Αιμιλια η αρχη του κακού

17 4 2
                                    


Μικρα Ασία Κορδελιό 1895

Η Αιμιλία βηματιζει σιγά-σιγά με δειλά βήματα.Προσπαθεί να μην είναι ταραγμένη.Μέσα στην αγκαλιά βαστάει το κοριτσάκι της .Δίπλα της ο Μένανδρος κρατά το αγοράκι τους. Ο υπηρέτης του κουβαλάει τις βαλίτσες τους.

Ένας σωματώδης άντρας τους κλείνει το δρόμο.

"Ο αγαπημένος μου φίλος, ο αδελφός που δεν είχα ποτέ και η γυναίκα μου...Ποιός θα το φανταζόταν! Βρήκες λοιπόν φίλε μου τον εραστή της γυναίκας μου. Τι λες λοιπόν θα τον τιμωρήσουμε μαζί ;"

Πηγαίνουν τρομαγμένοι προς τα πίσω,μπαίνουν στο δωμάτιο που έχει το γραφείο του.

Σφίγγει και ξεσφιγει το όπλο που κρατά.
Το σαγόνι του τρέμει.

Η Αιμιλία προσπαθεί να τον ηρέμησε.

"Σε παρακαλώ λογικέψου! Λυπήσου τουλάχιστον τα παιδιά! "

Την κοιτάζει σαν να μην υπάρχει.

Μοιάζει τώρα πιο ήρεμος αλλά το πρόσωπο του που έχει γίνει κατακόκκινο προδίδει την
οργή που νιώθει.
Μικρές σπίθες βγαίνουν από το χέρι του.

Η φωνή του ακούγεται βροντερή και αυστηρή.
Η καρδιά τους αρχίζει να χτυπά σε ένα πιο ταραγμένο ρυθμό.

"Μπορείτε να πάτε οπου θέλετε είστε ελεύθεροι αρκεί να μην σας ξαναδώ.
Αλλά τα παιδιά θα τα άφησετε εδώ! Από την στιγμή που αποφάσισε να γίνει παστρικια σου δεν έχει δικαίωμα να λέγεται μητέρα."

"Φι..φίλε ήρεμα....Δεν μπορείς να ρίξεις αίμα
ανθρώπινο στην γη. Μην ξεχνάς ποιοι είμαστε στην πραγματικότητα. Θα μολύνεις την υπόσταση σου...Η Αιμιλία και εγώ είμασταν ηδη παντρεμένοι
όταν την γνώρισες. Προ...προηγουμαι....Δεν φταίει εκείνη.
Ήμουν χαμένος τέσσερα χρόνια...
Ήταν η αποστολή σου και πήγα στην θέση σου, με έπιασαν...Βασανίστηκα αντί για σένα...
Μου χρωστάς...Μην ξεχνάς πως μου χρωστάς!
Εκείνη ήξερε οτι το καράβι μου βούλιαξε και πολλοί χάθηκαν στο πάτο της θάλασσας...
Δεν ήξερε πως εγώ...Ξέρεις..."

Κοίτα για λίγο ψηλά, φευγαλέα, ίσα ισα για να τον δει ο φίλος του.

"Σε γνώρισε ενώ πίστευε πως είναι χήρα.Μου έγραφες για την σύζυγό σου αλλά ποτέ δεν φαντάστηκα πως η δική σου Αιμιλία και η δική μου είναι το ίδιο πρόσωπο. Όταν γύρισα πίσω για να την βρώ, είχε ηδη φύγει από την Σουηδία και οι φίλοι της μου είχαν πει πως είχε μετακομίσει στην Αμερική και είχε ξεκινήσει καινούργια ζωή, με ένα νέο σύζυγο και παιδιά.Όταν άκουσα πως είχε παιδιά-κάτι που δεν ίσχυε τότε και με είχαν παραπληροφόρησει- αποφάσισα να την ξεχάσω."

Η θυσία #Scifi2020Donde viven las historias. Descúbrelo ahora