חצויים + בית ספר =🌋🌋🌋

538 27 38
                                    

נ.מ ניקו

היינו בהלם. כולנו הולכים לבית ספר. כולנו. למי שלא מבין- חצויים בבית ספר שווה לפיצוץ כל דבר ושנאת מורים.
''רגע כירון אז זה אומר שכולנו קוסמים?'' שאל ויל, שנראה לחוץ בדיוק כמוני וכל השאר.
''כן, אומנם ניקו יותר חזק מכולכם אבל כן. ובנוסף, בגלל שעכשיו רק התחיל החופש של סוף שנת הלימודים אתם תצטרפו בתחילת השנה- אתם תשנו שם ובחופשים ובחגים תבואו לכאן או לבתים, בינתיים תצטרפו לשנה חמישית.''
אמר, ובקושי הבנתי משהו.
''אממ  מה זאת אומרת שנה חמישית? ומה צריך לבית ספר הזה?'' שאל פרנק.
''אתם תבינו הכל. ושלא כמו בדרך כלל הפעם המנהל רוצה בעצמו לבדוק אותך ניקו כי, טוב, מעולם לא קרה מקרה של חלום כזה אצלם וקוסם חצוי משלושת הגדולים. הוא יגיע מאוחר יותר היום.''
אמר כירון. מעולה, פטור מהמרפאה.
''רגע אז גם אני וג'ייסון צריכים לבוא?'' שאל פרסי, הוא התסכל עליי מדי פעם לראות אם אני בסדר, למרות שאני בסדר אבל לא רציתי לדבר על זה.
''לא, כמו שאמרתי כבר קרה מקרה של קוסם וחצוי באותו בן אדם או כמו שהם קוראים לזה, מוגלגי. ולכם יש פחות קסם מאשר לניקו.'' אמר כירון ונראה שהוקל להם.

לאחר מכן הסתובבנו במחנה, ג'ייסון הייזל ופרנק נשארו, כדי שלא יצטרכו לעשות את אותה הדרך כמה פעמים. עד שכירון בא לקרוא לי.
''כירון, אני יכול לבוא? רק אם יקרה משהו או שניקו יכעס או סתם יצטרך עידוד?'' שאל ויל.
''כמובן'' אמר כירון, למרות שלא נראה כזה מרוצה.
לי לא היה כזה אכפת מי יהיה ומי לא.
כירון נתן אישור למנהל שביקש לקרוא לו דמבלדור, לא ששמעתי את שאר השם בכל מקרה.
והוא התחיל:''שלום ניקו, שמעתי שאתה קוסם ואשמח שתבוא לבית ספרי. אם תרצה אלמד אותך הכל.''
אמר דמבלדור, ויל החזיק את ידי כדי לדאוג לי למרות שזה רק הביך אותי. ''אממ אני רוצה לדעת מה זאת אומרת 'שנה חמישית' ועוד כל מיני דברים אחרים ששונים מהדברים הרגילים.'' אמרתי והוא התחיל:''יש לנו שנים לפי גילאים- שנה ראשונה מגיל 11,  ואז זה אחרי שנה יש שנה שנייה, שלישית, רביעית, חמישית- שבה אתה תהיה, שישית ושביעית. לבני התמותה אנו קוראים מוגלגים ולבן תמותה קוראים מוגל. בבית הספר לומדים לרקוח שיקויים, לעופף על מטאטא, להתגונן מכוחות האופל, להלחם במפלצות-'' גיחכתי בקטע הזה. ''-ליצור חברויות, ללמוד לחשים ועוד. אתה לא צריך לחזור על החומר כי.. קרתה פעילות קטנה בשנים האחרונות וכולם חוזרים על החומר.כשתגיע לשם ימיינו אותך ואת חבריך לבתים לפי תכונות:
גריפינדור- אומץ לב, נאמנות ואבירות
הפלפאף- טוב לב, סובלנות, עבודה קשה, חברות ונאמנות
רייבנקלו- חכמה, למדנות, יצירתיות, שקדנות וחריצות
סלית'רין- שאפתנות, ערמומיות, חדירות מטרה ועדיפות לבעלי דם טהור.

בעלי דם טהור אלו קוסמים שגם ההורים היו קוסמים, ותמויינו לבתים ע''י מצנפת המיון.''

''אוקיי, אבל איפה אני משיג את כל מה שצריך לבית הספר הזה?'' שאלתי והוא ישר ענה לי:''תעבור בסמטת דיאגון ששם תוכל להשיג ספרים, בחנות הספרים, שרביטים אצל אוליבינדר, גלימות ותלבושת בית ספר אצל מדאם מלקין וכסף מיוחד של קוסמים בגרינגוטס- הבנק שלנו.''

חצויים? הוגוורטס? פחחח נגיד *גמור**Where stories live. Discover now