Οι εκδικητες ζουν ακομά

14 3 0
                                    

Συγγνωμη για το φτωχο κειμενο ομως απο τοτε που ξεκινησα το
wattpad γραφώ σε smartphone τα τρία πρωτα χρονιά σε mini και τα επομενά σ´ενα μεγαλυτερο και οσοι εχουν την εμπειρεια καταλαβαινουν ποσο περιοριζει. Με το καιρο θα το βελτιωσω.

×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Μεταφερουν το ακινητο σωμα της μαζι με ολο το εξοπλισμο σε δικιά τους κλινικη ωστε να επιβλεπούν την καταστασή της.
Δεν μπορουν να πιστεψουν πως βρισκονταν εδω και εφτα χρονια σε κωμα σε ενα μικρο και ετοιμορροπο νοσοκομείο.

Ο γιατρος  που την εξεταζει σκυβει στο αυτι της
"Ονειρεψου πριγκηπισσα, θα είναι τα τελευταια σου ονειρα πριν τον εφιαλτη"

Αντιλαμβανετε πως ηδη εχουν μπει και γυριζει να τους δει.

Μπορει να είναι ντυμενοί ανεπισημα, ομώς δεν μπορει να ξεχασει την θεση που εχουν στην κοινωνια και την ταξικη τους διαφορά, σε ενα ταχα ισοτιμό κοσμό.
Σπουδασε με την βοηθεία τους, με  βαρυ ανταλλαγμα ομώς,  ηταν ενα παιχνιδί, ενα δικο τους παιχνιδι.

Ολοι  φορανε ρουχα που καλυπτουν τελεία το σωμα τους λες και υπάρχει ακομα  χειμωνας οπως στην παλαιοηλιακή εποχή αλλά φτιαγμενα απο ελαφρα καλοκαιρινα υφασματα.
Έχουν φροντισει να καλυψουν το κεφαλι τους και τα ματια τους
με καπελα και μαυρα γυαλια.

Μια είκονα τελειως γελοία σε περιπτωση που η αμφιεση τους είχε ως στοχο να μην τους προσεξούν.

"Ασε μας μονούς!"

Δεν καταλαβε απο που ηρθε η προσταγη, προσπαθει εδω και λιγα λεπτά να ηρεμησει για να μην φανεί το τρεμουλο.
Η καρδια χτυπα σαν ταμπουρλο και τα χερια του ιδρωνουν.

Στεκετε ακινητος και τους κοιτα με δυσπιστια.

" Αν της συμβει κατί,  το φταιξιμο σε εμενα θα πεσει."

Ενάς απο τους τεσσερις κανει  βηματα προς το ζωτικο του χωρο.

"Κυ...Κυρίε  Ντεβενσον ;"

"Θελετε μηπως την παλια σας  θεση κυριε Μιχαληκοπουλέ ;  Μας εχετε λειψει, τι λετε; Ευκαιρία να θυμηθουμε τα παλιά."

Χλωμιαζεί , το σωμα του αντιδρα αυτοματα και τα ποδια του περπατουνε προς την εξοδο σαν να  αποκτησαν δικη τους θελησή.

Εχουνε μεινει μονοι  μαζι της.

Θα την  είχαν ηδη ξεφορτωθεί ομως εχεί τις απαντησείς που χρειάζοντε.

Η θυσία #Scifi2020Onde histórias criam vida. Descubra agora