altıncı konuşma

508 62 39
                                    

|Osamu|

|Chūya|

Chūya arıyor...

"Sadece 10 dakika durabildim yanında, kusura bakma."

"10 dakika mı durdun? Bu bana bir ömür gibi geldi emin ol."

"Beni utandırmaktan vazgeç."

"Bunun yerine sen bunlara alışsan?"

"Osamu bir süre önce de söylediğim gibi bizden istediğin şey olmaz."

"Neden denemiyorsun? Neden bana bir şans vermiyorsun?"

"..."

"Chūya?"

"Efendim?"

"Yalan yok ilk başta bunu o kadar da çok istemiyordum, seninle konuşmak yetiyordu her ne kadar beni kırsan da.. ama bugün seninle yan yanayken o kadar çok şey değişti ki içimde. Baksana cümle kurma yetimi bile kaybettim, aklıma hiçbir şey gelmiyor. Gerçekten bana bir şans veremez misin?"

"Osamu lütfen."

"Beni tanımadığın için mi? O zaman birlikte vakit geçirelim, sana kendimden bahsederim sen de beni gözlemlersin. Bana güvenmeni sağlarım.

"Osamu sonunda üzüleceğim bir işe kalkışmak istemiyorum."

"Daha denemedik ki."

"Ne olacak biliyor musun? Ben sana güvenmeye başlayacağım, sana aşık olacağım sonra sen beni elde edince içindeki o sevgi kaybolacak ve gideceksin, ben de bu boklukta boğulacağım. Özür dilerim ama bunları yeniden yaşamak istemiyorum."

"Beni eski sevgililerinle bir tutma. Ben onlara benzemem."

"En çok böyle diyenler benziyor."

"Beni tanımıyorsun."

"Sen de beni tanımıyorsun."

"İzin vermiyorsun ki. Kendine bir duvar örmüşsün orada yaşıyorsun."

"Böyle olması gerekiyor."

"Hayır gerekmiyor. Kendini bu şekilde korumaya alamazsın. Birinin yaralarını sarmasına izin vermelisin."

"Başkası gelip yeniden kanatsın diye mi?"

"Evet."

"Ha?"

"Evet diyorum. Biri gelir sende yara açar biri gelir o yarayı kapatır sonra başkası gelir o yarayı yine deşer bu böyle devam eder, hayat böyle çünkü. Kendine duvar örmeye çalışarak bundan kaçamazsın. Sen ne kadar kendini korumaya çalışsanda elbet o yara yine deşilecek. Senin yapabileceğin en iyi şey bundan kaçmamak, savaşmak."

"Teşekkürler internetten mezun olmuş psikoloji öğrencisi Osamu."

"Bak hala kaçıyorsun."

"Osamu belki bir gün savaşırım ama bugün olmayacağı kesin."

"O gün geldiğinde yalnız olabilirsin."

"Osamu, ben zaten yalnızım."

-arama sonlandırıldı-

korkak •soukoku•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin