                    

Zilele au trecut mecanic,asa cum m-am simțit și eu.
Nu m-am mai intersectat cu tata prea mult,din fericire pentru mine.
Dar nici nu am mai stat acasa  ziua.
Mi-am căutat spațiu,cel pe care îl găsisem din Anglia, era prea mic pentru ceea ce vreau eu.
Mi-am căutat și un apartament,dar încă nu am curajul necesar să spun că ma mut. Ma tine ceva,ca și cum..of!
Încă nu ma simt pregătită. Parca ma tine ceva în blestemata asta de casa!
Bine,exagerez. Au fost si momente..mai putin tensionate : când ma trezeam dimineața în bubuiturile basilor din camera lui Hunter,când o luau pe mama pe sus și o pupau, când ma luau pe mine si ma pupau..
Ochii mi s-au impaienjenit și mi-am sters colțurile ochilor.
Au plecat. Acum trei zile,au plecat,iar mie imi este atat de dor de ei..
Oftez și ies din dus.
Jess încă mai are lucruri de pus la punct,asa ca inca nu imi vine sa ma apuc de magazin. Dar asta nu ma opreste din a cauta spații și materiale și a desena tot restul zilei.
Dar astăzi vreau altceva.
Este vineri și cum toata lumea ar trebui să fie la piscină,as putea avea lacul doar pentru mine.
Zâmbesc în timp ce ma sterg rapid,apoi ma îmbrac cu costumul meu preferat de baie,cel alb.
Ma studiez în oglinda apoi ma încrunt. Mi se văd toate cicatricile,ca și cum ceva cu unghii boante s-a cățărat pe spatele meu. In nenumarate randuri.
Dezleg repede siretul sutienului și il arunc în sifonier.
Trag aer în piept si ma aplec după alt costum. Nu vreau sa las asta sa imi strice dispoziția.
Asa ca îmbrac un costum întreg,fără maneci, negru. Nu acoperă tot,mai raman vreo câteva,dar este mult mai ok.
Apoi ma încrunt din nou. Ma dezbrac iar,nervoasă.
Imi pun costumul meu preferat,din două piese.
Imi pun o rochie scurta,imi iau slapii și ies din camera.
Din bucătărie se aud zgomote,semn că mama si-a inceput veșnica treaba,asa ca trec sa o pup.
Dar când intru,tata este la masa,cu o cafea în mână.
Se incrunta când ma vede.
-Unde te duci?Ma intreaba rapid.
-La lac,raspund sec și ma duc spre mama,pupand-o pe obraz. Ne vedem mai tarziu.
-Cu cine te duci?
Ma întorc spre tata,nervii mei fiind deja activati din cauza costumului.
-Singura.
El pufni neîncrezător. Pulsul a început să o ia la goană, iar nodul mi s-a format în gât. Nici n-am incercat sa il înghit.
Am iesit repede,înainte ca el să îmi fure orice urmă de energie.
M-am urcat in masina mea și am deschis toata geamurile.
Ce cald este!
Apoi am zâmbit când am auzit-o pe Halsey. Imi făcusem un nou CD,asa ca am dat volumul tare și am accelerat.
Trebuie să duc și masina la verificat,dar nu astăzi.
Nu le-am mai luat mașinile fraților mei. Cand o sa am chef de viteză,o sa iau una din ele. Momentan,e bine asa,cu limita mea de 60 km/h.

Lacul este superb,lin ca o oglindă întunecată. M-am încruntat uitandu-ma la el.
Cine naiba intra in el?!
Ma fusesem aici,dar cu Rhea,cu frații mei.
Cum de nu m-am gândit că n-o să intru singura? Cine stie ce naiba vietuieste în întunericul ala?!
M-am cutremurat,apoi mi-am tuguiat buzele.
La naiba,nu am facut drumul asta degeaba!
M-am dezbrăcat,apoi am pus prosopul pe jos,mi-am luat limonada și am dat volumul muzicii mai tare.
Aveam sa ma bronzez. Vremea de rahat din Anglia nu m-a lăsat să o fac,iar la piscină nu am putut.
Dar aici,singura?
Oh,da!
M-am așezat pe prosop zâmbind și mi-am inchis ochii.

Cred ca am adormit,căci am tresărit speriată când o muzica,o altfel de muzică fata de ce am eu,a bubuit lângă mine.
M-am ridicat speriată pe coate și am văzut cum lângă mine parchează o mulțime de mașini.
Panică mi-a umplut sufletul și m-am ridicat brusc,cautandu-mi rochia.
Dumnezeule! Număr șase masini si două jeep-uri decapotabile ,pline cu adolescenți.
La dracu! Nu pot sa am și eu un pic de liniște?!
Mi-am gasit rochia și am imbracat-o rapid.
Muzica si rasetele se împleteau și m-am uitat la fețele tuturor.
Ii cunoșteam pe majoritatea.
Gâtul mi s-a uscat când l-am văzut pe Alek râzând,coborând din masina lui neagră,misterioasă.
M-am trezit zâmbind și eu,apoi m-am încruntat.
De ce dracu zâmbesc ca o idioata? Pf!
Dar nu m-am abținut din a ma holba.
Mi-am lăsat coatele pe plafon și l-am studiat putin.
Este îmbrăcat cu o pereche de pantaloni scurti negri și un maieu alb lalai, ce ii lasa mușchii conturati ai pieptului la vedere.
Mi-am lins buzele.
Tocmai pasează un bax de bere unui băiat,iar gropitele alea delicioasă? Mmm..le vad de aici!

Love Stories Vol III - BrokenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum