Aveam pielea hipersensibila și simțeam fiecare fibră de material cum ma atinge. Rochia mi se stransese în jurul abdomenului, dar o simțeam de parca ma sugruma. Am început să trag de ea,bajbaind cu degetele,dar Alek fu mai rapid. Ma ridică într-o fracțiune de secundă și mi-o scoase.
Apoi mâinile lui se lipira de pielea mea.
Am gemut si mi-am mușcat buzele când cu o mână ma strânse de sânul stâng,iar cealaltă..
- Nu cred ca pot sa o iau usor,gafai. Si.. sa ma ia dracu! Cat esti de uda.
Eram.
- Nu vreau sa o iei usor,am spus gâfâind. Depasisem în mare partea mea rușinoasă fata de Alek. Poate acum câteva luni sau chiar zile,mi-ar fi fost rușine de vocea mea. Dar acum...
Mi-am pus palmele pe obrajii lui și l-am tras deasupra mea. Alek începuse să coboare,dar am avut parte de destulă joacă. Il voiam. Si il voiam acum!
In minte mi-au revenit imaginile cu el si tipa blondă. Si felul cum..
M-am cutremurat. Nu! Nu vreau sa ma mai gandesc la asta. Acum suntem doar noi. Dar totusi,voiam și eu ce au avut ei. Voiam să îl văd dezlănțuit.
-Marina,gemu.
- Alek,nu-mi pasa nici daca intra in camera toate fostele tale. Nici dacă intră frații mei. Daca nu te dezbraci acum,o sa.. Nu stiu ce o sa fac,dar o sa fac!
Alek începu să râdă usor,ma sărută apoi se ridică.
Pantalonii lui zburara într-o clipită, la fel și tricoul. Si inainte sa pot sa ma bucur de felul în care arată,Alek se poziționa deasupra mea.
- Mai bine?
-Mult mai bine!
Am chicotit gandindu-ma la Snikers. El este Snikersul meu.
Mi-am pus palmele pe obrajii lui,iar Alek inchise ochii.
-Prezervativ!mârâi chinuit.
Am zâmbit când se ridica și lua un prezervativ, pe care si-l puse în timp record.
Imi fremata tot corpul,iar durerea dulce din pântec imi făcea sângele sa fiarba.
Asta era! În sfârșit!voiam sa tip,dar cred ca ar fi fost aiurea.
Tocmai când Alek se arunca între picioarele mele,ușa vibra sub pumnii cuiva.
Mi-am strâns maxilarul frustrata și m-am uitat la Alek. Și m-a bufnit rasul.
Îmi era un pic mila,doar un pic,de cel care încerca să rupă ușa.
-Dacă nu pleci chiar acum,o sa îți indes ușa pe gat!mârâi Alek,dar vocea înăbușită a lui Bebe ma făcu sa ma incrunt.
Usor usor,fluturașii din stomacul meu își luau zborul,iar ceata din creierul meu se risipi.
Mi-am tras un tricou de al lui Alek pe mine și mi-am trecut absenta degetele prin par.
Ce naibii s-a întâmplat?
-Chiar îmi pare rău, Bebe îmi zâmbi strâmb,a scuze,dar fata ii ramase serioasa. Ai spus sa te anunț daca se întâmplă din nou. Orice-ar fi,sa te anunț.
-Fir-ar al dracului! Du-o pe Marina acasă.
Alek tranti ușa de la baie și chiar și cu dusul curgând,tot ii auzeam înjurăturile colorate. Cred ca vorbea la telefon.
-Îmi pare rău iubire,dar este ceva urgent.
M-am încruntat.
Ok,înțeleg ca nu vrea sa îmi spună despre ce este vorba,dar Alek de ce nu îmi spune?
-Haide sa te duc acasă. Alek o sa aibă treaba în seara asta,deci dacă vrei stau eu cu tine. Vedem un film,ceva.
-Ce treaba are?
M-am uitat pe jos după chiloți și poate dacă nu îmi simțeam tensiunea crescând, poate m-as fi rușinat.
-Hm. Pai..în legătură cu pista. Oricum,nu avem cum sa îl ajutam.
-Aha. Și ce este în legătură cu pista?
Cum naibii au ajuns chiloții lângă ușa?
Mi i-am tras pe mine și am hotărât ca este prea mult sa îmi caut hainele. Cred ca Alek mi-a și rupt ceva,deci tricoul lui care îmi ajunge pana aproape de genunchi trebuie sa fie de ajuns. M-am încălțat și m-am uitat la Bebe.
Oare s-a întâmplat ceva cu prostul de Steve? Inima a început sa își schimbe ritmul.
-Chiar trebuie sa plec,îmi spuse Alek în timp ce își trase un alt tricou negru din dulap. Și tu trebuie sa te duci acasă.
-Este vorba de Steve? Din cauza ca..
-Nu este vorba de Steve,marai Alek cu dispreț. Si as aprecia dacă nu i-ai mai rosti numele niciodată. Du-te acasă Marina.
Ok,m-am saturat sa îmi spună toată lumea ce sa fac!
Alek ma sărută scurt pe buze,atât de rapid încât nici nu am avut timp sa reacționez. Am clipit ca o proasta.
În camera eram doar eu și Bebe.
Bebe își drese glasul și se pare ca nu sunt singura care își dorește sa fie oriunde altundeva, decât aici.
-Ti-am luat eu mașina de pe pista. Sper ca nu te superi.
-Chiar nu,îți mulțumesc. Nu e nevoie sa vii cu mine. Nu am apucat sa ma ocup de camera lui Jess,asa ca am treaba.
Am întins mana,iar Bebe îmi dădu cheile fără niciun alt cuvânt.
CITEȘTI
Love Stories Vol III - Broken
Teen FictionReușește să își dea toata viata peste cap la prima petrecere la care merge pe furiș. Drept consecință, este trimisă la un internat pentru doi ani. Dar cand se intoarce, nimic nu mai este la fel. Prietena cea mai bună este dispărută fără urmă. Fraț...