נ.מ ויל
אז כולנו, כל החצויים שהיו המחנה כיבינו את המדורה, עשינו מעגל ולקחנו בקבוק. ניקו ישב לידי והיה די מנומנם ומשועמם אבל הכרחתי אותו להשאר, אולי הוא יהנה. אנבת' סובבה את הבקבוק והוא יצא עליה ועל ילד אחד מביתן הפייסטוס, נראה לי שקוראים לו מקס והוא שאל ילדה בשם אריאל ''אמת או חובה?'' שאל מקס והיא ענתה:''חובה'' וכמה חצויים צעקו אווו ברקע, זה היה די מצחיק עד שצחקנו טיפונת כל החצויים ומקס אמר: חובה עלייך לקפוץ לאגם. הוא אמור להיות קפוא עכשיו''. והיא פשוט קמה ועשתה את זה, וחזרה אלינו רועדת מקור. לאחר שהתחממה קצת (בעזרת ליאו) סובבה את הבקבוק שיצא במקרה עליי ועל דרו מביתן אפרודיטה. ''אמת או חובה?'' שאלה ואני עניתי:''חובה'' ''חובה עלייך לנשק את הבת הכי יפה כאן בענייך.'' אויש זה נדוש. ברור שהיא תעשה את זה. פתאום ניקו נראה ערני, ציפה לראות מה אעשה. אוח הוא נראה די חמודי ככה ''נו'' אמרה דרו. אופס כנראה שקעתי בניקו. נאנחתי, ''בסדר'' אמרתי ופניתי לילדה שנראתה די יפה- שיער גולש בצבע ג'ינג'י ועיניים בצבע דבש, מנומשת טיפה ונראת חייכנית. התקרבתי אליה ונשקתי אותה בלחי, וחזרתי לשבת. דרו נראתה מעט המומה שבאמת עשיתי את זה, בטח חשבה שזאת תהיה היא. סובבתי את הבקבוק שיצא על ליאו וניקו, היו קצת חצויים כי בכל זאת, החופש עמד להסתיים והמון התכוננו לעוד שנת לימודים נוראית. ''אמת או חובה?'' שאל ליאו עם פוקר פייס ואיכשהו פנים יותר שדוניות, זה אפשרי? את ניקו והנומנם שענה:''אמת'' ''אמת שאתה חייכת היום'' כמה ילדים ציפו לדעת אם זה נכון- ניקו-הילד-שלא-מחייך-אף-פעם! ''אמת'' ענה ניקו, הרי ראיתי את זה קורה. ניקו סובב ויצא על מישהו מהביתן שלי, אפולו ומישהו מהרמס, אבל ניקו נראה עייף מדי אז לקחתי אותו לישון, הרמתי אותו- למרות השרירים, הוא היה קל באופן מפתיע. הנחתי אותו במיטה בביתן האדס ופתאום שמעתי אותו אומר:''לא'' ''לא אותו'' ''די!'' ומזיל דמעה. מהר ניערתי אותו עד שהתעורר ואמרתי לו:''מה קרה??'' ''סיוט''
''על מה?''
''עלייך''
''עליי?'' הופתעתי. הושבתי אותו על המיטה והתיישבתי לידו. ''חלמתי שההוא, הקוסם האפל הזה, חוטף אותך ומאיים להרוג אותך.'' חיבקתי אותו, חיבוק מלא דאגה והקלה עליו. ''מזה בכית?'' שאלתי. ''טוב, כן. אתה חשוב לי ויל.'' אמר וחזר לישון. לפני שהלכתי נשקתי למצחו ויצאתי. אוי לא. זה קרה הרגע? יצאתי אדום יותר מעגבנייה, זה בטוח.עם כמה שזה היה מוזר, אבל הייתי חייב.סליחה אם יש שגיאות או טעויות וזה...
אני מנסה😃
מוזמנים להגיב, לשפר, לתת רעיונות להמשך...אפילו להצביע🙃
YOU ARE READING
חצויים? הוגוורטס? פחחח נגיד *גמור**
Aventuraברוכים הבאים/ השבים! הסיפור שלי מתרחש בהוגוורטס אבל בדרך קצת שונה- לאין אף היקר שלנו אין נכד, אבל מה קורה כשמגלים שהוא בעצם... לא. אני לא מגלה! ודמבלדור לא עושה ישיבה עם המסדר כמו בדר''כ אלה הכל כרגיל, עם סודות שהוסתרו המון זמן מהחצויים! (ולא, זה לא...