Kaossuz yapamıyorum. Bir sonraki bölüm bitecek.
|Osamu|
|Chūya|
☁️
Chūya arıyor...
"Öncelikle canımın sıkıldığını belirtmeliyim."
"Arama amacın bu yani? Olsun. Ben de beni özledin diye aradığını sanmıştım."
"Yani.. özledim seni."
"İnanayım bari."
"İnanmalısın..."
"Can sıkıntını konuşarak yok edelim o zaman. Anlat bakalım bugün neler yaptın?"
"İşten çıktım, bizimkilerle buluştum, Michizō'yu dövdüm. Öyle ya pek bir şey yok, genel şeyler. Sen neler yaptın?" (Aynen kanka genel şeyler)
"Gerçekten ona vurdun mu?"
"Evet. Ne oldu ki?"
"Yormasaydın kendini."
"Yani sevgilim yorulmasın diye yapmıştım ama."
"Ben hakkımı başkasına saklıyorum. Neyse ben de tüm gün mekandaydım. Akşama kadar pratik falan yaptık."
"O hakkın boşa gidecek."
"Neden?"
"Çünkü ben izin vermiyorum."
"İzin aldığımı hatırlamıyorum."
"Ama Dazai..."
"Ne ama?"
"Şiddet çözüm değildir."
"Bu biraz komik olmadı mı?"
"Öyle oldu değil mi?"
"Öyle oldu."
"Offf bu böyle gitmez ki."
"Eşitlenelim ve bu işe son verelim."
"Onun istediği bu."
"Son isteğini yerine getirebilirim."
"O bunu vazgeçirmez ama."
"Senden vazgeçmeye niyeti yok zaten."
"Evet yok bunu yakından anladım."
"Yakından anladın? Yakından derken Chūya?"
"Engellediğim halde farklı numaralardan aramalar geliyor. Hiç açmadım ama onun aradığını düşünüyorum. Belki de değildir bilmiyorum."
"Önceden olmuyordu. Kesin o. Buna bir son vermem gerek."
"Uğraşmaya değmez."
"Peki uğraşmayalım ve o bu yaptıklarına devam etsin. Sen devamlı rahatsız ol, işlerini etkilesin bu durum. Sorun yok değil mi?"
"Sorun var ama onunla konuştuğunda ilişkimizin iyi olmadığını düşünecek ve ben bunu istemiyorum."
"İlişkimiz iyi mi peki şu an Chūya? Tek konuştuğumuz konu o piç Akutagawa." (Kanka yazarın suçu hep)
"..."
"Senin çevrenden ayrılmıyor. Buna izin veriyoruz. Daha fazla dayanmayacağım. Kim ne düşünürse düşünsün."
"Ne istiyorsan yap."
"Sana bir soru sordum. Neden cevaplamadın?"
"Çünkü cevabını ikimiz de biliyoruz."
"Her neyse can sıkıntını giderecektik fakat daha çok canını sıktım anlaşılan." (Her zaman olduğu gibi)
"Bunları konuşmamız gerekiyor."
"Yüz yüze konuşup bitirelim."
"Şimdi buluşalım."
"Nereye gelmemi istersin?
"Mekanın oradaki parkta." (Bu mekanların civarında da hep park oluyor. Sanırsın Ankara)
"Tamam."
-Arama sonlandırıldı-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korkak •soukoku•
Fanfiction"Keşkeyle başlayan cümlelerim var, yolları hep uzun ve bomboş"