Η αναποληση μου σταματα. Κοιτάζω την είκονα της.
Θέλω να την νιώσω, να μυρίζω το άρωμα της ,να την χάιδευω και να την βλέπω να ανατριχιάζει και να αναστενάζει.
Να κάνουμε έρωτα σαν άνθρωποι, σαν δράκοι και σαν dragonfairians. Είναι το ταίρι μου!
Σαν δράκος είμαι καταδικασμένος να βρίσκω ολοκλήρωση μόνο σε εκείνη.Μα ακόμα και αν δεν ήμουν καταδικασμένος, μόνος μου θα επέβαλλα την τιμωρία μου. Σαν άνθρωπος λαχταρώ να γινόμαστε ένα .Γονατίζει. Σχηματίζει αηχα το όνομα μου με τα χείλη της.
Δάκρυα λαμπυρίζουν στα μάτια της.Ξαφνιάζομαι. Μήπως κατάλαβε πως την παρατηρώ αλλά πώς;
Οι οφθαλμοί της γυρίζουν-παράξενο θέαμα- και
χάνει τις αισθήσεις της.Βλέπω την ψυχή της να βγαίνει από το σώμα.Κατάλαβα τι κάνει!
Έχουμε μόνο δύο λεπτά. Εγκαταλείπω το σώμα μου.
Η προστατευτική αύρα θα το κρατήσει ασφαλή όσο λείπω.Αγκαλιάζομαστε. Αν είχα καρδιά θα χτυπούσε δυνατά.
Δεν ξέρω που αρχίζει η δική μου και που ξεκινάει η δική της ψυχή
Γινόμαστε ένα, ακούω τις σκέψεις, νιώθω τα συναισθήματα της."Τα αστέρια μας ακόμα λάμπουν στην γη Νοέλ ".
Αναστενάζω, πάλι αυτή η φράση!
"Νομίζαμε πως υπήρχε και άλλο ζευγάρι σαν εμάς που εμπλέκονταν με την συμφωνία, θέλαμε να τους προστατέψουμε για να μην περάσουν τα ίδια με εμάς.Ήταν παγίδα!
Η διαίσθηση μου ομως πως κάτι συμβαίνει αποδείχθηκε σωστή.
Παρακολουθούσα το σπίτι τους.Συγχώρεσε με! Το έκανα κρυφά από εσένα.Εκείνο το βράδυ, όλα μοιάζανε φυσιολογικά στην έπαυλη τους.Μέχρι που ξεκίνησε ο εφιάλτης.
Έτρεξα για να τα γλυτώσω όμως μπόρεσα μόνο να τιμωρήσω.
Έφτασα αργά Νοέλ...Η οργή μου σ'αυτό που είδα...Έχασα τον έλεγχο.
Έχασα τον έλεγχο.Αίμα παντού, αθώο αίμα και ύστερα ενόχο.
Σκότωσα άνθρωπο. Λάθος!Οχιάνθρωπο.Ενα τέρας με ανθρώπινο περίβλημα.Μόλυνα την υπόσταση μου. Πρέπει να τιμωρηθω
.Να τιμωρηθώ, να εξιλεωθώ και να προστατέψω."Παίρνω μια βαθειά ανάσα, τι στο καλό λέει;
"Τα αστέρια μας κινδυνεύουν.Το νιώθω μας καλούν, ασε με να χαθω πήγαινε να τα σώσεις. Πήγαινε να τα σώσεις, εγώ ήδη έχω συμφωνήσει να χαθώ για πάντα, να προσφέρω το αίμα μου στο έδαφος για να σφραγιστεί μια καινούργια συμφωνία. "
Είμαι μπερδεμένος, πολλές πληροφορίες και πολύ λίγος ο χρόνος που έχω για να τις επεξεργαστώ.
YOU ARE READING
Η θυσία #Scifi2020
Science FictionΠρωην τιτλος Παιχνίδια θανάτου Ελα να ανακαλυψείς ενα βιαιο ρομαντικό παραμυθι σε δυστοπικο τοπιο. Όλα τα δικαιώματα είναι κατοχυρωμένα απαγορεύεται η αντιγραφή της ιστορίας χωρίς αναφορά συγγραφέα και χωρίς την άδεια μου. copyright © 2018-2076 A...