ביי ביי חנות אהובה

350 27 129
                                    

נ.מ פייפר

דיברתי עם ג'ייסון, אנחנו כל כך עומדים לויל וניקו להודות ברגשות שלהם. הם כל כך עיוורים!
כן, נכון, באהבה לא מתעסקים אבל...
ניקו עצוב ובודד, הוא חייב מישהו איתו. וזה לגמרי ויל.

יש לנו תוכנית, עכשיו צריך לקיים אותה.
''אני מרגיש שלך, יש הילה חזקה במיוחד. בוא נתחיל איתך.'' אמר והצביע לעבר ניקו.
ניקו התחיל לצעוד אליו, בהבעה חסרת רגשות כמובן.
''קח, תנסה אותו.'' אמר, והביא לניקו שרביט. ישר כשהוא נגע, כל האורות התחילו להכבות בחנות. הייתי מוכנה להשבע שראיתי עצמות פה ושם. היינו קצת בהלם, עד ששמענו את אוליבינדר ממלמל משהו, ואור התחיל להדלק בקצה השרביט שלו.
''וואוו'', אמרנו כולנו בהתפעלות. זה היה... מדהים.
ולנו עומד להיות שרביט כזה.. אולי הפעם לא נהרג הרבה ו.. נהנה.

''השרביט בוחר בך, אז אל תלחץ ותהיה רגוע.'' אמר לניקו, וסידר את החשמל.

הוא הביא לו עוד כמה שרביטים, נחסוך את הפרטים אבל בסוף אוליבינדר הביא שרביט, ''20 ס''מ, חוט מגלימת הנשמות של האדס, ליבה מהנשמה של האיש הראשון שמת, חזקה במיוחד. השתמש בה בחוכמה קוסם צעיר.'' היו עליה עיטורי גולגולות עצמות ו... נשמות? בצבע שחור זכוכית.
לא היינו אמורים לגלות שאנחנו חצויים, אז יצא שרק דמבלדור והאגריד ידעו על כך.
''הבא יהיה... אתה.'' אמר, והחווה בידו לפרסי.
בשרביט הראשון, יצאו המון חיות ים, איכשהו, ושריפה.
אופס.
עברו עוד הרבה דברים, איכשהו, החנות הייתה עמידה. עד שלבסוף הוא מצא שרביט:''15 ס''מ, שערה מפרת הים המיתולוגית-'' ''בסי!'' לחש פרסי, נראה שאוליבינדר התעלם -''וליבת קצף הגלים הראשונה. השתמש בה בחוכמה.'' אמר. השרביט הייתה עטורת צדפים וגלים בצבע כחול ממש ממש כהה, כמעט שחור. עכשיו תור ג'ייסון.
כשנגע בשרביט, התחוללה סופת הוריקן. הכל עף, היו ברקים מכל עבר והמון חשמל בסביבה. ג'ייסון העיף את השרביט מידו, והכל נעצר.
עזרנו לסדר את החנות, עד שלפתע הוא מצא את השרביט שלו:''30 ס''מ, עלה דפנה מראשו של יופיטר ומליבת הברק הראשון שלו, שחושל בידי הקיקלופים.'' היא הייתה מעוטרת בברקים וסופות קטנות, בצבע כסף וזהב.
ג'ייסון נראה נרגש, עם חיוך גדול.

אני יחסוף מכם את הפרטים של החנות ההרוסה אבל בינתיים אלה התוצאות:
הייזל: 18 ס"מ, חלק מהיהלום הראשון, ליבה משערה של הסוס המהיר אריון, עם עיטורי אבני חן בצבע זהוב.

אנבת': 31 ס"מ, עלה מעץ הזית של אתנה מהאולימפוס, ליבת נוצת הינשוף שלה. מעוטרת בינשופים ועצים בצבע אפור.

ויל: 27 ס"מ, המיתר הראשון שהיה לאפולו וליבת השמש.

פרנק: 24 ס"מ, ברכת מארס וליבת כוח השינוי צורה.
מעוטרת בחיות משונות.
(ה.כ, תודו שגם אתם פעם חשבתם שפרנק נצר לוקי...)

ועכשיו תורי.
כשנגעתי בשרביט, התחילו לצאת יונים ואמ.. צבעים בגוון אדום ולבן?
בכל אופן, ניסיתי עוד... יותר מדי שרביטים, עד שמצאתי את שלי:''שרביט באורך 26 ס"מ, נוצה מהיונה של אפרודיטה וליבת קצף הגלים ממנה נוצרה.

חצויים? הוגוורטס? פחחח נגיד *גמור**Where stories live. Discover now