on üçüncü konuşma

366 46 82
                                    

Immm kaos...

|Osamu|

|Chūya|

Osamu arıyor...

"Chūya?"

"Efendim."

"İyi misin? Seni evine bırakmamada izin vermedin, aklım sende kaldı."

"İyiyim merak etme."

"Sesin öyle demiyor ama. Seni kızdıracak bir şey mi yaptım?"

"Hayır seninle bir alakası yok."

"Michizō beni sevmedi. Bu yüzden mi gitmek istedin?"

"Hem evet hem hayır. Sigara içmeye çıktığımızda ağzıma sıçtı da."

"Neden? Ne dedi?"

"Bu konudan bahsetmesek olmaz mı?"

"Konu benimle alakalı ve sen konuşmak istemiyorsun. Sizi gördüm kavga eder gibi bi haliniz vardı ve bana bakışları hiç sevecen değildi."

"Çünkü anlatıp moralini bozmak istemiyorum."

"Şu anda gülüyor sayılmam Chūya. Seni o halde gördükten sonra..."

"Michizō önceki ilişkilerim konusunda fazlasıyla hassas. Yeni birisiyle olmamın aptallık olduğunu ve kötü bir sonla bitmeden ayrılmam gerektiğini söyledi."

"Peki sen..."

"Çok da umrumda değil doğruyu söylemek gerekirse. En başından beri hiçbir olayıma karışmayıp seni tanıştırınca böyle çıkışması sinirimi bozdu sadece."

"Haklı olduğunu bildiğin için sinirlendin. Bunun farkındayım."

"Bu kadar şey yaşayıp yeniden birine güvenmem aptallık, bu konuda haklı. Ama hayatımı sürekli kendimi korumaya alarak geçiremeyeceğimi de bana sen öğrettin."

"Bu düşüncelere varsanda içinde başka şeyler dönüyor, hissediyorum. Ama ne kadar çabaladığınıda görebiliyorum. Tek korkum o içinde dönen düşüncelere yenik düşmen ve beni bırakman. Sana mantıklı gelen bir konuşma her şeyi bitirebilir."

"Dazai bana bu kadar güveniyor olman gözlerimi yaşartıyor."

"Bunu kastetmediğimi biliyorsun."

"Öyle işte Dazai..."

"Hayır değil."

"Ne?"

"Öyle değil diyorum. Olay sana güvenmemem değil ki. Hiçbir zamanda o olmadı. Ben sana hep güvendim ama arkadaşların bunlar. Sözlerini umursarsın, düşünceleri senin için değerlidir. Bu yüzden arkadaşsındır zaten."

"Haklısın ama Michizō'nun fikirlerini artık umursamıyorum."

"Neden?"

"Sebebi yeterince açık değil mi?"

"Eminim seni düşünüyordur. Sakin kafayla konuşmanız en iyisi olacak. Arkadaşınla aranı açan kişi olmak istemiyorum."

"Olay sadece bu değil ki Dazai."

"Ne o zaman?"

"Sadece beni sana güvenmekle yargılasa çok da sinir olmazdım. Ama bana karşı baya dolmuş. Eski meselelerle ilgili sürekli yargılayıcı konuştu."

"Belki niyeti bu değil ama böyle bir yol seçmesi doğru olmadı. Şimdi ilişkimizi yeni yeni çevremize açarken sakin kalıyorum ama insanların seni üzmesine, sinirlendirmesine müsaade edecek biri değilim."

"Benim bünyem bunlara alışkın değil Dazai."

"Ben alıştıracağım sevgilim."

"Biz niye kötü şeylerden bahsediyoruz ki bak diğer arkadaşlarım sana bayıldı. Asıl konumuz bu olmalı."

"Evet beni iyi karşıladılar. Teşekkür etmiştim ama sende tekrar teşekkür ettiğimi söylersin."

"Söylerim."

"Chūya?"

"Dazai?'

"Şu an yanında olup sana sarılarak uyumak istiyorum."

"Dazai!"

"Özür dilerim."

"Belki o günler de gelir."

"Belki mi? İhtimal veriyorsun sadece yani?"

"Gel ve beraber uyuyalım dememi mi isterdin?"

"Az önce utandın ve şimdi de bana sinirlendin. Ben bu hallerini görmeyi kaçırmak istemiyorum."

"Sen gerçekten bir dayağı hak ediyorsun."

"Yan yana gelmemizi sağlayacaksa bu hakkımı hemen kullanmak istiyorum."

"Dejavu olmuş gibi hissediyorum."

"Önceki hayatımızda belki de beni dövmüşsündür."

"Önceki hayatımda kurye bile olabilirim."

"Bense senin yine sevgilin olurum."

"...Gelmek istiyorsan gelebilirsin."

"Belki başka zaman. Saat çok geç oldu, yarın iş için erken kalkacaksın. Şimdi uyumalısın iyi geceler."

"Senden nefret ediyorum. Kapat ya!"

"Ben de seni seviyorum."

Arama sonlandırıldı...

_____

Çoğu kitabım soukoku olunca kafam karışıyor.

korkak •soukoku•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin