נ.מ ליאו
התעוררתי לבוקר קיצי ויפה, עם ציפורים מצייצות.
אז לא. פעם אחת, אחת ויחידה, לא יכול להיות בוקר יפה!
אבל מה שכן היה זה הקור וערימות השלג הקטנות, חג המולד מגיע.נזכרתי בוולדי משהו אומר שהוא יתקוף בחג המולד, אני צריך לעדכן את השמונה. כן, זה הפך לשמונה בגלל ויל, כולנו הסכמנו לזה.
''מורנינג פרינססה'' אמרתי לויל, שבדיוק התעורר.
''בוקר איש מכונה''
החזיר לי, עם חיוך מהכינוי שאילתר לי. הו, הוא לא מודע לכך שאני איש השמות ובכך הכתים את שמו.
הוא לא היחיד עם הכישרון לשירה והמצאת מילים.שוב ישנו במועדון, כרגיל.
כל אחד במקום שלו.
מעניין מה יהיה היום חשבתי לעצמי, ונזכרתי בשיחה עם דמבלדור אחרי שהחליף את קרפדהפלאשבק***
''אני חייב לדבר איתכם לגבי היותכם חצויים.
בקרב שהיה לפני כמה חודשים, כמה קוסמים ראו אתכם עם חרב או עושים קסמים מוזרים ועם הבוגארט הם מתחילים ככל הנראה לתהות מה הסיפור שלכם.
אני סבור כי כירון יעדיף לשמור על סודיות מוחלטת ככל האפשר אך נצטרך להמציא תירוץ מספק.''אנבת' חשבה מעט ואמרה:''אולי נמציא בית ספר? הרי אין להם דרך לדעת או למצוא איפה זה.
נוכל להגיד שזה בית ספר מיוחד לקוסמים צעירים עם הפרעות קשב וריכוז גבוהים בשם המחנה''.כולנו הסכמנו, וסיפרנו לכולם בארוחת הערב, וכולם האמינו.
סוף פלאשבק***
לפתע הרגשתי משהו נוגע בקצה הפוך ובאינסטינקט החזקתי בחגורה שהוסתרה בחולצה הגדולה שאיתה ישנתי ותפסתי את מה שנגע שהיה חייב להיות הרגל של פרסי כמובן, שניסה לפדח אותי ולהצחיק את כולם. כמה פראסוסי מצידו.
בלי החבר'ה האלה, אני לא יודע מה היה קורה.
ולכן אני צריך לספר בהקדם.''הי חבר'ה? היה לי חלום לא מזמן...''
התחלתי כשכולם התעוררו, משכתי את תשומת ליבם והמשכתי.''
''איש האף היה בו, הוא אמר שהוא יתקוף בחג המולד מה שיוצא בעצם עוד שלושה שבועות.''
אמרתי, והם היו המומים.
''מה זאת אומרת 'לא מזמן'?'' שאלה מלכת היופי בחקרנות.''אממ לפני חודש?''
האמת, אני לא זוכר. אבל זה כבר נפלט מפי.
''חודש?!'' הם אמרו בזעזוע.
''קרה כל כך הרבה, והרבה טוב ולא רציתי להרוס את האווירה...''
התגוננתי, וסופרמן הציל אותי.''טוב, לא יעזור לנו לכעוס עליו. צריך לספר לדמבלדור''. אמר, וחלק הנהנו בהבנה.
הלכנו למשרדו מוקדם, אומרים את הסיסמא ששמענו אותו אומר אותה פעם קודמת והפסלים זזו.
''פרופסור דמבלדור! אנו מצטערים על השעה.
אבל גילינו שוולדמורט החליט לתקוף בחג המולד'', אמרה אנבת' הזריזה והמנומסת.
YOU ARE READING
חצויים? הוגוורטס? פחחח נגיד *גמור**
Aventuraברוכים הבאים/ השבים! הסיפור שלי מתרחש בהוגוורטס אבל בדרך קצת שונה- לאין אף היקר שלנו אין נכד, אבל מה קורה כשמגלים שהוא בעצם... לא. אני לא מגלה! ודמבלדור לא עושה ישיבה עם המסדר כמו בדר''כ אלה הכל כרגיל, עם סודות שהוסתרו המון זמן מהחצויים! (ולא, זה לא...